Резюме від 6 листопада 2018

Соловейчук Лідія Василівна

Адміністратор автосалону, економіст

Повна зайнятість.

Вік:
37 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е
Соловейчук Лідія Василівна
28.11.1980р.н., т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») т.(vib.) [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») вул. Верещагіна 5, кв.62
м. Луцьк
Мета: Отримати посаду адміністратора офісу, економіста з метою покращення добробуту, розвитку і росту компанії, де я зможу реалізувати свій потенціал, отримати моральне і матеріальне задоволення, кар'єрний ріст.
Освіта: 1998 -2003рр. – Міжнародний університет «Рівненський економіко-гуманітарний інститут» імені академіка Степана Дем'янчука, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію економіст-фінансист.
Досвід роботи:
08.07.2003р. – 17.03.2008р. – економіст КП «Ландшафт»,
18.03.2008р.- 12.05.2009р. – начальник планово-економічного відділу КП «Зелене господарство м.Луцька»,
12.05.2009р. – 16.10.2009р. – головний економіст відділу економіки та бухгалтерського обліку КП «Зелене господарство м.Луцька».
04.05.2011р .- 27.09.2011р. – секретар ПАТ «Волинь-АВТО»
28.09.2011р. – 25.10.2011р. – тимчасово економіст ПАТ «Волинь-АВТО»
26.10.2011р. – 26.12.2017р. – адміністратор автосалону ПАТ «Волинь-АВТО».

Робота з первинною документацією, складання звітів та аналізів по роботі підприємства. Аналізування фінансового плану виробництва і реалізації продукції на підприємстві. Розробка кошторисної документації та актів виконаних робіт по підприємству. Складання калькуляцій, місячна та квартальна звітність. Робота з договорами (зокрема договір купівлі-продаж транспортного засобу), виписка супровідних документів для реєстрації транспортного засобу в МРЕВ (рахунок-фактура, накладні, довідка-рахунок ), обробка вхідної та вихідної кореспонденції, телефоні переговори, оформлення наказів по підприємству, інші доручення керівника. Досвідчений користувач ПК, програмного забезпечення ( Word, Excel, Internet)., програми обліку 1С, Axapta.

Додаткові відомості: заміжня, маю 2-х діток 3 та 12 років, активна, веду здоровий спосіб життя, без шкідливих звичок, цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, сумлінна, дисциплінована, здатна до швидкої адаптації і навчання, творчі здібності, велике бажання розвиватись в професійному напрямку, вміння працювати в команді, бажання вивчати все нове, отримувати різноманітну інформацію та вміло використовувати її.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: