Резюме від 19 лютого 2019

Таєнчук Юлия Олександрівна

Помічник технолога, менеджер, 10 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Вік:
22 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Продавець - касир

з 12.2018 по нині (3 місяці)
ДП " ІЗЮМІНКА", Дніпро (Торгівля)

Навчилась злагоджено працювати в команді, відповідальності, сконцентрованості та уважності.


Освіта

Український державний хіміко - технологічний університет

Хімік - технолог полімерних матеріалів і композиційних матеріалів, Дніпро
Вища, з 09.2014 по 06.2018 (3 роки 9 місяців)

Одержала знання з хімії високомолекулярних сполук, навчилась орієнтуватися в сучасних марках і технологіях одержання полімерів; знайома з технологією виробництва композиційних матеріалів, синтетичних волокон, полімерних плівкових матеріалів і штучної шкіри, утилізацією та регенерацією полімерних відходів та можливими шляхами їх подальшого використання, сучасними виробництвами, їх особливостями та напрямами розвитку.Вивчала технологічні процеси виготовлення плівкових матеріалів для пакування як харчових, так і технічних продуктів.


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Маю досвіт роботи з ПК, офісною оргтехнікою.


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Маю досвіт роботи в кур'єрській службі оператора. Закінчила курси флористики та риторики маю досвіт в розробці концепційпо дизайну для оформлення свят та весіль. Працюю на даний час продавцем касиром торгового залу. Володію знанням програмного забезпечення: 1С: 8.2,Microsoft Office Excel, Word, касовим апаратом, платіжним терміналом.
Особисті якості: Відповідальна, комунікабельна, активна та творча особа, швидко навчаюсь, бажаю здобути досвіт технолога.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: