Резюме від 6 листопада 2018

Рябчук Оксана Василівна

Керуючий, менеджер

Повна зайнятість.

Вік:
43 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Рябчук Оксана Василівна.
Дата народження: 11 березня 1975 року в с. Крилів Корецького району Рівненської області.
Адреса,телефон :м.Рівне вул. Є.Коновальця 7 кв. 133
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: неодружена
Мета : отримання посади директора в торгівельній компанії ,інспектора кадрів
Заробітна плата : від 15000 грн.
Освіта:1992 -1995рр.,Академічний центр управління бізнесу та права Міжнародної Академії Наук (Менеджмент у виробничій сфері ).
1996 -1998рр., Березнівський лісний коледж за спеціальністю(Бухгалтерський облік та аудит).
Досвід роботи:
З листопада 2017 р. та по 03.10.2018р. ДП"Рітейл Іст" супермаркет "Фуршет"м. Нетішин директор магазину
-Вирішення адміністративних, господарських і фінансових питань пов"язаних із діяльністю магазину;
-Забезпечення обгрунтованих цін на товари ( щоденне проведення моніторингів конкурентів).Виконання плану продажів.
-перевірка готовності магазину до роботи: якості продукції,викладення її на полицях, наявність цінників, санітарних умов , справності торгівельного обладнання
- моніторинг товарних запасів і товарообігу по всім катигоріям продукції.
-перевірка правильності оформлення документації на доставку товару і пов"язаної з його продажем;
-організація та керівництво проведенням інвентаризації, визначення причин недостачі;
-контроль за дотриманням норм і вимог техніки безпеки та охорони праці;
-керівництво колективом , перевірка якості роботи персоналу , його навичок та відповідності займаним посадам;
-Стежиння за об"ємом продажів,порядком в магазині
-Підбір та навчання персоналу магазину.
-Табелювання персоналу в 1С
-Підбір персонлу , навчання та адаптація . Ведення кадрового підрозділу ,оформлення в 1С Підприємство 8,3

З серпня 2016р та до листопада 2017р ДП "Рітейл Центр" супермаркет "Фуршет" м. Калуш
-Дотримання правил роботи магазину та внутрішнього трудового розпорядку;
-дотримання правил та норм охорони праці ,протипожежного захисту , виробничої санітарії та особистої гігієни;
-Керування діяльністю працівників магазину, спрямованих на забезпечення процесу обслуговування покупців;
-Вживання заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат;
-Контроль за додержанням працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування , правил і культури торгівлі , порядку розрахунків з покупцями , оформлення цінників на товари ;
-Контроль за своєчасним відвантаженням тари;
-Забезпечення працівників магазину форменим та спеціальним одягом,що відповідає санітарним та естетичним вимогам;
-Контроль за санітарно-технічним станом торгівельних та складських приміщень за впорядкованістю та чистотою прилеглої території.
З вересня 2011 р. ДП "Рітейл Центр " супермаркет "Фуршет" м. Рівне локальний менеджер з постачання магазину.
• Забезпечення ефективної і безперебійної роботи локальної секції магазину ;
• Управління товарними запасами, замовленням товару;
• Контроль актуальності залишків товару в комп'ютерній системі;
• Ініціація змін в асортименті і цінах ;
• Мерчиндайзинг, контроль викладки товара;
• Проведення інвентаризації та міні-інвентаризацій;
• Контроль діяльності всіх ділянок (рух товару, організація ефективного обслуговування покупців).
• Проведення переговорів з постачальниками, оформлення договорів та складання специфікацій
Листопад 2009р ТОВ «Фудмережа» гіпермаркет «Велмарт» Менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі продовольчими товарами у заприлавочній зоні.
• Відкриття гіпермаркету (підготовка товару та персоналу);
• Формування структури асортименту;
• Підбір та організація роботи відділу;
• Планування та контроль продажів;
• Управління товарними запасами, замовлення товару;
• Проведення інвентаризації та міні- інвентаризацій;
• Проведення переговорів з постачальниками, заключення договорів ;
• Забезпечення безперервної та ефективної роботи відділу ;
• Контроль актуальності залишків товару в компютерній системі ;
• Мерчиндайзинг, контроль викладки товара;
• Ініціація змін в асортименті і цінах;
• Моніторінг конкурентів( по структурі асортименту та цінах)
Додаткова інформація:
Загальний стаж - 20 років
Технічні навики :володіння ПК на рівні впевненого користувача SAP,1C.Word,Excel,Cпрут,КТС,Інтернет.
Офісне обладнання (факс,копіювальні апарати) .
Знання іноземних мов: англійська мова читаю перевожу зі словником.
Можливі відрядження .
Особисті якості: комунікабельна ,енергійна,працьовита,оптимістка, уважна, відповідальна,хороший організатор
01/10/2018р.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: