• PRO

Карина

Менеджер з продажу

Вид зайнятості:
повна, неповна
Зарплата:
20 000 грн/міс
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий магазином

з 10.2023 по 04.2024 (6 місяців)
Червоний Маркет, Київ (Роздрібна торгівля)

Вдалося зробити приріст по ТО на 44%!
Магазин ввійшов в топ-10 кращих по виконанню показників по мережі
Навчання та адаптація нових співробітників ( штат: від 5 до 8 чоловік)
Постійна аналітика ключових показників, робота та впровадження нових методів в роботі колективу.
Робота з базою 1С, Bitrix24
Базове володіння програмами Microsoft Word, Excel, Power Point
Робота та контроль ключових показників мережі та їх покращення (КРІ)
Прийом товару з ТЗД
Проведення щодня часткових інвентаризацій
Участь у проведенні повної інвентаризації з групою ревізорів, їх контроль.
Контроль за збереженням ТМЦ
Робота з планограммами, періодична зміна промо-циклу
Мерчендайзинг
Вирішення нестандартних ситуацій
Створення графіків виходу персоналу
Контроль видачі грошових коштів співробітникам (аванс/зарплатня), оренда, комунальних платежів.
Здійснення інкасації.
Контроль та навчання співробітників щодо нових інструкцій, нововведень
Постійний розвиток як себе, так і співробітників, відвідування курсів по покращенню професіональних здібностей (за рахунок роботодавця)
Комунікація з державними органами.
Введення документації та звітності.
Контроль безперебійної роботи ТТ.

Ревізор

з 03.2023 по 05.2023 (2 місяці)
Фармацевтична компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1.Проводення позапланлвих та планових ревізій магазинів.
2.Своєчасне оформлювання результатів ревізії і подання на розгляд керівнику відділу обліку і контролю.
3.Надання зворотного зв'язку керівнику ревізованого об’єкту про усунення виявлених порушень і недоліків, перевіряти виконання поданих вказівок.
4.Контролювати достовірність обліку та наявність матеріальних цінностей закріплених за складом, своєчасність і правильність відображення в документах руху товарно-матеріальних цінностей розміщених на складі.
5.Контролювати порядок складання звітності на основі первинних документів.
*Причина звільнення - несвоєчасна виплата зарплатні!

Керуюча магазину

з 09.2020 по 11.2022 (2 роки 2 місяці)
ООО Besr Price, Червоний маркет, Бориспіль, Київ (Роздрібна торгівля)

1.Навчання та адаптація нових співробітників ( штат: від 5 до 8 чоловік)
2.Робота з базою 1С, Bitrix24
3.Базове володіння програмами Microsoft Word, Excel, Power Point
4.Робота та контроль ключових показників мережі та їх покращення (КРІ)
5.Прийом товару з ТЗД
6.Проведення щодня часткових інвентаризацій
7.Участь у проведенні повної інвентаризації з групою ревізорів, їх контроль.
8.Контроль за збереженням ТМЦ
9.Робота з планограммами, періодична зміна промо-циклу
10.Вирішення нестандартних ситуацій
11.Створення графіків виходу персоналу
12.Контроль видачі грошових коштів співробітникам (аванс/зарплатня), оренда, комунальних платежів.
13.Здійснення інкасації.
14.Контроль та навчання співробітників щодо нових інструкцій, нововведень
15.Постійний розвиток як себе, так і співробітників, відвідування курсів по покращенню професіональних здібностей (за рахунок роботодавця)
16. Вирішення нестандартних ситуацій.
17. Комунікація з державними органами.
18. Введення документації та звітності.
19. Контроль безперебійної роботи ТТ.
Магазин входив до п'ятірки найкращих по Україні та був магазином-мільйонником (мав високі показники КРІ)!

Продавець-консультант, заступник адміністратора

з 05.2020 по 08.2020 (3 місяці)
ООО Червоний маркет (Best price), Бориспіль (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1. Відкриття/закриття зміни
2. Інкасація коштів
3. Прийом товару
4. Мерчендайзинг
5.Вирішення нестандартних ситуацій
6.Проведення інвентаризацій
7. Наявність цінників та порядку у торговому залі
8. Прибирання торгової зали
9. Робота з касовою дисципліною
10. Контроль роботи персоналу та їх навчання

Бармен-официант-хостес

з 09.2018 по 11.2019 (1 рік 2 місяці)
Ресторан-отель "Гетьманська фортеця", Борисполь (Сфера обслуживания)

1.Открытие и закрытие смены.
2.Распределение гостей по номерам.
3.Организация обслуживания номеров.
4.Сервировка залов, контроль за чистотой, состоянием и комплектностью.
5. Консультирование гостей об особенностях блюд и напитков, оказание помощи при составлении заказа.
6.Обслуживание гостей ресторанного комплекса в соответствие со стандартами.

Освіта

АПСВТ

Юридичний факультет, спеціальність - право, Киев
Незакінчена вища, з 2021 по 2025 (4 роки)

Знання і навички

  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Аналітичне мислення
  • Уміння аналізувати
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Пунктуальність
  • Чесність
  • Уважність
  • MS Excel
  • MS Word
  • Бітрікс24
  • MS Paint
  • Здатність до навчання
  • Користувач 1С
  • Комунікабельність
  • Неконфліктність
  • Лідерство
  • Цілеспрямованість
  • Управління магазином
  • Стресостійкість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Турецька — початковий

Додаткова інформація

Шукаю виключно віддаленну роботу, так як знаходжусь закордоном.
ФІНАНСОВІ РИНКИ, ШЛЮБНІ АГЕНЦІЇ, ТА КОМПАНІЇ, ЯКІ ВИПЛАЧАЮТЬ ЗАРОБІТНЮ ПЛАТНЮ ОДИН РАЗ НА МІСЯЦЬ – ПРОХАННЯ НЕ ТУРБУВАТИ!
Відкрита розглянути будь-які категорії роботи, на яких є можливість кар'єрного зростання, постійного розвитку та стабільного високого заробітку.
Гарного дня)

Кандидати за містами