Резюме від 9 листопада 2018

Гутниченко Ирина

Заступник начальника відділу, 20 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Робота з корпоративними клієнтами, робота по постачанню

з 11.2017 по нині (1 рік 11 місяців)
СВ "Дорс", Київ (Виробництво міжкамнатних дверей)

Досвід, придбаний при роботі у відділі забезпечення:

•Аналіз ринку та пошук нових постачальників продукції.
•Укладання договорів поставки.
•Розрахунок нормативів виробничих запасів.
•Обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції.
•Претензійна робота з постачальниками.
•Складання встановленої звітності.
•Контроль взаєморозрахунків.

6. Досвід, придбаний під час роботи менеджером по роботі з корпоративними клієнтами:

•Підготовка первинного комерційної пропозиції.
•Підготовка специфікацій до замовлення з технічним прорахунок повної комплектації дверей та дверних отворів.
•Формування заявки в програмі і передача заявки в технічний відділ виробництва.
•Узгодження та укладання з замовником договору на поставку продукції.
•Виписка рахунків в 1С на передоплату.
•Забезпечення оплати від клієнтів.
•Виписка первинних документів і забезпечення їх підписання клієнтом.
•Отримання від замовника претензій щодо якості товару або послуг, оформлення рекламацій.
•Забезпечення доставки товару клієнту та проведення робіт на об'єкті клієнта.
•Заповнення звітів щодо фінансових показників та ефективності роботи відділу.
•Підготовка даних для розрахунку комісійної винагороди.

Начальник фінансово-договірного Департаменту

з 12.2012 по 11.2013 (11 місяців)
ТОВ "Вежа Фарм", ТОВ БЦ "Новий", Київ (Здача нежитлових приміщень в оренду)

Досвід, придбаний під час роботи начальником фінансово - договірного Департаменту бізнес-центру

•Укладання договорів.
•Планування грошових потоків підприємства (надходження і витрати) за напрямками діяльності підприємства за окремими угодами, контроль виконання, аналіз відхилень.
•Складання бюджету підприємства, контроль за його виконанням.
•Складання управлінської звітності за встановленим регламентом.
•Організаційна робота: підбір персоналу, управління персоналом і координація його роботи, комунікації з клієнтами, формулювання завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі, створення звітностей за проектом.
•Координація роботи відділу оренди.
•Пошук потенційних орендарів на офісні та складські приміщення.
•Розрахунок відшкодування комунальних послуг, наданих орендарю.
•Ведення переговорів.
•Підписання та супроводження договорів оренди.
•Проведення розрахунків по поточним платежам орендарів.
•Ведення ділової переписки.
•Ведення клієнтської бази.
•Укладання додаткових угод до договорів оренди.
•Складання аналітичних довідок для керівництва, звітів, зведень.

Директор

з 08.2010 по 07.2012 (1 рік 11 місяців)
ФОП, Київ (Консультування)

Досвід, придбаний під час Індивідуальної трудової діяльності у сфері економіки та консультування:

•Розробка Статутів підприємств різних напрямків діяльності.
•Підготовка Протоколів Загальних Зборів Засновників.
•Заповнення реєстраційних форм для реєстрації підприємства в органах державної влади.
•Супроводження клієнта у нотаріуса для нотаріального оформлення всіх установчих документів.
•Робота з фінансовими установами, податковими та реєстраційними органами та органами статистики.
•Реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та представництв іноземних компаній в реєстраційних, податкових та статистичних органах.
•Внесення змін до установчих документів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та представництв іноземних компаній і проведення цих змін у всіх відповідних державних органах.
•Відкриття поточних рахунків в установах банку

Заступник Директора

з 09.2007 по 07.2010 (2 роки 10 місяців)
ТОВ "Вежа Фарм",, Київ (Аптечна мережа)

Досвід, придбаний при роботі в мережі аптек:

•Підбір та облаштування приміщень для аптек, згідно з нормами діючого законодавства.
•Підбір персоналу для мережі аптек.
•Підготовка документів для організації діяльності аптечної мережі.
•Досвід проходження перевірок державними контролюючими органами діяльності аптечної мережі.
•Укладання договорів з постачальниками медикаментів.
•Облаштування матеріально-технічної бази для функціонування аптек.
•Робота в системі клієнт-банк.
•Складання графіків та контроль розрахунків з постачальниками медикаментів.
•Особистий контроль за інкасацією мережі аптек.
•Перемови та листування з постачальниками медикаментів.
•Укладання та ведення договорів зі страхової медицини.
•Особистий контроль за фінансовою діяльністю мережі аптек.
•Організація і управління комерційною діяльністю підприємства.
•Досвід керування колективом чисельністю до 30 працівників.
•Складання графіків надходжень і витрат по підприємству.
•Складання та ведення платіжного календаря підприємства

Головний економіст департаменту кредитування

з 08.1994 по 08.2007 (13 років)
АКБ «Градобанк», АКБ «Київ», Київ (Банківська)

•Складання та аналіз техніко-економічних обгрунтувань для організацій, що потребують кредитування.
•Фінансовий аналіз діяльності підприємств (за балансом та звітом про фінансові результати).
•Розрахунок групи ризику кредитування.
•Розрахунок резервування для кредитування організації.
•Розглядання та прийняття ліквідної застави під кредит.
•Складання та відправка звітів кредитного управління до НБУ.
•Підготовка висновків кредитного відділу на Кредитний комітет банку, та представлення кредитних проектів на засіданні Кредитного комітету.
•Підготовка та ведення кредитних договорів.
•Супроводження кредитної заборгованості позичальників (нарахування відсотків по кредиту та контроль за їх сплатою, проведення оцінки фінансового стану позичальників, перевірка застави та цільового використання кредитних коштів, контроль за страхуванням заставного майна та інше).
•Розрахунок економічної ефективності по кожному контракту, договору, напрямку діяльності, визначення чистого прибутку.
•Підготовка документів та проходження перевірок НБУ


Освіта

Київський Національний економічний університет

Фінансово-економічний, Київ
Вища, з 09.1990 по 05.1994 (3 роки 8 місяців)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Знання прикладних комп’ютерних програм Microsoft Office, Word, Excel, знання 1С на рівні користувача інформації, робота з системою Клієнт - Банк.
Володіння офісною оргтехнікою


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: