Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 1 грудня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/550245

Системний адміністратор, IT-фахівець, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ, Львів, Черкаси

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

ІТ фахівець з інформаційних технологій

з 06.2018 по 07.2023 (5 років 1 місяць)
Cemark (CRH Ukraine), Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

1.Підтримка пристроїв кінцевих користувачів (закупівлі, безпечне зберігання, видача користувачам, ведення записів, управління запасами);
2.Супровід та підтримка робочих місць;
3.Налаштування, переконфігурування, модернізація, підтримка обладнання в конференц-залах;
4.Управління ІТ-інфраструктурою підприємств як офісних так і окремих локацій (MPLS, Інтернет-сервіс та WAN, WiFi, волоконно-оптичні лінії, LAN, ІТ-інвентаризація, керування принтером, керування ДБЖ, система контролю доступу, телевізори, відеонаглядом);
5.Підтримка VIP та користувачів (усунення несправностей пристроїв, обслуговування запитів користувачів);
6.Виконання, контроль резервного копіювання даних.
7.Адміністрування та взаємодія з мобільними операторами що до корпоративного мобільного та VoIP зв’язку.
8.Налаштування та підтримка IP телефонії.
9.Щотижневий патчинг вразливостей серверних систем.
10.Розгортання нових систем на VMware та Hyper-V;
11.Налаштування нового мережевого обладнання FortiGate, Cisco Meraki.
12.Взаємодія з постачальниками ІТ сервісів (закупівлі, перевірка рахунків, обмін документами, дотримання бюджету);
13.Підтримка, обслуговування, адміністрування серверів, та серверних приміщень.
14.Участь у проектах з розробки та впровадження нових інформаційних систем;
15.Забезпечення безпеки інформації та даних компанії;
16.Взаємодія, контроль якості виконання робіт підрядними організаціями.
17.Взаємодія зі службою Service Desk та IT-сервісним центром, вирішення інцидентів які не змогли вирішити спеціалісти Service Desk.
18.Навчання персоналу роботі з О365, додатковими функціями, новими ІТ системами, програмами, обладнанням.

IT менеджер

з 04.2017 по 06.2018 (1 рік 2 місяці)
G&P Group, Киев (Краса, фітнес, спорт)

1. Налаштування робочих місць співробітникам компанії та встановлення необхідного програмного забезпечення.
2. Надання необхідної інформації про закупівлю або ремонт техніки фінансовому відділу.
3. Контроль своєчасної оплати хостингу/домену.
4. Інсталяція, налаштування та оптимізація системного програмного забезпечення.
5. Підтримка у працездатному стані програмного забезпечення та робочої техніки.
6. Технічна та програмна підтримка Task -менеджера:
a. Реєстрація нових користувачів у Task -менеджері.
b. Консультація користувачів з питань роботи Task -менеджера, складання інструкції з роботи з програмним забезпеченням.
c. Встановлення прав доступу та контроль використання Task -менеджера.
7. Технічна та програмна підтримка CRM-системи:
a. Налаштовує безперебійної роботи CRM-системи.
b. Консультація користувачів з питань роботи, оновлення та оптимізації роботи CRM-системи, складання інструкції щодо роботи з програмним забезпеченням.
c. Супровід та обслуговування бази даних CRM-системи.
8. Технічна та програмна підтримка 1С:
a. Обслуговування бази 1С.
b. Налаштування безперебійної роботи 1С.
9. Налаштування та супровід синхронізації 1С та CRM-системи.
10. Супровід комп'ютерних баз даних.
11. Забезпечення своєчасного копіювання, архівування та резервування бази даних.
12. Виявлення помилок користувачів та програмного забезпечення та вжиття заходів щодо їх виправлення.
13. Технічний супровід організації заходу:
a. Складання технічного райдера, необхідного для проведення заходу.
b. Забезпечення необхідною технікою та програмним забезпеченням захід (звук, відеоряд, синхронізація).
c. Контроль за дотриманням таймінгу заходу.
14. Своєчасне виконання завдань у відкритих проектах.
15. Усунення аварійних ситуацій, пов'язаних із пошкодженням програмного забезпечення та баз даних.
16. Забезпечення мережевої безпеки (захист від несанкціонованого доступу до інформації, перегляду чи зміни системних файлів та даних).
17. Забезпечення захисту контент-матеріалу.
18. Здійснення антивірусного захисту програмного забезпечення та робочої техніки.
19. Контроль за монтажем технічного устаткування спеціалістами сторонніх організацій.
20. Запис відео.
21. Якісна підготовка та проведення вебінарів: якісний зв'язок, всі учасники підключені, доповідача добре чути.
22. Налаштування техніки перед проведенням Семінару
23. Робота з on-line платформою навчання.
24. Налаштування, підтримка, оновлення роботи серверу БД.

IT Support Manager/ Business analyst

з 08.2014 по 02.2017 (2 роки 6 місяців)
Гленмарк Фармасьютікалз ЛТД, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Встановлення нового, ремонт наявного устаткування, встановлення периферійних пристроїв, сервісів, параметрів, каталогів, пристроїв для зберігання інформації тощо, відповідно до стандартів та проектних/технічних вимог.
2. Управління програмними програмами.
3. Встановлення та налаштування операційних систем.
4. Дотримання стандартів системи.
5. Пошук та рекомендації інноваційних, а де це можливо, автоматизованих підходів до вирішення завдань системного адміністрування.
6. Виявлення підходів, що сприяють ефективному використанню ресурсів, та використання переваг великих проектів.
7. Введення в роботу операційних процедур по ІТ.
8. Тактичне реагування на запити користувачів, що надходять по телефону та на робочому місці;
9. Документальне оформлення всієї відповідної ідентифікаційної інформації про користувачів, включаючи ім'я, відділ, контактні дані та характер проблеми;
10. Визначення пріоритетності та облік проблем. Ескалювання проблеми (якщо необхідно) більш компетентному фахівцю;
11. Щоденний моніторинг систем, перевірка цілісності та придатності всього обладнання, серверних ресурсів та основних процесів, перевірка системи та журналу подій додатків та контроль за виконанням запланованих робіт з резервного копіювання;
12. Облік, відстеження та документальне оформлення процесів усунення проблем за запитами, що надійшли до служби підтримки, у тому числі всіх вдало та невдало прийнятих рішень та виконаних робіт щодо досягнення результату.
13. Застосування засобів діагностики для усунення несправностей;
14.Оновлення програмних продуктів, драйверів, баз знань, використання ресурсів Інтернету для вирішення проблем;
15. Ідентифікація та вивчення відповідного програмного забезпечення та обладнання, що використовується організацією;
16. Підтримка на місцях, оновлення програмного забезпечення, резервне копіювання файлів та налаштування систем та програм;
17. Визначення несправностей, щоб усунути проблему належним чином;
18. Розробка інформаційних підказок та посібників для користувачів;
19. Виконання супутніх завдань, пов'язаних з обов'язками Фахівця з ІТ;
20. Щоденне резервне копіювання: всі файлові системи та дані мають бути успішно збережені на відповідних носіях, дисках; утилізація та усунення непотрібних носіїв;
21. Регулярне архівування та видалення файлів, якщо необхідно;
22. Створення, зміна, архівування та видалення облікових записів користувачів, якщо необхідно;
23. Відновлення систем після поломок обладнання та програмних неполадок.
24. Узгодження та спілкування з користувачами з проблем, що виникли.
25. Регулярні виправлення та оновлення, оновлення допоміжних програм та утиліт.
26. Додавання нових сервісів, якщо потрібно.
27. Оновлення та налаштування програмного забезпечення, підтримання робочої конфігурації та дотримання інших процедур;
28. Координація мобільного зв'язку.
29. Налаштування, підтримка мобільних пристроїв співробітників, та регулярна їх підтримка, оновлення та заміна.

Начальник управління технічної підтримки користувачів та обладнання

з 10.2011 по 08.2014 (2 роки 10 місяців)
ПАТ АКБ Банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Начальник управління технічної підтримки користувачів та обладнання Управління систем автоматизації банку та технічної підтримки департаменту інформаційних технологій та електронного бізнесу
1. Обслуговування серверів:
- адміністрування віртуальних машин VMware ESXi /MS Hyper -v.
- адміністрування SQL 2008 Server , Windows Srv2003-2008
- адміністрування служби Active Directory , поштового сервера Exchange
- усунення збоїв у серверному обладнанні HP Blade .
2. Мережеве адміністрування:
- адміністрування систем доступу Vlan , DHCP, DNS , WI-FI, VPN
- обслуговування систем моніторингу мережі та мережевих пристроїв.
3. Обслуговування систем резервування даних:
- Резервування баз даних ( Exchange , IFOBS, облікові БД), сервісів, даних користувача.
4. Адміністрація програмного комплексу клієнт-банк IFOBS.
5. Проведення контролю за станом комп'ютерної техніки та засобів телекомунікації.
6. Ведення заявок на використання бюджетів за статтею Інформатизації, оформлення оприбуткування комп'ютерної та телекомунікаційної техніки на склад, введення її в експлуатацію.
7. Проведення робіт з впровадження, обслуговування та безперебійного функціонування системного програмного забезпечення (операційних систем, СУБД, антивірусних, поштових та офісних програм тощо), технічного забезпечення інформаційних банківських систем, локальної мережі, засобів зв'язку та телекомунікацій головного банку.
8. Проведення тендерів на закупівлю комп'ютерної техніки.
9. Контроль за виконанням поставлених завдань співробітниками відділу.

Системний адміністратор

з 08.2005 по 01.2009 (3 роки 5 місяців)
TGS TV & Routec ISP - Воля, Черкаси (IT)

- Інсталяція, налаштування, супроводження програмного забезпечення.
- Спілкування по телефону з клієнтами.
- Допомога у вирішенні проблем з програмними продуктами.
- Підключення до мережі нових користувачів.
- адміністрування комп'ютерної мережі.
- адміністрування Windows Server, FreeBSD.
- Складання, встановлення комп'ютерної техніки, налаштування різних операційних систем, додатків.
- Налаштування, підтримка в робочому стані локальної мережі та Інтернету

Провідний інженер системно-технічної підтримки телекомунікацій UniCredit Bank

з 12.2004 по 09.2011 (6 років 9 місяців)
ПАТ Укрсоцбанк - UniCredit Bank, Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

1. Дотримання політик безпеки Банку.
2. Ведення архівів баз даних.
3. Проведення адміністрування програмно-технічних комплексів, системних елементів електронної пошти та баз даних Банку згідно з політикою безпеки Банку.
4. Проведення робіт з впровадження, обслуговування та безперебійного функціонування системного програмного забезпечення (операційних систем, Unix , Windows Server 2000-2008, Win2K, Win7 СУБД, антивірусних, поштових та офісних програм і т.д.), технічного забезпечення інформаційних банківських систем AD, proxy, Exchange , локальної мережі, засобів зв'язку VoIP , та телекомунікацій комерційного макрорегіону - маршрутизатори, комутатори, Cisco .
5. Взаємодія із зовнішніми організаціями з питань зв'язку та технічного обслуговування в частині капітальних ремонтів банкоматів та терміналів фінансових кіосків. Участь у проведенні службових розслідувань позаштатних ситуацій.
6. Надання необхідних консультацій користувачам, взаємодія з Департаментом інформаційних та телекомунікаційних технологій за своїм напрямом робіт.
7. Проведення капітального та поточного ремонту технічних засобів, засобів зв'язку та
телекомунікацій.
8. Обслуговування структурованих кабельних мереж (Локальна та телефонна мережі) у приміщеннях філії/комерційного макрорегіону та підпорядкованих відділеннях.
9. Підготовка відповідних документів для введення в експлуатацію, списання, передачі підпорядкованим відділенням технічних засобів, засобів зв'язку та телекомунікацій.
10. Проведення контролю за станом комп'ютерної техніки та засобів телекомунікації.
11. Визначення та надання інформації Начальнику Відділу про потребу в комп'ютерній техніці та засобах телекомунікації у комерційному макрорегіоні.
12. Ведення заявок на використання бюджетів за статтею Інформатизації, оформлення оприбуткування комп'ютерної та телекомунікаційної техніки на склад, введення її в експлуатацію.
13. Проведення системотехнічних робіт відповідно до технічної та технологічної політики, що надається Заступником Директора Центру інформаційних та телекомунікаційних технологій та бек -офісу. Дотримання стандартів роботи.
14. Дотримання вимог інформаційної безпеки Банку.
15. Виконання функціональних обов'язків інших працівників відділу за рішенням начальника відділу на період відпустки, відрядження або тимчасової непрацездатності останніх.
16. Налаштування, заливка ПЗ, ключів у POS-термінали. Навчання роботи з постерміналами касирів.

Системний адміністратор

з 09.2002 по 08.2005 (2 роки 11 місяців)
Mlan Home Network, Черкаси (IT)

- Інсталяція, налаштування, супроводження програмного забезпечення.
- Спілкування по телефону з клієнтами.
- Допомога у вирішенні проблем з програмними продуктами.
- Підключення до мережі нових користувачів.
- адміністрування комп'ютерної мережі.
- адміністрування Windows Server, FreeBSD.
- Складання, встановлення комп'ютерної техніки, налаштування різних операційних систем, додатків.
- Налаштування, підтримка в робочому стані локальної мережі та Інтернету

Освіта

Черкаський державний технологічний університет

Факультет електронних технологій, спеціальність «Управління проектами», Черкаси
Вища, з 2005 по 2006 (1 рік)

Диплом з відзнакою.

Черкаський державний технологічний університет

Факультет інформаційних технологій та систем, спеціальність «Системний програміст», Бакалавр, Черкассы
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Компания INPAS

2007 г. неділя.

Servus Systems Integration

2009 г. Неділя.

Cisco CCNA

2022, 3 неділі

Знання і навички

Пользователь ПК Windows Linux Коммуникабельность Ответственность LAN Целеустремленность NIX Ведення CRM Ведення переговорів Комунікабельність Користувач 1С Active Directory Уміння аналізувати Адміністрування Windows Server Управлінські навички DHCP Адміністрування Бітрікс24 Адміністрування ОС Windows Адміністрування локальної мережі Налаштування ОС Адміністрування файлового серверу Системне адміністрування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Кадубець Юлія

    Кадубець Юлія

    Заступник Голови правління (HR напрямок), CRH Ukraine - ПрАт "Миколаївцемент"

    Контактні дані приховані
  • Тарасов Олексій

    Тарасов Олексій

    Керівник ІТ відділу, CRH Ukraine - АТ "Подільський цемент"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості:
-Високий рівень самоорганізації та вміння працювати над багатьма завданнями одночасно;
-Високий рівень відповідальності та дотримання строків;
-Відмінні аналітичні та проблемнорозв'язувальні навички;
-Висока ступінь конфіденційності та дотримання принципів етики.
-Здатність швидко вчитися та адаптуватися до нових технологій та змін;
-Відмінна комунікативна та міжособистісна взаємодія з керівництвом, колегами та клієнтами;
-Знання мережевих протоколів та технологій;
-Відмінні презентаційні та звітні навички.
-Вміння донести та розказати складні і технологічні речі, простими, зрозумілими словами.

Без шкідливих звичок, не палю, одружений, є права водія категорії «В» та автомобіль, можливі відрядження. Хобі – ІТ, спорт, мобільний зв'язок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: