Резюме від 10 серпня 2020 PRO

Матвєєв Сергій Веніамінович

Директор ресторану

Повна зайнятість.

Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер

з 11.2017 по нині (2 роки 9 місяців)
Старт- Ап, Київ (готельно ресторанна)

Кризис менеджмент : Вивід підприємсва з карантину, підлаштування до нових умов ведення бізнесу, своя команда ,впровадження HACCP . Start-Up, тренінги адміністраторів та офіціантів.

Керуючий F&B

з 03.2017 по 08.2017 (5 місяців)
Апарт готель, Приморськ (готельно-ресторанний бізнес)

Всі данні про підприємство при зустічі.
Літній апарт-готель на 500 відпочиваючих з яких половина діти, на березі моря, свій пляж, 1 лінія.
110 будівль , ресторан на 200 відпочиваючих , бар на 50 відпочиваючих.
Що вдалось зробити:
Підготувати відділ F&B до зустрічі відпочиваючих.
Підбір лінійного персоналу, навчання барменів і офіціантів.
Формування і адаптація команди працівників відділу F&B,
більше 100 працівників.
Створення ефективної системи управління і використання працівників та мотивація.
Створення та ввід стандартів обслуговування.
Пошук всіх постачальників ХоРеКА, підписання взаємовигідних контрактів, оптимізація витрат.
Організація і постійний контроль безперервної доставки продуктів харчування та товарів для потреб відділу.
С Шеф-кухарем складання меню для харчування відпочиваючих по системі "шведський стіл" , дитяче меню ,барного меню, меню та системи для овслуговування бунгало (рум-сервіс).
Ввід системи обліку Айко, контроль проходження тмц.
Створення плану виробничого контролю.
Постійна робота з відпочиваючими для моніторингу їхніх побажань і кращого обслуговування.
Звільнився з закінченням сезону.

Керуючий

з 05.2016 по 11.2016 (6 місяців)
ресторан, Київ (готельно-ресторанний бізнес)

Ресторан на 250 відпочиваючих в Гідропарку.
Що вдалось зробити:
Запуск ресторану з "0" після ремонту.
Підбір лінійного персоналу, навчання барменів і офіціантів.
Формування і адаптація команди працівників
більше 30 працівників.
Створення ефективної системи управління і використання працівників та мотивація.
Прописання стандартів обслуговування в ресторані.
Пошук всіх постачальників ХоРеКА, підписання взаємовигідних контрактів, оптимізація витрат.
Організація і постійний контроль безперервної доставки продуктів харчування.
Звільнення : закінчення договору на відкриття ресторану.

Кризис-менеджер, start-up менеджер.

з 06.2008 по 12.2010 (2 роки 6 місяців)
Депеш Мод 101 клуб., Київ (Фан-клуб , паб.)

В клубі Depech Mod 101 club на вулиці Багговутівській працював кризис-менеджером . Вивів клуб на новий фінансовий рівень .
Обновив меню , зробив ттк . Зменшив видатки і збільшив дохідність клубу.
В клубі Depech Mod 101 club на вул. Гоголівській працював Start-up менеджером . Організація ефективної роботи закладу , заключення всіх договорів на житєдіяльність закладу .Пошук і підбір персоналу, тренінги. Сладання звітів власникам , обіг всіх документів. Конроль проходу тмц. Сівпраця з всіма контролюючими органами.

Менеджер групи

з 01.2006 по 11.2006 (10 місяців)
кейтеринг і конференц сервіс, Лісабон, Поругалія (кейтеринг і конференц сервіс)

Керування командою (20-30чол.) при обслуговуванні всіх видів банкетів , конференцій в готелях міжнародній группи Leading Hotels of the World: Lapa-Palase, Peshtana-palase, а також Ritz, Tivoli, Marriott.Тренінги і адаптація персонала . Координація роботи кухні і залу.

Бармен-офіціант - операційнний менеджер

з 09.2000 по 12.2005 (5 років 3 місяці)
Marriott hotel Praia del Rey Golf and beach resort, Обідуш, Португалія (1 Гольф клуб в Португалии , готельно- ресторанный бизнес.)

Почав працювати в гольф клубі барменом-офіціантом. Ослуговування гравців клубу , турнірів , чемпіонатів. Був у команді при Start-up 5 зіркового готелю міжнародної мережі Marriott Praia del Rey Golf &Beach Resort . Пройшов всі позиції від бармена-офіціанта до операційного менеджера готелю. Організація та обслуговування футбольних команд на Чемпіонаті Європи по футболу в 2004 року.
Обслуговування гостей готелю ,гольф турнірів, банкетів і конференцій . По змінне оперативне управління всім готелем. Пройшов тренінги по навчанню офіціантів по стандартам міжнародної мережі. Проводив тренінги для нових офіціантів , адаптація офіціантів ресторану , банкетного відділу та конференц-сервісу,

Керуючий

з 10.1991 по 07.2000 (8 років 9 місяців)
ЧП, Тернопіль (роздрібна торгівля, ресторанний бізнес.)

Відкриття магазинів роздібної торгівлі, відкриття з "0" закладів харчування.

Офіціант , бармен.

з 05.1985 по 10.1992 (7 років 5 місяців)
Інтурист СССР,, Київ, Львів (готельно-ресторанний бізнес)

Ресторан г." Русь" , "Дніпро" г, Киев.
Ресторан г. "Дністер" г,Львов. Офіціант.


Освіта

Тернопільська академія народного гозподарства.

Економічне планування , экономіст., Тернопіль
Вища, з 09.1986 по 05.1992 (5 років 8 місяців)

Республіканська школа метрдотелей и офіціантів.

Організація обслуговування ,офіціант 4 р., Київ
Середня спеціальна, з 09.1983 по 05.1985 (1 рік 8 місяців)


Додаткова освіта

  • Европейські стандарти збереження продуктів харчування в ресторанах. (1місяць. Португалия. 2004 рік.)
  • Школа готельного господарства і туризму. Португалія , г. Эшторіл. Стандарти подачі вина. (2005 г. 30 а\час.)
  • Дніпровська політехніка , менеджмент. (2018 р. ,2 місяці, сертифікат.)
  • Києво-Могилянська бізнес школа, Маркетинг. (2018 р.,1 місяць,сертифікат.)
  • Profi Club HACCP (1.07.2020)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Експерт користувач: програм для ХоРеКа, Майкрос ,R-keeper , Гарсон, Iiko .
    Всі програми для роботи в ресторанній сфері.
  • Тренінги по навчанню офіціантів (15 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Португальська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Маю успішний досвід :
1.Управління персоналом, підбір, навчання, формування команди;
2.Вирішення організаційно-технічних питань для відкриття закладу( Start-up)
3. Бізнес планування, контроль проходження матеріально грошових цінностей.
4.Проходження перевірок всіх контролюючих органів, робота з дозвільною документацією;
5.Формування стандартів та їх введення в роботу закладу;
6.Введення всього алгоритму для організації та контролю безперебійної роботи всіх виробничих ділянок для забезпечення високого рівня обслуговування гостей ресторану;
7.Виконання планових показників ресторану,збільшення продажу , зменшення витрат;


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: