Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 жовтня 2017

Анатолій

Спеціаліст з державних та комерційних закупівель, керівник відділу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Консультант з держзакупівель.

з 01.2017 по нині (7 років 3 місяці)
ПП "Підгурский Анатолій Федорович", Київ (Консультаційні послуги щодо державних закупівель.)

Повний супровід замовників в створенні та проведенні торгових процедур та участі для постачальників.
Аналітика, планування та застосування досвіду та можливостей згідно укладеного договору.

Керівник проекту

з 07.2015 по 11.2016 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Электроні торги України", ТОВ "Ю.Біз", Київ (Держзакупівлі, реалізація майна банкрутів та заставного майна, банкрутство, юридичний супровід.)

- cупровід створення та проходження акредитації торгівельним майданчиком в електронній системі державних закупівель "Прозорро";
- вибудовування та налагодження робочих процессів майданчика;
- підбір та навчання персоналу, курування роботою майданчика.

Керівник вітділу взаємодії з контагентами

з 04.2014 по 09.2015 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Торгові Системи", ТОВ "Анте Медіам", Киев (торгівельний майданчик державних та комерційних закупівель)

- забеспечення зручної та ефективної роботи заупівельників та постачальників;
- проведення презентацій та тренінгів;
- досконалення та оптимізація роботи майданчика та персоналу з урахуванням побажань учасників та придбаного досвіду.

Директор

з 10.2007 по 05.2012 (4 роки 7 місяців)
ТОВ "Геоінвест", ТОВ "Укрспецприлад", Киев (девелопмент, виробництво та торгівля промисловими товарами)

-збір та аналіз інформації, виявлення перспектив для створення проектів;
-координація та супровід проектів: планування, організація і контроль (підготовка та узгодження проектних кошторисів, організація і проведення тендерів для підрядників, створення структури та правил взаемодії внутрішніх підрозділів, контроль виконання таймінгу проекту, контроль за роботою всіх виконавців (зовнішніх і внутрішніх);
-прийняття коригувальних заходів, розвиток поточних клієнтів (нові проекти), участь у запуску нових клієнтів (за потребою), побудова та підтримка ділових відносин з Клієнтами (поточні контакти, переговори);
-планування бюджетів проектів, контроль їх виконання; контроль фінансового і юридичного оформлення, внутрішня звітність, робота з супроводжуючою документацією по проекту (листи, договори, акти, та інше);
-робота з державними органами, супровід документів.

Власний бізнес

з 03.2001 по 12.2006 (5 років 9 місяців)
ТОВ "Такі Справи", Киев (информаційні технології)

- створення комерційного проекту та залучення інвесторів та спонсорів;
- організація робочого процессу від "А" до "Я";
- створення, підтримка та розвиток молодіжного розважального web-проекту на базі існуючих закладів;
- розробка та впровадження рекламних та маркетингових акцій під спонсорські программи.

Освіта

Национальный технический университет Украины "Киевский политехнический институт"

Менеджмент и маркетинг, Менеджмент организаций.( Менеджмент в производственной сфере), Киев
Вища, з 1995 по 2000 (5 років 4 місяці)

Гайсинська середня школа №1

Гайсин
Середня, з 1984 по 1994 (9 років 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer MS Access CRM

Знання мов

Англійська — середній

Рекомендації

Рекомендації за вимогою.

Рекомендації за вимогою.

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Успішний досвід впровадження електонних закупівель у великих комерційних компаніях.
Досвід створення та керування вітділом супроводження торгових процедур.
Проведення презентацій та навчання єфктивній роботі на на майданчику постачальників та закупівельників.

Брав участь у створенні системи державних закупівель “Прозорро”.
Глибоке знання всіх процедур згідно нового законодавства.
Знання функціоналу та програмної частини електронної системи державних закупівель, організаціїї всіх видів торгових процедур та участі у них.А саме:
створення технічних завдань та виписування тендерних вимог щодо предмету закупівлі;
підготовка супроводжувальної документації замовника, вимог що до необхідної доументації для участі у закупівлі від постачальника, збір та оформлення вичерпних пакетів документів постачальника.
написання комерційних пропозицій, презентацій товару\послуги постачальника, дискутування що до вимог та умов закупівлі із замовником на етапі обговорення і при необхідності оскарження результатів.

Резюме редагується.
Більше інформації за вимогою.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Анатолій.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: