- PRO
Ганна
Керівник фінансового відділу, фінансовий менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Дніпро
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Дніпро, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5578951/
Досвід роботи
Керівник фінансового відділу, фінансовий менеджер
з 11.2023 по 01.2025
(1 рік 2 місяці)
Медтехніка роздрібна торговля, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Retail - 68 роздрібних магазинів
У прямому підпорядкуванні бухгалтерія-штат 9 осіб
Економічний відділ - 3 особи
Обов'язки:
•Поточний управлінський облік
•Закриття місяця
•Звітність P&L, CF, баланс
•Звірка з партнерами
•Контроль собівартості
•Гранти, бюджетування
•Відносини з банками
•Операційні питання
Аудитор
з 07.2020 по 10.2023
(3 роки 3 місяці)
Бухгалтерская-аудиторская компания, Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Фінансовий менеджер, аудитор, головний бухгалтер
1. Піврічний проект з аграрного бізнесу, що містив:
•аудит 10 колгоспів і 10 елеваторів з локацією Запоріжжя, Дніпро, Житомир
•аналіз оперативної, бухгалтерської та фінансової звітності
•підготовка аудиторського висновку для клієнта за загальним станом підприємств,
У зв'язку з тим, що після аналізу даного напряму інвестування виявилося нерентабельним, проєкт був закритий.
2. Аудит та коригування управлінського обліку напрямку девелопменту від будівництва житлових комплексів до здачі площ в оренду, виробництва, медичних послуг.
3. Проєкт з аналізу, впровадження автоматизації управлінського обліку корпорації сфера діяльності - роздрібні продажі фруктів. На даний момент проєкт впроваджено та обслуговується на аутсорсингу.
4. Проєкт відновлення обліку у приватній школі.
Обов’язки :
З управлінського обліку:
•Аналіз та аудит управлінської звітності
•Консолідація та звітність (P&L, Cash Flow, Balance Sheet)
•Формування бюджету та контроль його виконання
•Проєктна робота з впровадження управлінського обліку
•Підготовка необхідної інформації для прийняття рішень власникам компанії
•Впровадження управлінського обліку з нуля або внесення коректив після аудиту
•Автоматизація обліку в 1С 8.2, 8.3, УТП, постановка ТЗ для відділу IT
•Розробка положення про облікову політику, інструкцій для ЦФО
•Робота в програмах: 1С, Бітрікс24, Oracle
З бухгалтерського обліку:
•Перевірка підприємств перед податковою перевіркою
•Повний бухгалтерський супровід різних систем оподаткування від ФОП до ТОВ на аутсорсингу
•Взаємодія з контролюючими органами, юристами, підготовка вичерпних відповідей на їх запити
Головний бухгалтер
з 10.2019 по 06.2020
(8 місяців)
VCE, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Фінансовий директор із функціями головного бухгалтера
ТОВ «VCE» м.Дніпро - компанія з продажу автозапчастин у роздріб три роздрібні магазини та інтернет продажу.
У прямому підпорядкуванні 8 осіб (3 бухгалтери та 5 касирів у магазинах).
У непрямому штат з 60 чоловік: співробітники 3 х торгових точок, інтернет продажу, Call-центр, офіс (відділ продажів, IT, маркетинг, логістика (своя служба доставки)).
Обов'язки фінансового директора:
•Регулювання грошових потоків в умовах сильного бюджетного дефіциту через реалізацію програми впровадження автоматизації 1С та розробки нового сайту компанії
•Управлінська звітність: бюджет, P & L, графік платежів, KPI, розробка мотивації
•Контроль та утримання собівартість на потрібному рівні
•Компанія торгує в роздріб, тобто найбільша стаття витрат - це закупівля товару, тому дана стаття була пріоритетною щодо зменшення витрат. Досягла цього завдяки перемовинам з постачальниками щодо зменшення ціни закупівлі, збільшили дні відстрочки платежу, імпорт.
Обов'язки головного бухгалтера:
•Декларація ПДВ
•Декларація з прибутку
•Декларація з єдиного податку
•Додаток 4, Додаток 5 (ЄСВ)
•1-ДФ
•Баланс, форма 2
•Керування ЗЕД операцій, договір, інфойс, відносини з банками по ЗЕД операціям та брокером
Головний бухгалтер
з 10.2017 по 10.2019
(2 роки)
Фармпостач, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
ТОВ «Фармпостач», Дніпро (Фармацевтична компанія), ТОВ на загальній системі ФОП 2 та ФОП 3 групи.
У підпорядкуванні 5 осіб бухгалтерії, 1 кадровик та табельник.
Обов'язки:
•Контроль роботи понад 20 аптек (касова дисципліна, РРО більше 35 шт).
•Здача всієї звітності підприємства із щомісячним оборотом понад 10 млн.:
•ПДВ
•ЄСВ (штат понад 110 осіб);
•Баланс
•Декларація з прибутку
•Статистика і т.д.
•Підготовка договорів, документів для судів тощо.
•Зменшення тарифів за банківське обслуговування
•Зарплатний проєкт встановлення без % перерахування на карти співробітників
•Скасування плати за оренду терміналів.
Фінансовий директор
з 01.2017 по 10.2017
(9 місяців)
KFC, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)
Заклади громадського харчування, роздріб (4 ресторани швидкого харчування KFC, 3 в Дніпрі, 1 в Києві).
У підпорядкуванні 3 особи бухгалтерії, юрист, маркетолог, відділ кадрів, директори ресторанів. Загальний штат понад 120 осіб.
Щоденний контроль:
1. Продаж попереднього дня по кожному ресторану і зведення в цілому: середній чек, кількість транзакцій, виконання плану за місяць (був план з продажу по днях, згідно з бюджетом на місяць), зміна продажів до дня, до місяця до року і т.д.
2. Контроль коштів відповідно до платіжного календаря, відповідно до плану на місяць.
3. Рішення поточних управлінських питань.
Обов’язки:
•Balance Sheet
•P&L
•KPI
•Cash Flow
•Щомісячний захист бюджету перед власником
•Звітність щодо франшизи
•Регулювання грошових потоків
•Складання бюджету, план/факт/прогноз
•Розрахунок заробітної плати та мотивації
•Аналіз діяльності підприємств
•Розробка інвестиційного бюджету на будівництво нового ресторану
•Контроль собівартість та розробка заходів щодо її зменшення
Головний бухгалтер
з 01.2015 по 01.2017
(2 роки)
ТОВ «Сизам», Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)
ТОВ «Сизам» Дніпро - промислове виробництво відкатних воріт, протипожежних дверей, палі, металопластикових вікон.
3 ТОВ на загальній системі опадаткування, сфера діяльності – промислове виробництво, торгівля .
2 ФОП 2-ої групи, сфера діяльності – торгівля.
2 ФОП на загальній системі та 1 ФОП на 3 групі оподаткування.
У підпорядкуванні 3 особи.
Обов'язки:
•Повний бухгалтерський супровід
•Регулювання грошових потоків
•Складання бюджету
•Відносини з банками (овердрафти, гарантійні платежі)
•Контроль витрат згідно з кошторисами бюджету
•Перевірка калькуляцій
•Щомісячне закриття періоду та розрахунок мотивації
•Звіт Р&l за маржинальним методом
•Супровід ЗЕД операцій (експорт)
•Аналіз діяльності підприємств
•CVP-аналіз
•Оптимізація оподаткування
Головний бухгалтер
з 10.2012 по 01.2015
(2 роки 3 місяці)
Малби, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Корпорація «Малбі», Дніпро – торгівля.
Обов’язки:
•Повний бухгалтерський супровід ТОВ (за загальною системою оподаткування,сфера оренда)
•Супровід ТОВ на єдиному податку, 6 група (оптова торгівля)
Заступник головного бухгалтера
з 09.2009 по 09.2012
(3 роки)
Оазіс, будівельна компанія, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
«ОАЗІС», Дніпро - будівельна компанія, будівництво з нуля та реставрації, реконструкції та реновації магазинів рітейл –АТБ, СІЛЬПО, КОМФІ і т. д.
Обов'язки:
•Робота з постачальниками та з субпідрядниками : договори, акти виконаних робіт, контроль оплат, контроль поставок, акти-звірок
•Первинка: рахунки, накладні, податкові накладні, повернення, коригування, ПДВ, Клієнт-банк, ТМЦ, ОЗ оприбуткування товару та списання, інвентаризація, каса, кредиторка-дебіторка, оборотно-сальдова відомість, звірки
•Звіти керівника діяльності фірми : прибутковість чи збиток об'єкта, рух коштів підприємства, рух ТМЦ
Освіта
ДнМетАУ
Економіка підприємства, Дніпро
Вища, з 2000 по 2006 (6 років)
Вища, з 09.2000 до 06.2006 (5 років 9 місяців)
Здобула диплом за спеціальністю «Економічна кібернетика», до дипломної роботи писала програму в ACCESS та отримала кваліфікацію фахівець економіки та підприємства.
Додаткова освіта та сертифікати
«Управлінський облік» та «Фінансовий облік» за програмою міжнародної сертифікації CIPA
грудень-березень 2010 р.,
CIMA Р1-Курс спрямований на формування знань та навичок у сфері фінансового менеджменту, управлінського управління
( 06.18-11.18р. від Фінансової Академії Актив).
CIMA P2 Курс спрямований на розуміння системи управлінського обліку компанії та знання механізмів планування
(пройшла курс з 01.19-05.19. Фінансової Академії Актив).
Пройшла курс QuickBooks – програма американського бухгалтерського обліку
02-04.2022
Знання і навички
- 1С
- 1C:Accounting
- 1С:Бухгалтерия
- Бухгалтерский учет
- Bitrix24
- M.E.Doc
- R-Keeper
- Битрикс24
- Oracle Database
- 1С ЗУП
- StoreHouse
- QuickBooks
- Alpha
- 1С:Торговля и склад
- Альфа
- BAS
- FREDO
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Інші резюме цього кандидата
Дніпро, Інші країни, Дистанційно
Петрига Ганна Сергіївна Контактна інформація Дата народження: 30.11.1983г Діти: Донька 20 років Телефон: Ел. пошта: Рівень англійської – В1, на данний момент підвищую Загальний досвід роботи в бухгалтерії...
Схожі кандидати
-
CFO, фінансовий директор, керівник фінансового підрозділу
Київ, Інші країни, Дистанційно -
Фінансовий директор, CFO, Head of Finance Department
Київ, Харків, Дистанційно -
Фінансовий директор, керівник підприємства, начальник відділу
Дніпро -
Фінансовий менеджер, керівник фінансового відділу
25000 грн, Дистанційно -
Керівник фінансового відділу, фінансовий менеджер, аналітик
Дніпро, Кам'янське, Дистанційно -
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Дніпро, Вінниця , ще 8 міст