Резюме от 14 сентября 2018

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/552437/

Бухгалтер первинної документації

Полная занятость, неполная занятость.

Город:
Ивано-Франковск

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Р Е З Ю М Е

Ім’я, прізвище: Оксана Козак

Адреса: м. Івано-Франківськ

Телефон: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта (навчальний заклад, спеціальність, кваліфікація, роки навчання):

1984-1990 рр.- Київський політехнічний інститут, спеціальність - “Промислова електроніка”, кваліфікація - інженер електронної техніки.

2011 р. (травень-липень) - Івано-Франківський університет нафти і газу – курси “Основи адміністрування програми бухгалтерського обліку 1С: Підприємство ”.

Трудова діяльність (роки роботи, організація, посада):
Червень 2017 р. – квітень 2018 р. - ПП “ВАМБУД” – бухгалтер.
Обов’язки:
- ведення первинної бухгалтерської документації в 1С:Бухгалтерії;
- видача довіреностей;
- ведення розрахунків з постачальниками;
- контроль кредиторської й дебіторської заборгованості;
- робота з податковими накладними в системі «M.E.Doc».

Квітень 2015 р. – серпень 2015 р. - ПП “Ландшафт -ІФ” – бухгалтер.
Обов’язки:
- ведення первинної бухгалтерської документації в 1С:Бухгалтерії;
- облік і контроль взаєморозрахунків з дебіторами;
- списання ТМЦ.

Липень 2012 р. – серпень 2014 р. – ТзОВ “ІБК ”Вертикаль" – бухгалтер.
Маю досвід:
- Оформлення первинної бухгалтерської документації (накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних);
- проведення банківських виписок в системі "Клієнт-Банк";
- контроль кредиторської й дебіторської заборгованості;
- облік і списання ТМЦ.

Лютий 2007 р. – листопад 2009 р. - ТзОВ “ІТС” – інспектор з кадрів.
Маю досвід:
Ведення кадрового діловодства:
- оформлення наказів з особового складу;
- прийняття, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;
- ведення особових справ працівників;
- оформлення відряджень;
- видача довідок про трудову діяльність працівників;
- контроль табеля обліку робочого часу;
- формування штатного розкладу;
- зберігання та заповнення трудових книжок відповідно до вимог законодавства України;
- облік надання щорічних відпусток працівникам;
- аналіз відповідності професійних назв Класифікатору професій;
- вміння користуватися базою Нормативних актів України.

Професійні навики здобуті на попередніх роботах:
Впевнений користувач ПК - програми MS Office (Word, Exel), Internet Explorer; 1С:Бухгалтерія (версії 7.7; 8.2); «M.E.Doc»;
уміння працювати з офісними міні - АТС, ксероксом, факсом.

Особисті якості:
Відповідальність, тактовність і порядність, акуратність в роботі, ретельність, доброзичливість і врівноваженість, бажання вчитись та вдосконалювати свої професійні навики.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: