Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 9 квітня 2024 PRO

Наталя

Інспектор, начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший інспектор з кадрів

з 12.2020 по нині (3 роки 4 місяці)
ТОВ "Полетехніка", Запоріжжя (Сільське господарство, агробізнес)

-оформлення прийому працівника на роботу та звітування про прийом до Податкової через кабінет ДПС, програму Fredo;
-переведення і звільнення працівників;
-формування і ведення особових справ працівників;
-ведення військового обліку підприємства;
-ведення обліку надання відпусток працівникам;
-ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;
-оформлення та ведення листків непрацездатності через кабінет Пенсійного фонду України;
-складання відповідних звітів до державних органів;
-розроблення посадових інструкцій працівників підприємства;
-складання штатного розкладу підприємства;
- видача працівникам довідок з місця роботи;
-підготовка документів для оформлення заробітних карток новоприйнятих працівників;
-ведення трудових книжок працівників;
-підготовка документів кандидатів на посаду для перевірки службою безпеки підприємства.

Головний спеціаліст з кадрових питань

з 01.2017 по 10.2020 (3 роки 9 місяців)
Комишуваська селищна рада Оріхівського району Запорізької області, Комишуваха (Державні організації)

-облік особового складу, ведення особових справ та внесення змін пов’язаних із трудовою діяльністю;
- оформлення та реєстрація розпоряджень (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток);
-ведення трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок про теперішню і минулу роботу працівників;
робота зі збереженням матеріалів діловодства, формування справ.
- складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- надання консультацій щодо трудового законодавства;
- складання відповідних звітів до державних органів;
- оформлення документів про відрядження;
- організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами відомостей про доходи, зобов'язання фінансового характеру та належне їм майно, в тому числі і за кордоном, щодо себе і членів своєї сім'ї (декларування доходів);
- організаційне забезпечення та участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами виконкому покладених на них завдань і обов’язків;
-підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації кадрів, організація регулярного навчання посадових осіб виконкому;
-видача службових посвідчень та довідки з місця роботи працівника, оформлення листків тимчасової непрацездатності;
-надання пакету документів на правопорушників та засуджених, що направляються для відбуття покарання на громадських роботах;
-ведення діловодства селищної ради;
-обробка вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
-реєстрація заяв, звернення громадян, контроль за їх виконанням;
- ведення актів обстеження житлово – побутових умов;
-виконувала додатково всі функції та роботу секретаря-друкарки.

Секретар-друкарка

з 09.2008 по 01.2017 (8 років 4 місяці)
Комишуваська загальноосвітня школа соціальної реабілітації МОНУ, Комишуваха (Освіта, наука)

- організація телефонних переговорів директора школи.
- приймання і передача телефонограм,реєсрація їх під час відсутності директора школи прийняті повідомлення і доведення їх до його відома;
- забезпечення директора школи канцелярськими приладдям, організаційною технікою;
-приймання та передача інформації щодо роботи школи;
-підготовка за вказівкою директора школи різні документи і матеріали;
-ведення діловодства, оформлення справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження;
-приймання кореспонденції, що надходить на ім'я директора школи, здійснення її систематизації відповідно до прийнятого в школі порядку і передача її після розгляду директором за призначенням конкретним виконавцям для використання її в процесі їхньої роботи або підготовки; надсилання кореспонденції;
- прийом особистих заяв працівників, учнів та їхніх батьків (осіб, які їх замінюють), документи на підпис директору школи;
- організіція прийому відвідувачів;
- здійснення документального забезпечення кадрової роботи в школі, ведення книги наказів і зберігання її, журналу обліку руху трудових книжок;
- ведення та розрахунок відпусток.

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом імені гетьмана Сагайдачного

Менеджмент, Запоріжжя
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Вільно володію українською та російською мовами, англійська – читаю та розмовляю.
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, креативність, вмію працювати в команді.
Заміжня, маю двох синів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: