Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 2 листопада 2018 PRO

Юлія

Помічник бухгалтера, секретар, офіс-менеджер, заступник директора, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу продажів

з 01.2012 по 01.2017 (5 років)
«Страхова компанія «Арсенал Страхування»,, Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

-офісні продажі (укладення договорів страхування: життя, нерухомість юридичних та фізичних осіб, автострахування, відповідальність та ін.);
-пролонгація договорів страхування;
-виконання обов’язків фахівця по врегулюванню збитків (поєднувала дану посаду із основною протягом двох місяців);
-підбір персоналу, проведення співбесід; навчання персоналу;
-забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами;
-співпраця із банками та автосалонами; контроль діяльності працівників відділення компанії, чиї робочі місця знаходяться на території автосалонів;
-контроль за здійсненням безперебійної діяльності дирекції; контроль ділової активності співробітників дирекції;
-збір та оформлення належним чином тендерної документації для участі в торгах.

Фахівець страхування

з 11.2011 по 12.2012 (1 рік 1 місяць)
Страхова компанія «АХА Страхування», Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

-робота з договорами (оформлення, введення, облік договорів);
-офісні продажі (укладення договорів страхування: життя, нерухомість юридичних та фізичних осіб, автострахування, відповідальність та ін.);
-обов’язки офіс-менеджера (прийом і розподіл дзвінків та факсів, електронна пошта, зустріч відвідувачів, ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами);
-ведення клієнтської бази компанії, відстеження термінів договорів, пролонгація договорів страхування;
-ведення обліку і звітності по відділенню;
-відкриття точок продажу страхових продуктів;
-пошук персоналу;
-співпраця з банками та автосалонами.

Фахівець із продажу туристичних продуктів

з 06.2006 по 08.2011 (5 років 2 місяці)
ПП "Фортуна-С", туристична компанія, Київ (Надання послуг у сфері туризму)

-консультація клієнтів, ведення переговорів з ними;
-пошук, бронювання та оформлення турів;
-співпраця з туроператорами;
-організація екскурсійного обслуговування по туристичним маршрутам, супровід туристичних груп;
-ведення клієнтської бази;
-підготовка до участі в державних закупівлях;
-збір та оформлення матеріалів для участі в туристичних виставках;
-медіапланування, робота зі ЗМІ, оплата та контроль виконаних робіт;
-виконання адміністративних функцій.

Освіта

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

Фінанси та кредит, фінанси, Київ
Вища, з 2005 по 2011 (5 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа ринкової економіки, ПП "ЛИТ"

2007, 2 місяці

Знання і навички

MS Office Користувач Internet

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Схильна до роботи з людьми, маю високий рівень загального інтелекту, добру пам'ять, організаторські здібності, швидко вивчаю нову інформацію, вмію зберігати спокій та розсудливість, ніколи не нервую при спілкуванні. Маю широкий кругозір, толерантна. Маю аналітичний склад розуму, вмію працювати з великими обсягами інформації. Маю знання права, економіки, психології, політології, менеджменту, банківської справи, маркетингу, податкової та бюджетних систем. Маю посвідчення водія категорії «В». Я – чесна, надійна, цілеспрямована, пунктуальна, сумлінна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: