Резюме від 22 січня 2019

Тимошенко Ольга

Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, документознавець, 10 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

ДОСВІД РОБОТИ:

23 листопада 2007р по 26 квітня 2011р.
м. Миколаїв

Жовтнева районна державна адміністрація Миколаївської області.
Посада: Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців

Основні обов'язки:
• оформлення службових матеріалів, ведення бази даних за допомогою комп'ютерної техніки;
• робота з номенклатурою справ;
• реєстрація вхідної, вихідної документації;
• ведення облік усіх операцій, пов'язаних зі змінами бази даних Реєстру.
• надання на письмову вимогу виборця інформацію про його персональні дані, внесення до Реєстру.
• Проводення у разі потреби перевірку зміни персональних даних виборця, зазначених у заяві.
• Здійснення щоквартального поновлення бази даних Реєстру та щорічне уточнення персональних даних Реєстру відповідно до законодавства.
• Надання роз'яснень громадянам за їх зверненнями з питань, які належать до компетенції відділу

08 лютого 2008 р

Отримання свідоцтва про те, що пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації державних службовців (посадових осіб місцевого самоврядування)


05 серпня 2011р.
м. Київ

Редакція газети Київської міської ради «ХРЕЩАТИК» (м.Київ)
Посада: Секретар
Основні обов'язки:
•прийом відвідувачів;
•прийом телефонних дзвінків;
•ведення діловодства;
•планування робочого дня керівника;
•організація нарад;
•замовлення квитків та бронювання готелів для керівника і інших співробітників під час відрядження;
•замовлення канцтоварів для офісу


18 травня 2012р

Переведена на посаду менеджера з реклами відділу «Рекламна агенція» редакція газети Київської міської ради «ХРЕЩАТИК»

01 листопада 2012 р
по грудень 2018р

Переведена на посаду провідного спеціаліста відділу «Рекламна агенція» редакція газети Київської міської ради «ХРЕЩАТИК»
Основні обов'язки:
•Приймання та оформлення рекламних матеріалів (ч/б та кольорових макетів);
•Макетування рекламної шпальти для верстки;
•Своєчасне внесення термінових змін до рекламної шпальти (при наявності відповідного листа з печаткою та підписами);
•Здача звіту за виписану і оплачену рекламу в газеті начальнику рекламної агенції;
•Приймання та оформлення приватних оголошень;
•Ведення первинного бухгалтерського обліку(книги);
•Видання та оформлення документів клієнту (рахунки, акти виконаних робіт, акти звірки рахунків за рік);
•Контроль своєчасної оплати рекламних матеріалів;
•Здача щомісячних звітів за рекламу і оголошення, які були опубліковані у газетах безкоштовно;
•Складання щомісячного звіту стосовно прибутків рекламної агенції;
•Залучення нових рекламодавців;
•Планування участі у виставках, ярмарках, презентацій газет «Хрещатик» на заходах, що сприяють ії популярності.
ОСВІТА
2002-2007рр.Європейський університет, повна вища освіта за спеціальністю
«Фінанси» в Миколаївській області, м. Миколаїв


ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ:

Вік - 33 роки
Сімейний стан – одружена, дітей немає
Наявність закордонного паспорту
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Комунікабельність, старанність, відповідальність, надійність, порядність, пунктуальність, акуратність, цілеспрямованість, стресостійкість, швидка адаптація до нових умов, старанність





ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
-володіння ПК (Word, Excel);
-вміння працювати в програмі 1С:Підприємство 8.3
-вміння працювати з Інтернетом і електронною поштою;
-володіння офісною оргтехнікою;
-англійська мова - зі словником;
-знання ділової української мови


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: