Резюме від 19 січня 2022 PRO

Гарбуз Альона Іванівна

Діловод, спеціаліст з документообігу, 15 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
36 років
Місто:
Буча
Готовий до переїзду в:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Завідувач сектору прийому заяв Центру надання адміністративних послуг соціального характеру (державний службовець)

з 02.2021 по нині (11 місяців)
Управління соціальної політики Бучанської міської ради, Буча (Місцеве самоврядування, соціальна політика)

Обов’язки:
- керівництво сектором, розподіл обов’язків між спеціалістами, контроль їхньої роботи;
- перевірка правильності формування особових справ отримувачів допомог, компенсацій, субсидій та передача їх до секторів призначення та нарахування;
- контроль за термінами надання документів;
- розгляд пропозицій, заяв, скарг, звернень громадян, листів від юридичних установ, внутрішнє листування;
- ведення особистого прийому громадян, надання усних консультацій громадянам відповідно до діючого законодавства;
- участь у засіданнях постійних комісій управління (розгляд особових справ, оформлення протоколів комісій, підготовка відповідей відносно спірних заяв);
- організація навчання у секторі щодо вивчення та застосування в роботі нормативно-правової бази;
- участь у нарадах, семінарах тощо;
- підготовка звітності сектору управління;
- налагодження плідної співпраці зі старостинськими округами;
- робота з електронними базами управління (АСОПД/КОМТЕХ, Субсидія, Соціальна громада, УТОГ, превентивна верифікація, АСКОД);
- розміщення оголошень, що стосуються діяльності сектору.

Діловод

з 08.2012 по 12.2020 (8 років 4 місяці)
Ворзельська селищна рада, Ворзель (Місцеве самоврядування)

Обов’язки:
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції (система електронного документообігу ASKOD);
- контроль за вчасним наданням відповідей працівниками на звернення громадян, депутатів, листів від юридичних установ, запитів від громадських організацій, запитів на отримання публічної інформації тощо;
- ведення прийому голови та консультація громадян з різних питань;
- видача довідок;
- оформлення належним чином листів, актів, протоколів тощо;
- організація нарад, зустрічей, офіційних та неофіційних свят, різноманітних заходів;
- участь у семінарах, конференціях;
- виконання безпосередніх завдань керівництва;
- у період відсутності керуючого справами виконкому, виконання його обов’язків (розпорядження, рішення, кадрове діловодство тощо);
- оформлення та передача документації на зберігання в державний архів;
- забезпечення життєдіяльності офісу.

Досягнення:
- вдосконалення знань з ведення діловодства у державній установі;
- досвід роботи з великим обсягом документів та їх систематизація;
- набуття навичок з лаконічного висвітлення актуальної інформації щодо діяльності організації в засобах масової інформації;
- участь у створенні офіційного сайту, наповнення офіційного сайту;
- ведення офіційних сторінок у соцмережах та висвітлення актуальних новин та оголошень;
- створення афіш, оголошень.

Секретар-референт

з 03.2005 по 03.2007 (2 роки)
ТОВ "Буд-Консалтінг", Ирпень (Будівництво)

Робота з документацією (оформлення, систематизація, зберігання); ведення кореспонденції; оформлення договорів; планування та організація нарад, орзанізація особистих зустрічей керівництва; виконання інших безпосередніх доручень керівництва; забезпечення життєдіяльності офісу; інше.


Освіта

Київський славістичний університет

Славістики та міжнародних відносин; Міжнародні відносини, Киев
Вища, з 2015 по 2017 (1 рік 8 місяців)

Київський славістичний університет

Економічний факультет; Менеджмент організації; спеціалізація - Менеджмент таможньої справи, Киев
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 5 місяців)

Київський коледж міського господарства Академії муніципального управління (ККМГ АМУ)

Діловодство, Киев
Середня спеціальна, з 2002 по 2004 (1 рік 10 місяців)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    - впевнений користувач ПК (MS Office, Photoshop);
    - система електронного документообігу ASKOD
  • Грамотне ділове листування (10 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Вміння працювати в команді (10 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Вміння розставляти пріорітети в завданнях (10 років досвіду)
    Вище середнього, використовую в даний час.
  • Вміння спілкуватися і знаходити контакт з різними людьми (10 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Здатність до саморозвитку і швидке навчання новому (10 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: порядність та чесність, акуратність, здатність швидко навчатися, відповідальність, креативність та творчий підхід до роботи, аналізування та робота над помилками, прагнення розвиватись та вчитись новому.
Хоббі: хенд-мейд (декупаж, в’язання гачком, топіарій, прикраси, інше під настрій), фітнес, катання на велосипеді, кулінарія.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: