Наталя
Інспектор, начальник відділу кадрів
- Зайнятість:
- Неповна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Запоріжжя
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5684493
Досвід роботи
Старший інспектор з кадрів
з 12.2020 по нині
(3 роки 4 місяці)
ТОВ "Полетехніка", Запоріжжя (Сільське господарство, агробізнес)
-оформлення прийому працівника на роботу та звітування про прийом до Податкової через кабінет ДПС, програму Fredo;
-переведення і звільнення працівників;
-формування і ведення особових справ працівників;
-ведення військового обліку підприємства;
-ведення обліку надання відпусток працівникам;
-ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;
-оформлення та ведення листків непрацездатності через кабінет Пенсійного фонду України;
-складання відповідних звітів до державних органів;
-розроблення посадових інструкцій працівників підприємства;
-складання штатного розкладу підприємства;
- видача працівникам довідок з місця роботи;
-підготовка документів для оформлення заробітних карток новоприйнятих працівників;
-ведення трудових книжок працівників;
-підготовка документів кандидатів на посаду для перевірки службою безпеки підприємства.
Головний спеціаліст з кадрових питань
з 01.2017 по 10.2020
(3 роки 9 місяців)
Комишуваська селищна рада Оріхівського району Запорізької області, Комишуваха (Державні організації)
-облік особового складу, ведення особових справ та внесення змін пов’язаних із трудовою діяльністю;
- оформлення та реєстрація розпоряджень (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток);
-ведення трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок про теперішню і минулу роботу працівників;
робота зі збереженням матеріалів діловодства, формування справ.
- складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- надання консультацій щодо трудового законодавства;
- складання відповідних звітів до державних органів;
- оформлення документів про відрядження;
- організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами відомостей про доходи, зобов'язання фінансового характеру та належне їм майно, в тому числі і за кордоном, щодо себе і членів своєї сім'ї (декларування доходів);
- організаційне забезпечення та участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами виконкому покладених на них завдань і обов’язків;
-підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації кадрів, організація регулярного навчання посадових осіб виконкому;
-видача службових посвідчень та довідки з місця роботи працівника, оформлення листків тимчасової непрацездатності;
-надання пакету документів на правопорушників та засуджених, що направляються для відбуття покарання на громадських роботах;
-ведення діловодства селищної ради;
-обробка вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
-реєстрація заяв, звернення громадян, контроль за їх виконанням;
- ведення актів обстеження житлово – побутових умов;
-виконувала додатково всі функції та роботу секретаря-друкарки.
Секретар-друкарка
з 09.2008 по 01.2017
(8 років 4 місяці)
Комишуваська загальноосвітня школа соціальної реабілітації МОНУ, Комишуваха (Освіта, наука)
- організація телефонних переговорів директора школи.
- приймання і передача телефонограм,реєсрація їх під час відсутності директора школи прийняті повідомлення і доведення їх до його відома;
- забезпечення директора школи канцелярськими приладдям, організаційною технікою;
-приймання та передача інформації щодо роботи школи;
-підготовка за вказівкою директора школи різні документи і матеріали;
-ведення діловодства, оформлення справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження;
-приймання кореспонденції, що надходить на ім'я директора школи, здійснення її систематизації відповідно до прийнятого в школі порядку і передача її після розгляду директором за призначенням конкретним виконавцям для використання її в процесі їхньої роботи або підготовки; надсилання кореспонденції;
- прийом особистих заяв працівників, учнів та їхніх батьків (осіб, які їх замінюють), документи на підпис директору школи;
- організіція прийому відвідувачів;
- здійснення документального забезпечення кадрової роботи в школі, ведення книги наказів і зберігання її, журналу обліку руху трудових книжок;
- ведення та розрахунок відпусток.
Освіта
Міжрегіональна академія управління персоналом імені гетьмана Сагайдачного
Менеджмент, Запоріжжя
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Вільно володію українською та російською мовами, англійська – читаю та розмовляю.
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, креативність, вмію працювати в команді.
Заміжня, маю двох синів.
Схожі кандидати
Руководитель, директор, начальник филиала, отдела, зам. директора
Запоріжжя
Офіс-менеджер, інспектор відділу кадрів, аналітик, менеджер з персоналу
15000 грн, Запоріжжя
Керівник компанії, заступник директора, начальник відділу, фахівець
Запоріжжя, Дніпро, Київ
Керуючий, керівник підрозділу, начальник дільниці
35000 грн, Запоріжжя
Директор з персоналу, начальник відділу організації праці та заробітної плати
50000 грн, Запоріжжя, Дніпро, Київ