Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 листопада 2019

Дмитро

Сомельє, управляючий виномаркетом, 17 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Сомельє, управляючий виномаркета

з 06.2017 по нині (6 років 10 місяців)
ТОВ « PRO Вино», Київ (Роздрібна торгівля)

- зустріч гостей, робота в торговому залі з покупцями;
- організація і проведення дегустацій;
- індивідуальний підхід до кожного покупця, максимальна допомога у виборі продукції;
- підвищення ефективності роботи компанії, збільшення товарообігу, робота з базою клієнтів, позиціонуваня власного імпорту, робота з клієнтами у додатку «Viber»;
- управління і контроль роботи магазину, складання графіків роботи персоналу, проведення лекцій для гостей та персоналу;
- допомога у виборі асортименту вин та інших алкогольних напоїв;
- замовлення поставок, здійснення та контроль викладення товару;
- рекомендація сирів та різних видів делікатесів;
- контроль за термінами придатності і температурним режимом у вітрині і в холодильнику;
- контроль за чистотою і порядком торгового залу;
- робота з програмою 1С, ведення касової книги та журналу Куро;
- проведення співбесід з потенційними працівниками;
- навчання та мотивація персоналу всієї мережі виномаркетів

Продавець-консультант, сомельє

з 06.2016 по 04.2017 (10 місяців)
ТОВ «Країна вин», Житомир (Роздрібна торгівля)

- зустріч і консультування покупців;
- робота в торговому залі, консультація клієнтів, презентація алкогольних і безалкогольних напоїв;
- організація і проведення дегустацій;
- здійснення та контроль викладення товару;
- контроль сроків бакалейних та вагових товарів;
- рекомендації сирів та різних видів делікатесів, формуваня гастрономічних сетів;
-робота з програмою 1с, ведення касової книги та журналу Куро;
-робота по програмі Хорека, розробка винних карт для кафе та ресторанів

Менеджер по роботі з персоналом

з 07.2015 по 10.2015 (3 місяці)
Ресторан «Корчма», Житомир (сфера обслуговування)

- проведення тренінгів для персоналу;
- підбір персоналу, проведення співбесід, навчання персоналу;
- розробка проектної документації (анкета прийому на роботу, посадові інструкції, корпоративні правила, систему штрафів та мотивацій і т.д.)

Адміністратор ресторану

з 01.2015 по 01.2017 (2 роки)
ресторан «Корчма» (04.2015-10.2015 рр.), м'ясний паб «Бир Бифф» (10.2015-12.2015 рр.) лаунж-ресторан «Барбарис» (01.01.2016-04.0, Житомир (сфера обслуговування)

- контроль роботи офіціантів, барменів, кухарів, прибиральниці та охоронців;
- зустріч і розміщення гостей;
- прийом замовлень бенкетів;
- розрахунок гостей;
- виконання завдань з приводу мотивації, планування та організації роботи персоналу з орієнтацією на результат та на приємну атмосферу в закладі;
- організаторські, лідерські здібності;
- досвід вирішення конфліктних ситуацій.
організація кейтерингового обслуговування , та дипломатичних прийомів на рівні високопосадовців державного апарату правління.
Виконував обов'язки менеджера по роботі з персоналом в ресторані української кухні «Корчма».
Посадові обов'язки:
- проведення тренінгів для персоналу;
- підбір персоналу, проведення співбесід, навчання персоналу;
- розробка проектної документації (анкета прийому на роботу, посадові інструкції, корпоративні правила, систему штрафів та мотивацій і т.д.).

Офіціант

з 01.2010 по 01.2015 (5 років)
ресторан «Корчма» (2010-2011 рр.), ресторан Мировой карты «12 стільців» (2011-2012 рр.), лаунж-ресторан «Барбарис» (2012-2015, Житомир (сфера обслуговування)

- підготовка залу до прийому гостей;
- сервіровка столів відповідно до встановлених стандартів;
- підготовка всього необхідного інвентарю для роботи;
- підтримання чистоти в залі;
- досконале володіння меню та коктейльною, барною, винною картами;
- виконання функцій хостеса;
- оформлення залу і сервіровка столів для різних заходів;
- консультування гостей закладу про особливості страв і напоїв;
- контроль за своєчасністю приготування і товарним виглядом страв перед подачею гостям;
- робота з електронним терміналом та програмою R-keeper.

Освіта

Житомирська філія Полтавського університету економіки і торгівлі

Менеджмент прийняття управлінських рішень, Житомир
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік 1 місяць)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

комунікабельність; висока працездатність; вимогливість; цілеспрямованість; пунктуальність; уважність; впевненість; відповідальність; вмію працювати на результат; швидко освоюю нову інформацію; маю бажання вчитися новому розвиватися і отримувати досвід

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: