Резюме від 11 листопада 2019

Волкова Татяна Олександрівна

Помощник бухгалтера, менеджер, администратор (банк, склад)

Повна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
43 роки
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Волкова Тетяна Олександрівна

Мета – Реалізація особистісних та професійних компетенцій. Працевлаштування .

Особисті дані:
Вік: 43 роки (08.01.1976р.)
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мови: українська – вільно, російська – вільно.

Освіта – вища.
2005-2009р.р. – ЗФ «Державна академія статистики, обліку та аудиту Держкомстату України» за напрямом підготовки «Економіка та підприємництво», спеціалізація – бухгалтерський облік.
2009-2010р.р. – «Класичний приватний університет» за напрямом підготовки «Економіка та підприємництво», спеціалізація – облік і аудит.
Досвід роботи
2012 – 2019р.р. – керівник ТОВ «БІРЖЕВИЙ АЛЬЯНС».
•Надання юридичних послуг фізичним та юридичним особам в області господарського права, складання та супровід договорів, представництво інтересів клієнтів в суді (процедури банкрутства та ліквідації).
•Взаємодія з державними органами, підбір нормативних документів. Підготовка документації для проведення аукціонів в процедурі банкрутства.
•Корпоративне право (підготовка протоколів та рішень, проведення зміни учасників, директора, видів діяльності і т.п.).
1996 - 2011р.р. – чергова пульта централізованого спостереження УДСО при УМВС України в Запорізькій області.
•Здійснення візуального контролю за інформацією, що поступає на ПК, своєчасна передача її до чергових частин національної поліції.
•Оперативний контроль за роботою апаратури охоронної сигналізації, прийняття та зняття з об'єктів централізованого спостереження.
•Контроль за роботою технічних засобів охорони і засобів зв'язку, перевірка їх експлуатаційно-технічного стану.
Ключові навички
Юридичний супровід господарської діяльності підприємства, стягнення заборгованості, реєстрація та ліквідація підприємств та ФОП, вивчення і аналіз проблемних питань.
Додаткові відомості
ПК – досвідчений користувач, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми.
Цілеспрямованість, відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність, ретельність, акуратність.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: