Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 10 грудня 2019

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5560754

Економіст, фінансист, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора

з 06.2018 по 07.2019 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Соціальна програма «Чесним курсом», Київ (сфера послуг)

Функціональні обов'язки:
•Вміння працювати з запереченнями, навички управління мотивацією клієнта;
•Відмінне володіння навичками активних продажів;
•Навички ведення ділових переговорів з клієнтами;
•Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані;
•Складання комерційних пропозицій та укладання договорів;
•Ведення документообігу в повному обсязі;
•Аналіз фінансової діяльності компанії;
•Складання звітів за результатами роботи;
° Проведення аукціонів для клієнтів з купівлі майна, прав вимог та у сфері малої приватизації.
°. Консультування клієнтів по питанню лотів, які їх зацікавили та підбір варіантів.

Начальник відділу по роботі з клієнтами

з 12.2017 по 06.2018 (6 місяців)
ТОВ «Фінансова компанія «ІНТЕГРІТІ», Київ (сфера послуг)

Функціональні обов'язки:
•Вміння працювати з запереченнями, навички управління мотивацією клієнта;
•Відмінне володіння навичками активних продажів;
•Навички ведення ділових переговорів з клієнтами;
•Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані;
•Складання комерційних пропозицій та укладання договорів;
•Ведення документообігу в повному обсязі;
•Складання звітів за результатами роботи.

Заступник начальник відділу по роботі з операційними касами у м. Київ

з 02.2016 по 12.2017 (1 рік 10 місяців)
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ГРУПА», Київ (сфера послуг)

Функціональні обов'язки:
•Здійснення підготовки установчих та інших документів для відкриття операційних кас і подальше їх узгодження у відповідних Державних органах;
•Проведення організаційної роботи з підприємствами та установами, які надають послуги щодо діяльності нових або вже існуючих операційних кас;
•Проводити обробку документів від орендодавців (підписання та узгодження договорів оренди їх супроводження та закриття);
•Здійснювати заходи по підбору та підготовці кадрів;
•Контроль за роботою операційних кас та касирів;
•Здійснювати заходи по реєстрації подальшому супроводженні та знятті з обліку реєстру розрахункових операцій в Державній податковій інспекції;
•підготовка пакету документів для подання повідомлення до Районної державної адміністрації про відкриття, закриття, зміни місцезнаходження філій.

Заступник начальник відділу розвитку мережі управляння розвитку мережі та контролю за діяльністю відділень департаменту роздрібного бізнесу

з 11.2011 по 09.2015 (3 роки 10 місяців)
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» (м. Київ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки:
•проведення заходів по відкриттю відділень (погодження приміщення, бізнес-плану і бюджету на відкриття і розвиток відділення);
•здійснення контролю та моніторингу роботи відділень;
•впорядкування кадрових питань відділень;
•підготовка пакету документів для подання повідомлення до Національного банку України про відкриття, закриття, зміни місця знаходження відділень;
•здійснення контролю за прийманням, розглядом та передачею на виконання рахунків, актів виконаних робіт та накладних щодо господарських операцій Банку;
•контроль дебіторської заборгованості банку;
•ведення бази договорів, здійснення контролю за терміном дії договорів по господарським операціям Банку;
•ведення первинного бухгалтерського документообігу;
•взаємодія з контрагентами і суміжними підрозділами;
•розробка внутрішньобанківських положень‚ приказів, протоколів, посадових інструкцій.

Освіта

Національний університет харчових технологій

Фінанси, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Комп'ютерні курси

2005, 1 рік

Знання і навички

MS Office Користувач ПК MS Excel MS Word Пользователь Internet MS PowerPoint Email Робота з оргтехнікою Windows MS Outlook Робота зі сканером Робота з факсом ЛІГА:ЗАКОН АБС Б2 Поштовий клієнт CRM Міні-АТС Управлінські навички Робота з клієнтами АБС Діловий етикет АТС

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мета: Отримати стабільну, цікаву, динамічну роботу з можливістю самореалізації та з перспективою кар'єрного росту.

Особисті дані:
Комунікабельна, оптимістична, активна. Маю достатній самоконтроль, широке коло інтересів, аналітичні здібності. Вимоглива до себе та оточуючих. Відповідальна, наполеглива, пунктуальна. Прагнення до кар’єрного росту. Вміння працювати в колективі та на результат.
Гарантую високу самовіддачу, а також акуратність, точність і грамотність виконання запропонованої Вами роботи.
Хоббі: Музика, література, туризм, вишивання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: