- PRO
Ганна
Адміністративний помічник, офіс-менеджер, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 26 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5626922/
Досвід роботи
Адміністратор медичної клініки
з 06.2022 по 10.2024
(2 роки 4 місяці)
МІБС, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- повний супровід пацієнта
- продаж послуг центру
- ведення касової дисципліни
- обробка дзвінків
-виконання всіх поставлених задач для якісного функціонування центру
Адміністративний помічник( офіс- менеджер, рекрутер)
з 08.2021 по 02.2022
(6 місяців)
ТРЦ Skymall, Киев (Торгово- розважальний центр)
Обов'язки:
-Обробка кореспонденції, її реєстрація та відправка, розподілення між відділами;
-Закупівля всіх необхідних речей для життєдіяльності офіса( канцтовари, кава, питна вода, посуд і т.д.)
-Контроль та вирішення питань з корпоративними мережами зв’язку;
-Консультація з організаційних питань орендарів та гостей ТРЦ;
-Ведення кадрових аспектів:
Створення вакансій на відповідних ресурсах;
Пошук і обробка актуальних резюме;
Проведення співбесід;
Оформлення документації: працевлаштування/ звільнення, або відпустка.
-Організація нарад;
-Контроль госп. майна;
-Виконання особистих доручень від керівництва.
Рекрутер/ адміністративний помічник
з 03.2021 по 08.2021
(5 місяців)
UberNow, Киев (Транспорт, логістика)
Обов’язки:
-Прийом телефонних дзвінків та їх первинна обробка;
-Обробка вхідних лідів на ресурси: Telegram, Viber, Facebook;
-Створення вакансій на платформах: Work.ua, Rabota.ua та Olx;
-Пошук та обробка актуальних резюме на вакансію компанії;
-Консультація потенційних співробітників стосовно умов праці;
-Запрошення на співбесіди, та реєстрація відповідних аспектів щодо зустрічі: дата/час співбесіди, місце проживання кандидата, досвід роботи, джерело інформації про вакансію;
-Проведення первинної бесіди;
Збір інформації про кандидата шляхом анкетування ;
-Створення особистої справи: паспортні данні, ІПН;
-Інструктаж використання мобільних додатків:
-UberDriver( програма, що надає можливість отримувати замовлення від споживача таксі);
- TOKANetwork ( програма для заряджання електромобілів);
-Заповнення відповідних документів та актів для опису та видачі автомобіля;
-Розрахунок та видача заробітної плати водіям автопарку ;
-Облік звітності водіїв;
-Оплата вакансій, банерів та реклами ;
-Проведення тест-драйву.
Менеджер інформаційно- консультативного центру
з 08.2019 по 02.2021
(1 рік 6 місяців)
ТОКА, Киев (Станції заряду електромобілів)
Обов’язки:
-Прийом телефонних дзвінків ;
-Перевірка роботи колл-центру;
-Надання вказівок і рекомендацій спеціалістам колл-центру;
-Контроль грошових переказів та їх нарахування, створення звітності;
-Обробка заявок ( консультація, повернення коштів);
-Моніторинг та ведення груп в Telegram, Viber, Facebook;
-Допомога в онлайн-режимі користувачам послуг компанії;
-Дзвінки з метою адаптації нових користувачів мережі;
-Створення та відправка посилок Новою поштою;
-Замовлення RFID-карток, QR-кодів, шильдів та логотипних наліпок;
-Замовлення офісних приладь;
-Створення текстових повідомлень щодо новин в компанії, або ж інформаційно-попереджувальних посилань;
-Нанесення нових локацій на карту Plugshare;
-Створення звітних таблиць в Excel;
-Робота з адміністративною сторінкою компанії;
-Продаж перехідників та кабелів для зарядних пристроїв;
-Впровадження CRM- системи.
Адміністратор
з 08.2017 по 03.2018
(7 місяців)
Megagym, Киев (Краса, фітнес, спорт)
Обов’язки:
-Зустріч клієнта;
-Робота з абонементами: бронювання, оплата, заморозка, продаж, оренда зони спортзалу;
-Детальна інформаційна консультація;
-Прийом оплати будь- яких послуг спортзалу;
-Продаж товару з магазину спортивних речей/бар;
-Підбір персонального тренера та продаж одноразових індивідуальних занять;
-Прийом вхідних дзвінків та консультація клієнтів по телефону;
-Видача персоналу заробітної плати;
-Підрахунок касових звітів за день;
-Проведення та надання керівнику різних видів звітів;
-Перерахування коштів на депозити клієнтів.
Освіта
Киевский национальный экономический университет
Управление персоналом, социологии и психологии. Специальность: социальный и организационный психолог, Киев
Вища, з 2015 по 2019 (3 роки 10 місяців)
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Схожі кандидати
-
Адміністратор, офіс-менеджер, personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 грн, Київ -
Офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, адміністратор
Київ, Біла Церква -
Оператор ПК, 1С, секретар, діловод, офіс-менеджер, адміністратор офісу
20000 грн, Київ -
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ -
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 грн, Київ -
Офіс-менеджер, адміністратор, асистент, помічник
25000 грн, Київ