Резюме від 13 листопада 2018 PRO

Стародуб Віталій Андрійович

Заступник директора

Повна зайнятість.

Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Заступник директора з експорту до країн ЄС

з 05.2017 по 11.2018 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Голден Тайл», Киев (Офіційний дистриб’ютор Харківського Плиткового Заводу)

Функціональні обов’язки:
•Аналіз та планування виробництва, продажів і грошових надходжень. Контроль виконання планів;
•Підбір та управління персоналом;
•Контроль залишків на складах та їх поповнення;
•Облік клієнтських заявок та розподіл продукції між ними;
•Підготовка та запуск роботи по найважливішим угодам;
•Супровід «VIP» клієнтів;
•Аналіз нових договорів з клієнтами;
•Врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами;
•Підготовка та аналіз звітності на вимогу керівництва;
•Впровадження EDI для роботи з Hornbach, Bauhaus, LeroyMerlinRO та іншими DIY;
•Робота зі складом та виробництвом стосовно підготовки та відвантаження продукції.
Досягнення:
•Налагоджено облік дебіторської заборгованості, планування виробництва та продажів;
•Зниження рівня простроченої дебіторської заборгованості на 83%;
•Знижено логістичні витрати на 1м2 проданої продукції (12%);
•Збільшено продажі відділу в 2018р. на 92% в порівнянні з 2017р.;
•Досягнення найвищого показника середньої ціни серед всіх відділів (+19%);
•Автоматизовано засобами MS Excel процес підготовки продукції для відвантаження клієнтам DIY(LeroyMerlinRO);
•Налагоджена взаємодія з іншими підрозділами групи.

Головний економіст(Senior Professional of Factoring Product Development)

з 07.2011 по 04.2017 (5 років 9 місяців)
ПАТ «Укрсоцбанк» (UniCredit Bank), Киев (Банк)

Функціональні обов’язки:
•Операційне супроводження;
•Ведення, аналіз і розробка статистичної звітності;
•Приймав рішення щодо фінансування клієнтів;
•Впровадження нового програмного забезпечення (збір та аналіз необхідної інформації, написання технічних завдань, інструкцій та специфікацій, налаштування ПЗ, QA, робота з базами даних ПЗ);
•Участь в розробці, оновленні, впровадженні і супроводі нових проектів і продуктів. Внесення і створення нових рішень і методик для виявлення і усунення проблем існуючих продуктів, які мають вплив на ведення бізнесу в цілому;
•Робота з бізнес-партнерами, вендорами та колегами, як всередині країни, так і за її межами, підготовка і ведення зустрічей з ними, телефонних переговорів і конференц-коллів, ділової переписки. Створення неформальних зв'язків з ключовими контактами в межах власних повноважень та знань для досягнення результатів високої якості;
•Контроль торгових контактів та фінансових показників клієнта для забезпечення відповідності їх договору з банком. Досвід роботи з торговельними контрактами, ТТН, дорученнями та іншої торгової документацією;
• Навчання та удосконалення робочої команди.


Освіта

КНЭУ ім. В.Гетьмана

Кредитно-економічний факультет, Спеціальність банківської справи, Киев
Вища, з 09.2006 по 07.2011 (4 роки 10 місяців)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Впевнене володіння оргтехнікою та ПК (Microsoft Office, Adobe Reader/ Acrobat/ Photoshop, DocS, Веб-браузери, внутрішнє банківське програмне забезпечення (New profix, Flex Cube, CardMake, Edifactoring, КС Пріоком, Aquarius), 1С 8.2. ІТ-предприятие)


Знання мов

Англійська — середній


Додаткова інформація

Професійні навички:
•Професійні знання в області економіки, банківської справи, банківських продуктів і їх специфіки, внутрішньобанківських процесів;
•Знання і розуміння ведення бухгалтерського обліку в банках і на підприємстві. Створення та моделювання банківських операцій і бухгалтерських проводок;
•Навчання та удосконалення робочої команди, адаптація інформації та стилю її піднесення аудиторії для пояснення складних питань, досягнення взаєморозуміння і їх єдиного рішення;
•Досвід розширення клієнтської бази, поточного інформаційного та операційного супроводження клієнтів;
•Знання Інкотермс;
•Знання техніки продажів та кросс-продажів.
Інше:
- Сертифікати: 1) «Бухгалтер+1С Бухгалтерія 8.2+Головний бухгалтер», 2) «Ефективна робота в Microsoft Access 2010», 3) «Управління проектами»;
- Особисті якості: Молодість та енергійність, здатність зберігати спокій в екстрених ситуаціях.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: