Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 1 жовтня 2019 PRO

Микола

Специалист helpdesk, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник комп’ютерного відділу

з 11.2015 по 06.2019 (3 роки 7 місяців)
ПАТ НАСК ОРАНТА, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Встановлення, налаштування та експлуатація:
GLPI, ManageEngine, Omnitracker – Service desk
VMWare ESXI
MS Hyper-V
MS Windows Server *
MS Exchange *
Lotus Domino – виведення з експлуатації
Nagios/NagiosQL/Centreon, Zabbix
Керування проектами інтеграції (розробки програмного забезпечення)
Страхової облікової системи та 1С,
Страхової облікової системи та системи обліку збитків
Сайту та Portmne, Нової пошти, ПЕП (вебсервісів проекту Електронний поліс)
Навики роботи з Jira, Confluence. 1C, SOAP-UI, Boomerang, Curl, apt, yum, DPM, SCCM, telegram, Ms Visio, MS Project та інше.
Навички керування персоналом – розробка оргструктури підрозділу прийняття на роботу, звільнення, мотивація.
Навички переговорів при веденні господарчої діяльності
Робота з активами – придбання, постановка на облік, інвентаризація, списання.
Навички cстратегічного планування діяльності підрозділу, бюджетування
Навички роботи з методологією ITIL/ITSM

Начальник відділу технічної підтримки та моніторингу

з 10.2012 по 11.2015 (3 роки 1 місяць)
Банк Юнісон, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Технічна підтримка користувачів – як безпосередньо на місцях так і віддалено - за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою будь яких програм
Створення процесів сервісної підтримки бізнесу – звернення, зміни, проблеми, керування знаннями, сервісним каталогом ІТ, залучення та навчання персоналу.
Вибір платформи автоматизації ІТ.
Керування проектом вибору та впровадження системи керування ІТ (ITSMS)
Керування життєвим циклом послуг ІТ
Керування проектом створення мережі інтерактивних пристроїв у відділення банку (на базі планшетних пристроїв)
Пройшов курс керування проектами
Приймав участь в аудиті нацбанку, перевірки НБУ
Адміністрував AD підприємства – обліковими записами, ролями, GPO, адміністрував поштову систему Exchange, автоматизував процедури шляхом написання скриптів, переважно - powershell

Начальник департаменту ІТ Печерського філіалу

з 03.2012 по 10.2012 (7 місяців)
ПриватБанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Керування персоналом департаменту у напрямках – еквайринг, банкомати та термінали самообслуговування, сервісна підтримка бізнесу, забезпечення життєвого циклу обладнання – облік, передача матеріально відповідальним особам, інвентаризація, зняття з обліку, списання та продаж.
Розвиток інфраструктури філії – відкриття 65 нових відділень
Вивчення новітнього досвіду в передовій ІТ компанії
Участь у регулярному менеджменті, вивчення практики регулярного менеджменту, управлінських рішень, системи керування документами та забезпечення виконавської дисципліни
Побудова СКС в відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 65 відділень.
Керування підрозділом технічної підтримки та безпосередня допомога віддалено за допомогою vnc/linux
Вирішення будь яких проблем з роботою програм

Начальник відділу супроводу телекомунікаційних мереж на інфраструктутри

з 08.2005 по 11.2011 (6 років 3 місяці)
Альфа-Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Керування портфелем корпоративних телекомунікаційних послуг.
Оптимізація договорів корпоративних телекомунікаційних послуг.
Створення нових продуктів для корпоративних телекомунікаційних послуг разом з провайдерами
Облік, бюджетування,виконання, оптимізація витрат на корпоративні телекомунікаційні послуги.
В підтримці сумарно мав 117 договорів на надання послуг, 1200 точок подачі послуг.

Супровід портфелю документів проводив в системі atlassian jira платежі - в системі Б2
Переговори з керівництвом провайдерів мобільного та стаціонарного зв’язку
Побудова СКС в головному офісі та відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 89 відділень та 2х приміщень ГО, в тому числі 2 датацентри.
Технічна підтримка користувачів регіональної мережі потреб кредитування – віддалено за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою програм

Освіта

КПІ

Радіотехнічний факультет, РТФ, Київ
Вища, з 1987 по 1996 (8 років 10 місяців)

Знання і навички

Windows Jira Email Confluence Windows Server MS Visio Zabbix VMware Telegram HCL Notes MS Project Hyper-V Nagios Управлінські навички DPM MS Exchange Server SCCM Управління персоналом cURL Доміно VMware ESXi GLPI Мотивація персоналу Досвід роботи в технічній підтримці Досвід роботи з серверами MS Windows Досвід роботи з системами віртуалізації Hyper-V та ESXI Досвід адміністрування антивірусного програмного забезпечення. Досвід керування розробкою ПЗ Досвід тестування ПЗ Досвід керування проектами Досвід створення робочих процесів Досвід створення обчислювальної інфраструктури підприємств.

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Пономаренко Микола Миколайович

Дата народження:
01 вересня 1968

Регіон:
Київ

Можливість переїзду:

Телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Skype:
mmmponomarenko

Ключова інформація


Досвід роботи в технічній підтримці.
Досвід роботи з серверами MS Windows
Досвід роботи з системами віртуалізації Hyper-V та ESXI
Досвід адміністрування антивірусного програмного забезпечення.
Досвід керування розробкою ПЗ
Досвід тестування ПЗ

Досвід роботи


Начальник комп’ютерного відділу
Листопад 2015 – червень 2019 (3 роки 8 міс)
ПАТ НАСК ОРАНТА
Страхування

Встановлення, налаштування та експлуатація:
GLPI – Service desk
VMWare ESXI
MS Hyper-V
MS Windows Server *
MS Exchange *
Lotus Domino – виведення з експлуатації
Zabbix
Керування проектами інтеграції (розробки програмного забезпечення)
Страхової облікової системи та 1С,
Страхової облікової системи та системи обліку збитків
Сайту та Portmne, Нової пошти, ПЕП (вебсервісів проекту Електронний поліс)
Навики роботи з Jira, Confluence. 1C, SOAP-UI, Boomerang, Curl, apt, yum, DPM, SCCM, telegram, Ms Visio, MS Project та інше.
Навички керування персоналом – розробка оргструктури підрозділу прийняття на роботу, звільнення, мотивація.
Навички переговорів при веденні господарчої діяльності
Робота з активами – придбання, постановка на облік, інвентаризація, списання.
Навички cстратегічного планування діяльності підрозділу, бюджетування
Навички роботи з методологією ITIL/ITSM

Начальник відділу технічної підтримки та моніторингу
Жовтень 2012 – листопад 2015 (3 роки 2 міс)
Банк Юнісон
Банки

Технічна підтримка користувачів – як безпосередньо на місцях так і віддалено - за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою будь яких програм
Створення процесів сервісної підтримки бізнесу – звернення, зміни, проблеми, керування знаннями, сервісним каталогом ІТ, залучення та навчання персоналу.
Вибір платформи автоматизації ІТ.
Керування проектом вибору та впровадження системи керування ІТ (ITSMS)
Керування життєвим циклом послуг ІТ
Керування проектом створення мережі інтерактивних пристроїв у відділення банку (на базі планшетних пристроїв)
Пройшов курс керування проектами
Приймав участь в аудиті нацбанку, перевірки НБУ
Адміністрував AD підприємства – обліковими записами, ролями, GPO, адміністрував поштову систему Exchange, автоматизував процедури шляхом написання скриптів, переважно - powershell

Начальник департаменту ІТ Печерського філіалу
Березень 2012 – жовтень 2012 (8 міс)
ПриватБанк
Банки
Керування персоналом департаменту у напрямках – еквайринг, банкомати та термінали самообслуговування, сервісна підтримка бізнесу, забезпечення життєвого циклу обладнання – облік, передача матеріально відповідальним особам, інвентаризація, зняття з обліку, списання та продаж.
Розвиток інфраструктури філії – відкриття 65 нових відділень
Вивчення новітнього досвіду в передовій ІТ компанії
Участь у регулярному менеджменті, вивчення практики регулярного менеджменту, управлінських рішень, системи керування документами та забезпечення виконавської дисципліни
Побудова СКС в відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 65 відділень.
Керування підрозділом технічної підтримки та безпосередня допомога віддалено за допомогою vnc/linux
Вирішення будь яких проблем з роботою програм

Начальник відділу супроводу телекомунікаційних мереж на інфраструктутри
Серпень 2005 – листопад 2011 (6 років 4 міс)
Альфа-Банк
Банки
Керування портфелем корпоративних телекомунікаційних послуг.
Оптимізація договорів корпоративних телекомунікаційних послуг.
Створення нових продуктів для корпоративних телекомунікаційних послуг разом з провайдерами
Облік, бюджетування,виконання, оптимізація витрат на корпоративні телекомунікаційні послуги.
В підтримці сумарно мав 117 договорів на надання послуг, 1200 точок подачі послуг.

Супровід портфелю документів проводив в системі atlassian jira платежі - в системі Б2
Переговори з керівництвом провайдерів мобільного та стаціонарного зв’язку
Побудова СКС в головному офісі та відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 89 відділень та 2х приміщень ГО, в тому числі 2 датацентри.
Технічна підтримка користувачів регіональної мережі потреб кредитування – віддалено за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою програм

Освіта


КПІ (Київ)
Радіотехнічний факультет, РТФ

Володіння мовами


Украінська - рідна
Английска - середній
Російська - вільно

Схожі кандидати

Спеціаліст підтримки користувачів
20000 грн, Нововолинськ, Дистанційно

Customer support specialist
Дистанційно

Агент служби підтримки
Дистанційно

Менеджер технічної підтримки
15000 грн, Тернопіль, Дистанційно

Customer support representative
Дистанційно

Менеджер технічної підтримки
Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: