• PRO

Ганна

Помічник менеджера із супроводу продажів, менеджер із збуту, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер із збуту

з 12.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ТОВ " Стар-Буд", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1)Комунікація з наявними клієнтами/партнерами, ведення ділового листування ,приймання та обробка замовлень від клієнтів ;
2) Створення замовлень у обліковій системі,відправлення їх у відділ логістики для подальшої доставки на ТТ та склади клієнтів;
3) Організація та координація відвантаження товарів, за наявною інформацією від менеджерів з продажу;
4) Супровід замовлення- контроль готовності до відвантаження товару, вчасна доставка відвантажень на склад клієнта;
5) Контроль термінів та умов договорів (відносно повної оплати послуг, відповідності умов та домовленостей);
6) Взаємодія з менеджерами з продажу щодо відвантаження товарів клієнтам,допомога у розв’язанні поточних питань;
7) Робота з документацією (звіти, рахунки, оформлення замовлень клієнтів,видаткових накладних,актів звірки взаєморозрахунків та ін.);
8) Формування договорів та актів прийому-передач;
9) Забезпечення необхідної кількості товару на складі під замовлення клієнтів;
10) Взаємодія з іншими відділами у компанії (логістіка, закупка, співробітники складу, експедитори ,обліковець, бухгалтерія);
11) Контроль наявності всіх документів при відвантаженні товарів та надсилання оригіналів на бухгалтерію;
12) Виконання планів продажів;
13) Подача заявок на відділ рекламації(браку).

Менеджер із супроводу продажів

з 03.2023 по 10.2023 (7 місяців)
ТОВ " ВАДА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1) Супровід та підтримка всіх процесів продажів шляхом вирішення проблемних ситуацій;
2) Комунікація з наявними клієнтами/партнерами, ведення ділового листування;
3)Робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі;
4) Організація та координація відвантаження товарів/робіт/послуг, за наявною інформацією від менеджерів з продажу;
5) Створення замовлень у обліковій системі,відправлення їх за потребою на відділ закупки;
6) Супровід замовлення- контроль готовності до відвантаження товару, вчасна доставка відвантажень на склад клієнта;
7) Контроль термінів та умов договорів (відносно повної оплати послуг, відповідності умов та домовленостей);
8) Взаємодія з менеджерами з продажу щодо відвантаження, взаєморозрахунків з постачальниками та клієнтами, проведення перерахунків за необхідності, допомога у розв’язанні поточних питань;
9) Робота з документацією (звіти, рахунки, оформлення комерційних пропозицій, замовлень клієнтів,видаткових накладних,ТТН ,актів звірки взаєморозрахунків та ін.);
10) Подовження та отримання нових партнерських статусів;
11) Участь у комерційних тендерах;
12) Формування договорів та спеціфікацій;
13) Забезпечення необхідної кількості товару на складі;
14) Контроль за реєстрацією всіх податкових накладних від реалізації товару;
15) Взаємодія з іншими відділами у компанії (логістіка,брокера,закупка,водії,інженери);
16) Контроль наявності всіх документів при відвантаженні товарів та надсилання оригіналів на бухгалтерію.

Заступник начальника відділення банку

з 11.2019 по 02.2023 (3 роки 3 місяці)
АТ " Банк Форвард", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки за відсутності касира:
1)Прийом платежів;
2) Валютообмінні операції;
3)Оформлення касових та банківських документів;
4)Здійснення грошових переказів;
5) Консультування та обслуговування клієнтів;
6) Погашення кредитів;
7) Обслуговування поточних, карткових рахунків клієнтів банку.

Основна діяльність

1) Відкриття/закриття відділення;
2) Відкриття/закриття сховища відділення;
3) Формування документів дня, звітів відділення, заяв клієнтів за день, клієнтських файлів та перевірка касових документів дня, відправка кореспонденції;
4) Розвантаження/Завантаження АТМ;
5) Підтвердження платежів, вчинення анулювання за необхідності;
6) Проведення ревізій каси та оформлення супутніх документів;
7) Контроль наявності актуальних інформаційних матеріалів, розміщених на касовому вузлі;
8) Ведення реєстрів відділення;
9) Перевірка правильності оформлення документів працівниками відділення;
10) Авторизація проводок;
11) Контроль та підтвердження анкет клієнтів фізичних та юридичних осіб;
12) Надання відповідей на запити контролерів та працівників ГО;
13) Надання необхідних документів для перевірки відділення співробітниками ЦУиР та подальше усунення помилок;
14) Оформлення (при заміні фахівця) дострокового розірвання депозитів;
15) Ведення рахунків пластикових карток відділення;
16) Адміністративні питання: заміна ламп, замовлення канцелярії, ремонт обладнання, замовлення рекламної продукції, замовлення / заправка картриджів, організація здачі документів відділення в архів і т.д.;

Виконання всіх завдань(обов'язків) керівника відділення за його відсутності.

Ст. касир-операціоніст; Ст. спеціаліст з операційної роботи(Заступник начальника

з 11.2014 по 09.2019 (4 роки 10 місяців)
АТ " Універсал Банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Старший касир-операціоніст (період роботи листопад 2014-січень 2018) :

1)Прийом платежів;
2) Валютообмінні операції;
3)Оформлення касових та банківських документів;
4)Здійснення грошових переказів;
5) Консультування та обслуговування клієнтів;
6) Погашення кредитів;
7) Обслуговування поточних, карткових рахунків клієнтів банку.

Старший спеціаліст з операційної роботи (заступник керівника відділення, контролер відділення) період роботи січень 2018-вересень 2019:

1) Відкриття/закриття відділення;
2) Відкриття/закриття сховища відділення;
3) Формування документів дня, звітів відділення, заяв клієнтів за день, клієнтських файлів та перевірка касових документів дня, відправка кореспонденції;
4) Розвантаження/Завантаження АТМ;
5) Інкасація/підкріплення відділення та касирів;
6) Підтвердження платежів, вчинення анулювання за необхідності;
7) Проведення ревізій каси та оформлення супутніх документів;
8) Контроль наявності актуальних інформаційних матеріалів, розміщених на касовому вузлі;
9) Ведення реєстрів відділення;
10) Перевірка правильності оформлення документів працівниками відділення;
1) Авторизація проводок;
12) Контроль та підтвердження анкет клієнтів фізичних та юридичних осіб;
13) Надання відповідей на запити контролерів та працівників ГО;
14) Надання необхідних документів для перевірки відділення співробітниками NORU та подальше усунення помилок;
15) Обслуговування клієнтів з питань: перестрахування позикового майна (замовлення договорів у СК, підписання з клієнтами, перерахування коштів, акти огляду, фото;
16) Проведення угод:
* Реструктуризація/реанімація кредитів
* Конвертація кредитів
* Врегулювання боргів за кредитними договорами шляхом продажу заборгованості факторинговим компаніям
* Врегулювання боргів за кредитними договорами шляхом проведення прощення боргу
* Врегулювання боргів за кредитними договорами шляхом викупу позикового майна Банком
17) Відправлення запитів виведення позикового майна із застави;
18) Прийом/обробка заяв клієнтів про надання довідок/меморіальних ордерів за кредитами;
9) Прийом та опрацювання заяв на оскарження транзакцій;
20) Прийом/обробка звернень клієнтів;
21) Підписання з клієнтами листів-пропозицій, актів прощення боргу;
22) Заяви на часткове/повне дострокове погашення кредитів;
23) Конвертація валюти, купівля/продаж валюти на МВРУ для фізичних осіб;
24) Ведення табеля робочого дня;
25) Перевірка роботи охоронної сигналізації у відділенні;
26) Продаж продуктів роздрібного бізнесу (при заміні фахівця);
27) Оформлення (при заміні фахівця) дострокового розірвання депозитів;
28) Випуск/перевипуск пластикових карток (при заміні фахівця);
29) Адміністративні питання: заміна ламп, замовлення канцелярії, ремонт обладнання, замовлення рекламної продукції, замовлення / заправка картриджів, організація здачі документів відділення в архів і т.д.;
30) Виконання всіх завдань керівника відділення за його відсутності.

Старший Касир-операціоніст;

з 08.2007 по 10.2014 (7 років 2 місяці)
АТ КБ " Приват Банк", Луганськ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

)Прийомі платежів;
2) Валютообмінні операції;
3)Оформлення касових та банківських документів;
4)Здійснення грошових переказів;
5) Консультування та обслуговування клієнтів;
6) Погашення кредитів;
7) Обслуговування поточних, карткових рахунків клієнтів банку.

Освіта

Луганський національний аграрний університет

Спеціальність "економіка підприємства" кваліфікація спеціаліста, вища, Луганськ
Вища, з 2010 по 2011 (1 рік)

Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Напрям "Економіка та підприємства" кваліфікація бакалавр з фінансів, вища, Луганськ
Вища, з 2007 по 2010 (3 роки)

Луганський коледж економіки та торгівлі

Спеціальність "фінанси" (молодший спеціаліст), середньо-спеціальна, Луганськ
Середня спеціальна, з 2005 по 2007 (2 роки)

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Скрупульозність
  • Працьовитість
  • Адаптивність
  • Робота в команді
  • Впертість
  • Впевненість
  • Рішучість
  • Дисциплінованість
  • Уміння розставляти пріоритети
  • Ініціативність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: