Резюме від 6 листопада 2018

Евтушенко Людмила

Бухгалтер, 10 000 грн

Неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
57 років
Місто:
Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Євтушенко Людмила Михайлівна
Ціль: одержання посади бухгалтера
Бажаний рівень оплати: від 8000грн
Дата та місце народження: 17.04.1961р., с. Займище, Щорського р-ну, Чернігівської обл.
Вік: 57 років
Адреса: м. Ірпінь, вул. Котляревського, 52-А, кв. 67
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
1979-1985 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, економічний факультет, спеціальність – економіст;
Підвищення кваліфікації: тренінги, семінари, курси бухгалтерів
Досвід роботи:
1979-1999 – Ірпінський комбінат «Прогрес», посада – бухгалтер, стораший бухгалтер, економіст, заступник головного бухгалтера.
1999-2000- Київський завод "Будщляхмаш"., посада – заступник головного бухгалтера
2000-2004– ТОВ «Інтро-плюс», , посада – заступник головного бухгалтера.
2004-2010- ТОВ «Інтро-Плюс ЛТД», посада – заступник головного бухгалтера
2010-2012 ТОВ «Інгран», посада – заступник головного бухгалтера
2012-2013- Виконавча дирекція ФСС з ТВП, посала-начальник управління фінанасів, обліку та звітності.
2013-2017 - ТОВ «Укрпериклаз» , посада заступник головного бухгалтера.
2017 по цей час – ТОВ «Інгран», бухгалтер

Ведення бухгалтерського і податкового обліку
•ведення обліку товарів, матеріалів, випуску готової продукції, складання товарних, матеріальних звітів, розробка і впровадження первинних документів і аналітичних відомостей по обліку випуску і реалізації готової продукції, облік операцій по договорах комісії;
•контроль своєчасності здійснення платежів;
•оформлення первинних документів, калькуляцією собівартості готової продукції, розрахунок рентабельності по кожному виду продукції і в цілому по підприємству, облік розрахункових і касових операцій;
•контроль віддзеркалення розрахункових і касових операцій в національній і іноземних валютах в бугалтерському обліку;
•контроль обліку руху товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, амортизації основних засобів і нематеріальних активів;
•нарахування та виплата заробітної плати (лікарняні листки, відпускні, відрядження);
•підготовка та здача звітів;
•контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
•ЗЕД.
•Кадрова політика підприємства
•підготовка наказів
•підготовка та контроль виконання цивільно-правових договорів
•методи стимулювання та заохочення працівників
•підбір та регулювання кадрами
•Комунікації з замовниками і постачальниками
•Ведення ділових переговорів
Знання мов:
Українська – рідна, російська – вільно, німецька – базовий рівень Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Access), 1С Бухгалтерія - 7.7, 8.3
Клієнт-Банк.
Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, комунікабельність, уміння приймати рішення
Інтереси та захоплення
Спорт, література, самоосвіта.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: