Резюме від 11 червня 2022 PRO

Галина

Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, медична сестра, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.
Вік:
30 років
Місто:
Вараш (Кузнецовськ)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Заступник директора, адміністратор

з 01.2021 по нині (1 рік 5 місяців)
Медична клініка, Київ (Медицина)

Виконувала обов'язки адміністратора :
- прийом дзінків, консультація та запис клієнтів ;
- зустріч клієнтів, консультація про послуги клініки, супровід клієнтів;
- робота в МІС;
- пошук клієнтів, допомога в розробці реклами, акційних пропозицій, програм;
- ведення та контроль графіку роботи лікарів;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- замовлення витратних матеріалів клініки;
- допомога кадровику з ведення ОС працівників, пошук працівників.
За проявлені органіційні здібності, комунікації, знання та вміння ведення діловодства була підвищена на посаду заступника/помічника директора.
В обов'язки входить:
- пошук контрагентів;
- пошук кадрів на різні підрозділи організації, проведення співбесід;
- ведення переговорів, представляючи організацію, прийняття рішень та заключення договорів;
- контроль роботи персоналу;
- організація закупівель медичного обладнання та господарчої техніки;
- організація роботи операційної;
- організація розширення клініки (перевовори оренди, пошук майстрів, погодження смет, робота з дизайнером, закупки меблів та повного оснащення приміщення від "ложки до подушки").
- підготовка документів для отримання ліцензії на медичну практику, акридитації організації;
- розробка та готування документів для функціонування організації;
- доручення керівника;
- ведення бесід з персоналом для створення невимушеної та затишної атмосфери в колективі.

Офіс адміністратор, помічник керівника, бухгалтера

з 02.2020 по 11.2020 (9 місяців)
Офіс адміністратор, Київ (Спеціалізована оптова торгівля)

Забезпесення життєдіяльності офісу: слідкування та замовлення розхідних канцтоварів, вода, чай кава.
Виконання доручень керівника та бухгалтера: первинний документообіг з контрагентами. Складання договорів, виписка рахунків, накладних, актів. Ведення звітності розрахунків за договорами.
Ведення журналів тех.безпеки.
Ведення кадрових справ.
Підготовка наказів, листів.
Листування з контрагентами, державими установами.
Підготовка та видача документів на відрядження, звіт по відрядженню.
Підготовка документів для відкриття рахунків у банках для компанії.
Робота з онлайн кабінетом в декількох банках.
Підготовка матеріалу для рекламної продукції компанії.
Робота в Zoom, Bitrix.
Прийом вхідних дзвінків/ вхідної кориспонденції.

Медсестра, адміністратор, касир

з 08.2014 по 01.2020 (5 років 5 місяців)
Приватний медичний центр. Відділення інтенсивної терапії урологічні та гінекологічних хворих. Медична сестра перев'язувального к, Київ (Медицина)

Виконання всіх медсестринських маніпуляцій за призначенням лікаря. Знання та ведення медичної документації, санепідрежиму. Знання та ведення первинної ланки бухгалтерських документів. Пошук та ведення переговорів з майбутніми контрагентами, заключення договорів. Закупка розхідних матеріалів ( медичних, канцелярія, форма для працівників). Підбір персоналу, проведення співбесід. Досвід роботи старшим адміністратором. Адміністратор - касир. Знання касового апарату. Заміна старшої медсестри. Впевнений користувач пк ( word, excel). Досвід роботи в програмі 1с8 Бухгалтерія. Досвід роботи в медичний програмі "МедУчет". Виконання дорученнь керівника (організація зустрічей, фотозйомок, проведення внутрішнього навчання співробітників).


Освіта

КММК #4,

Медсестра., Київ
Незакінчена вища, з 2012 по 2016 (3 роки 9 місяців)

Закінчила медичний коледж.


Додаткова освіта

  • Бухгалтерський облік 1с8 курси (2018)
  • Адміністратор медичного центру (2018)
  • Школа головної медичної сестри (2018)
  • Організація медичної практики. Правові аспекти (2018)
  • Курси підвищення кваліфікації медичних працівників. (2019)
  • Курси асистента керівника (2021, 2 місяці)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнений користувач пк. Word, Excel. Впевнене користування з оргтехнікою. ( Все чого незнаю - швидко навчаюся).
  • Постановка в/м, п/ш, в/в, ін'єкцій. (5 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Приємна зовнішність.Стресостійкість, комунікабельна, впевнений користувач пк та оргтехніки. Бистро навчаюсь. Знання ведення первинної ланки документів. Програма 1с8. Робота з контрагентами. Ведення переговорів, доручень. Управління , організація роботи персоналу. Знання та орієнтації в законодавстві медичному, фінансовому. Знання Санепід режиму. Виконання сестринських маніпуляцій ( в/в, в/м, п/ш ін'єкції, постановка в/в катетера, катетеризація сеч. міхура, забір урогенітального біомаиеріалу Знання касової дисципліни. Робота з банківським терміналом. Досвід роботи в парі з системним адміністратором на віддаленому режимі. Готова до навчання, розвитку. Вміння працювати в команді.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: