Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 січня 2019

Анна

Офис-менеджер, секретарь, администратор, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретарь руководителя

з 10.2016 по нині (7 років 6 місяців)
Беркут, Днепр (Торговля)

Освіта

НГУ

Юридический, Днепр
Незакінчена вища, з 2018 по 2023 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Робота з оргтехнікою 1С:Підприємство

Додаткова інформація

Мартинова Ганна Юріївна
Вік: 27 років
Місто проживання: м. Дніпро
Сімейне положення: не заміжня
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ріст: 175
__________
Досвід роботи
•Назва компанії: ТОВ «Беркут.»
•Посада: секретар керівника
Період роботи: 01.10.16 по теперішній час
Обов’язки:
1.Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника підприємства
2.Приймання кореспонденції, яка надходить на розгляд керівникові, передає її, згідно з прийнятим рішенням, до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
3.Веду діловодство, виконую різні операції із застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень.
4.Виконую роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, ведення їх реєстрації), веду і оформляю протоколи засідань і нарад.
5.Забезпечую робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створюю умови, що сприяють його ефективній роботі.
6.Приймаю документи і особисті заяви на підпис керівником підприємства.
7.За дорученням керівника складаю листи, запити, інші документи, готує відповіді авторам листів.
8.Веду контрольно-реєстраційну картотеку.





•Назва компанії: ТОВ «Хомер Софтвеар Хаус»
Посада: оператор
Період роботи: 14.02.14 по 01.09.16
Обов’язки:
1.Зтягнення заборгованості
2.Робота з проблемними договорами
__________
Вміння та навики
Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою. Вільно володію програмами: Word, Excel,
1С підприємство. Маю посвідчення водія кат. "В". Знання Англійської мови –
Віяливість, стресостійкість і неконфліктність, відповідальність, ретельність, комунікабельність, акуратність, уважність, організаторські здібності, порядність, пунктуальність, енергійність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: