Резюме від 14 грудня 2018

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/552437/

Бухгалтер первинної документації

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е

Ім’я, прізвище: Оксана Козак

Адреса: м. Івано-Франківськ

Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта (навчальний заклад, спеціальність, кваліфікація, роки навчання):

1984-1990 рр.- Київський політехнічний інститут, спеціальність - “Промислова електроніка”, кваліфікація - інженер електронної техніки.

2011 р. (травень-липень) - Івано-Франківський університет нафти і газу – курси “Основи адміністрування програми бухгалтерського обліку 1С: Підприємство ”.

Трудова діяльність (роки роботи, організація, посада):
Червень 2017 р. – квітень 2018 р. - ПП “ВАМБУД” – бухгалтер.
Обов’язки:
- ведення первинної бухгалтерської документації в 1С:Бухгалтерії;
- видача довіреностей;
- ведення розрахунків з постачальниками;
- контроль кредиторської й дебіторської заборгованості;
- робота з податковими накладними в системі «M.E.Doc».

Квітень 2015 р. – серпень 2015 р. - ПП “Ландшафт -ІФ” – бухгалтер.
Обов’язки:
- ведення первинної бухгалтерської документації в 1С:Бухгалтерії;
- облік і контроль взаєморозрахунків з дебіторами;
- списання ТМЦ.

Липень 2012 р. – серпень 2014 р. – ТзОВ “ІБК ”Вертикаль" – бухгалтер.
Маю досвід:
- Оформлення первинної бухгалтерської документації (накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних);
- проведення банківських виписок в системі "Клієнт-Банк";
- контроль кредиторської й дебіторської заборгованості;
- облік і списання ТМЦ.

Лютий 2007 р. – листопад 2009 р. - ТзОВ “ІТС” – інспектор з кадрів.
Маю досвід:
Ведення кадрового діловодства:
- оформлення наказів з особового складу;
- прийняття, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;
- ведення особових справ працівників;
- оформлення відряджень;
- видача довідок про трудову діяльність працівників;
- контроль табеля обліку робочого часу;
- формування штатного розкладу;
- зберігання та заповнення трудових книжок відповідно до вимог законодавства України;
- облік надання щорічних відпусток працівникам;
- аналіз відповідності професійних назв Класифікатору професій;
- вміння користуватися базою Нормативних актів України.

Професійні навики здобуті на попередніх роботах:
Впевнений користувач ПК - програми MS Office (Word, Exel), Internet Explorer; 1С:Бухгалтерія (версії 7.7; 8.2); «M.E.Doc»;
уміння працювати з офісними міні - АТС, ксероксом, факсом.

Особисті якості:
Відповідальність, тактовність і порядність, акуратність в роботі, ретельність, доброзичливість і врівноваженість, бажання вчитись та вдосконалювати свої професійні навики.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: