Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 лютого 2019

Валерія

Офіс-менеджер, секретар, адміністратор, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

офіціант, адміністратор

з 02.2018 по 01.2019 (11 місяців)
HQ Bar, Київ (Обслуговування)

-Зустріч та консультація клієнтів (вільні місця, меню та цінова політика);
-Обслуговування клієнтів (прийом замовлення та консультація про особливості кожної страви, його смакові якості);
-Розрахунок клієнтів (контроль часу);
-Вирішення суперечливих питань;
-Координація роботи офіціантів, барменів, підготовка графіків;
-Допомога в закупівлях;
-Фінансова звітність;

Помічник менеджера з реклами

з 05.2017 по 09.2017 (4 місяці)
ТОВ «Рекламне агентство «МА Україна»» м. Київ вул. Дмитрівська, 76, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

-Підготовка та допомога в роботі з документами (Договори, додаткові угоди, кошториси, акти виконаних робіт, рахунки);
-Виконання завдань керівника проекту - пошук підрядників, обговорення замовлення та вартості, контроль замовлень друкованої продукції;
-Участь у проектах (допомога в підготовці конференції Sales Conference «Енергія Єдності» для METRO (відповідала за прийом гостей конференції – трансфер, хостес, роздача друкованої продукції та сувенірів);
-Комунікація з підрядниками

Секретар /офіс-менеджер (проходження практики, залишилася на не повний робочий день)

з 02.2016 по 04.2016 (2 місяці)
Креативне рекламне агентство ТОВ « РА «МОЗЕС» м. Київ вул. Ігорівська 1/8, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

-Прийом та розподілення телефонних дзвінків;
-Прийом відвідувачів;
-Підготовка та обробка ділових паперів (реєстрація вх/вих кореспонденції, службових листів);
-Обробка інформації, що приходить на загальну електронну адресу компанії;
-Забезпечення офісу канцелярією та господарськими товарами;
-Оформлення відряджень;
-Допомога в організації корпоративних міроприємств (літній корпоратив «Шеф повар» м. Буча);
-Координація роботи водія та кур’єра;

Освіта

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Інститут практичної культурології та арт менеджменту; спеціальність - менеджмент соціокультурної діяльності, Київ
Вища, з 2018 по 2020 (1 рік 5 місяців)

Заочна форма навчання на ступінь – магістр за спеціальністю – менеджмент ( кафедра арт-менеджменту та івент -технологій)

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Інститут практичної культурології та арт менеджменту; спеціальність - менеджмент соціокультурної діяльності, Київ
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 9 місяців)

Ступінь – бакалавр
Спеціальність - менеджмент соціокультурної діяльності (кафедра арт-менеджменту та івент- технологій)
Кваліфікація – бакалавр з менеджменту соціокультурної діяльності

Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради «Коледж культури та мистецтв»

Спеціальність - туристичне обслуговування, Київ
Вища, з 2013 по 2016 (2 роки 10 місяців)

Ступінь – молодший спеціаліст,
Спеціальність - туристичне обслуговування,
Кваліфікація – фахівець з туристичного обслуговування

Додаткова освіта та сертифікати

Курси англійської в мовній школі «Грін Форест»

2014 р – 2015 рр

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Навички та вміння: ПК: Word, Excel, Power Point, Outlook , Internet, офісна техніка (факс, принтер, сканер, ксерокс).
Особисті якості: комунікабельність, високий рівень відповідальності, ініціативність, енергійність, добре розвинуті творчі та організаторські здібності
Захоплення: кінематограф, подорожі, музика

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: