Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 24 лютого 2020

Алла

Адміністратор магазину, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ.


Титаренко Алла Володимирівна

Дата народження: 29.07.1971

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дом. адреса: г. Київ, пр. Петра Григоренка,18

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


ОСВІТА:

Київський політехнічний інститут
Факультет: хіміко-технологічний
Спеціальність: Промислова екологія та охорона навколишнього середовища.

ДОДАТКОВА ОСВІТА:

1998 р. Державний інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів Мінекобезпеки України за курсом «Комп’ютеризовані системи обробки інформації та управління»

2009 р. курси мерчендайзингу.

ДОСВІД РОБОТИ:

1995-1997 р ТОВ «Аріана» - секретар.
Функціональні обов’язки:
- приймала дзвінки та кореспонденцію, надіслану на розгляд керівництва.
- передавала її , згідно з прийнятим рішенням, в структурні підрозділи.
- організовувала прийом відвідувачів

1999 (6 міс) ТОВ «Домовик» - продавець канцтоварів.

2000-2018 р Компанія «BGN» стильний та діловий жіночий одяг.
2000-2005 р – продавець-консультант.
Функціональні обов’язки:
- консультація та обслуговування клієнтів
- прийом товару.

2005-2010р – адміністратор торгового залу:
Функціональні обов’язки:
-організація, навчання та контроль роботи персоналу торгового залу
-прийом товару
-складання графіку роботи та відпусток персоналу
-проведення переобліку та зведення залишків товару по його результатам.
-оперативне виконання завдань керівника.

2010-2019рр- управляючий магазином.
Функціональні обов’язки:
-ведення внутрішньої документації, подання звітів до центрального офісу.
-підбір персоналу, проведення співбесід
-ведення зарплатної відомості
-планування та регулювання товарних запасів, асортименту
-облік переміщення товару(по сітці магазинів, склад, фабрика)
-організація роботи по оформленню вітрини та торгового залу, викладка товару(мерчендайзинг)
-пошук компромісів та шляхів вирішення конфліктних ситуацій

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СЕБЕ:

Готова змiнювати рiд дiяльностi. Хочу працювати в командi, з перспективою, на результат. Труднощiв не боюсь. Особистi якостi на високому рiвнi, вмiю слухати та чути, що вимагає керiвник. Поставлене завдання довожу до кiнця. Позитивна, доброзичлива, з почуттям гумору, завжди охайна, приємного вигляду. Неконфлiктна. Замiжня. Вiльно володiю украiнською та росiйською мовами. Хоббi - рукодiлля, шиття та в`язання - вмiю та люблю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: