Резюме від 6 листопада 2018

Ржевська Марія Олександрівна

Менеджер по підбору персоналу, помічник бухгалтера, 9 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Резюме

Ржевська Марія Олександрівна


Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вік: 34 роки (06.02.1984)
Проживання: м. Київ
Громадянство: Україна
Мови: Українська – рідна, Російська – вільно володію.
Освіта: Повна-середня, середня-спеціальна
2001 – м.Київ «Електронно-радіотехнічне училище», факультет програмування, спеціальність оператор ПК.

Досвід роботи:

05.2008 – 10.2008 Дошкільний навчальний заклад № 421 Помічник вихователя.
- психологічна та соціально-педагогічна робота з дітьми дошкільного віку.

08.2010 – 01.2012 ТОВ «Монтано» Адміністратор.
- Контролювання за дотриманням працівниками організації трудової і виробничої дисципліни.
- Інформування керівництва організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживння заходів до їх ліквідації.

06.2014 – 02.2016 ТОВ «ФОЗЗІ -ФУД» Завідувач відділу непродовольчих товарів.
- Робота з Постановами, Розпоряженнями, Наказами, іншими керівними і нормативними документами вищих органів, що стосуються роботи підприємства.
- Організація праці та управління.
- Планування оформлення торгових приміщень.
- Робота із структурою управління працівниками і режимом їх роботи, правилами організації і обслуговування відвідувачів.

02.2016 -06.2016 ТОВ «ФОЗЗІ -ФУД» переведено на посаду заступника керуючого загальновиробничого відділу.

08.2016-03.2018 ТОВ «НИКА » Офис-менеджер.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Прийом распреділення дзвінків.


05.2018-10.2018 « Элит пошив » ТД (Пошив спец.одежды)
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Робота в 1С 8.2 (первинна бухгалтерія, внесення оплат, прибуткових / видаткових накладних та ін.)
- Розрахунок ЗП.
- Складання та здача звітів.
- комунікувати з Клієнтами в рамках своєї зони відповідальності.
- Документообіг.
- Підбір персоналу.



Професійні навички:

Грамотна усна і письмова мова (рос. і укр.), впевнененість користування ПК,
пунктуальність, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, орієнтація на якість процесу і результат, знання ділового етикету.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: