Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 14 лютого 2022 PRO

Sergey

Руководитель проектов, АХО, комплексов, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Консультант

з 08.2009 по нині (14 років 7 місяців)
Адвокатское объединение "Юрспецсервис" (юридическая, правозащитная деятельность)

Консультирование клиентов объединения и руководства, соответствию профиля их хозяйственной деятельности согласно законодательства Украины.

Исполнительный директор

з 03.2008 по 06.2009 (1 рік 3 місяці)
А Плюс (Логистика, руководство проектами)

Финансовое сопровождение операций, общий контроль выполнения договоров

Начальник управления, руководитель группы логистики и закупок

з 09.2005 по 06.2008 (2 роки 9 місяців)
ОАО КБ Надра (финансы, открытие точек продаж, реализация продуктов банка)

* участие в построении системы обеспечения всей сети банка,
* введение стандартов и нормативных требований к открытию и обеспечению беспрерывного функционирования площадок продаж,
* централизация и минимизация расходов сети банка
* участие в подготовке к размещению акций на IPO.

Освіта

Киевский национальный экономический университет

Специальность учёт и аудит, Киев
Вища, з 1990 по 1995 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК Знання офісних програм

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Іврит — початковий
  • Українська — вільно
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Ромм Сергій Леонідович 29.08.1968 г.
Середня фізико – математична школа №39, рік випуску 1985 – атестат середньої освіти
СПТУ №3, термін навчання 01.09.1985 – 24.07.1986 р. – диплом повара
Служба у лавах радянської армії – 25.11.1986 – 1.12.1988 р.
Праця у Київському міському об’єднанні перукарського господарства (відділ матеріально – технічних засобів) з 07.02.1989 р. переведений до курсів перукарів, дата закінчення 05.02.1989 р. – диплом перукаря.
Робота перукарем с 07.02.1990 по 14.071991 р.
1990 р. – вступ до Київського національного економічного університету, спеціальність облік та аудит
1995 р. – закінчення Київського національного економічного університету – диплом экономиста
01.04.1994 - 28.02.1995 р. робота в ТОВ «Наутилус ЛТД» - бармен
- функціональні обов’язки,
•Робота с відвідувачами
•Касові звіти
•товарознавство
01.03.1995 - 01.11.1995 р. робота барменом в ТОВ «Продсервіс»
01.05.1996 по 03.05.1998 р. робота директором ресторану в ТОВ «777»
- функціональні обов’язки
•контроль виробництва
•товарознавство
•первинний обіг бухгалтерських документів
•маркетингова політика
25.12.2000 - 19.10.2005 р. директор ПП « Буркут і К»
- функціональні обов’язки
•будівництво та введення в експлуатацію холодильного обладнання, та цеху з переробки дико рослинної продукції
•ведення зовнішньоекономічних контрактів
•товаро - транспортна логістика
•ведення та контроль банківських платежів
21.10.2005 р. прийнятий в ВАТ КБ «Надра» начальником відділу забезпечення господарського управління
- функціональні обов’язки
•забезпечення життєдіяльності центрального офісу
•складання системи закупівлі, зберігання та розподілу товаро - матеріальних цінностей по всій мережі банку
•контроль системи логістики
•підготовка та участь в проведенні тендерів
11.10.2006 р. переведений на посаду начальника відділу організації закупівлі товарно-матеріальних цінностей, та основних засобів управління підтримки та забезпечення департаменту матеріально-технічного забезпечення
- до існуючого функціоналу додано;
•створення матриці поставок ТМЦ та основних засобів по мережі банку
•створення сценаріїв придбання ТМЦ та основних засобів
•створення складської логістики для потреб мережі банку
01.02.2007 р. переведений на посаду начальника управління підтримки та забезпечення департаменту матеріально - технічного забезпечення
- до існуючого функціоналу додано;
•участь у розробці та затвердженні технологічних процесів (інструкцій, регламентів) керованого управління, їх впровадження в мережі банку
06.03.2007 р. переведений на посаду керівника групи організації закупівлі та транспортно-складської логістики
- до існуючого функціоналу додано;
•контроль графіка відкриття майданчиків продажу
•контроль технічних вимог до матеріалів, використовуваних в процесі відкриття майданчиків продажу
•контроль матриці закупівлі та поставок товарно-матеріальних цінностей
•контроль матриці закупівлі та поставок товарно-матеріальних цінностей, відповідно до графіка відкриття майданчиків продажу
•контроль регіональних складів, проведення інвентаризації
•управління експедиторських транспортом
30.04.2008 р. звільнений за власним бажанням
13.10.2008 р. прийнятий в ТОВ «А-Плюс» на посад виконавчого директора
- функціональні обов’язки;
•супровід операцій транспортно - складської логістики
•фінансовий супровід клієнта
•участь в розробці стратегії розвитку компанії
15.06.2009 р. звільнений за власним бажанням
20.08.2009 р прийнятий на посаду консультанта в адвокатське об'єднання «Юрспецсервіс»
16.02.2011 р. переїзд на постійне місце проживання до королівства Іспанія
15.05.2012 р. прийнятий на посаду керівника офісу туристичної компанії «Lux Tour»
- функціональні обов’язки
•контроль та ведення аналізу продаж структурних офісів компанії
•логістика турів компанії
•відтворення корпоративних стандартів та загальної системи електронних продажів
•участь у розробці маркетингової компанії
15.10.2014 р. звільнений за власним бажанням
01.06.2015 р. прийнятий на посаду директор з розвитку, аналізу та оцінки компанії «SEOLLA FACTORING MO»
- функціональні обов’язки
•загальне керівництво системою продажів компанії
•ведення аналізу продажів
•логістика турів компанії
•ведення маркетингової компанії
•загальний аудит
•та інше
У зв’язку з загальним положенням в сегменті туризму Іспанії, перебуваю на цей час у вимушеній відпустці
Професійні навички:
•просунутий користувач ПК
•знання і користування ERP систем
•вміння вести переговори
•вміння працювати на командний результат
•повна стрес стійкість
•готовність працювати в позаурочний час, та у відрядженні
Додатково,
*Маю водійські права категорії Б,
*Свідоцтво на проживання в зоні ЄС,
*Володію українською, російською (рідні мови), англійська (початковий рівень), іспанська, іврит (базовий рівень)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: