Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 квітня 2022 PRO

Марія

Адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 09.2020 по нині (3 роки 7 місяців)
Репетиторський центр " Lessons", Київ (Навчання дітей та дорослих)

Займала посаду адміністратора в репетиторському ценетрі " lessons".

1. Працювала з CRM системою
2. Займалася виконанням всіх організаційних питань.
3. Проводила співбесіди.
4. Складала графік, проводила оплати
5 .Організовувала зустрічі.
6. З задоволенням та захопленням займалася цікавою справою.
7. З легкістю находила спільну мову з з учнями та педагогами, що сприяло налагодженню позитивної атмосфери в центрі.
8. Проводила презентацію нашого центра та сповіщала про акції по телефону.

Помічник адміністратора

з 11.2019 по 08.2020 (9 місяців)
ТОВ "Бренд Стайл " Polo ralph lauren" ТЦ ЦУМ, Київ (Роздрібна торгівля)

Працюючи на даній посаді у мої обов'язки входило:
-вміння працювати в команді
-адміністративна робота
-робота в програмі 1С
-була відповідальна за интернет магазин
-повне володіння інформацією по бренду і вміння організувати комплексну продажу
Була лідером з продажу за що отримала сетифікат.

Продовець - консультант, помічник адміністратора

з 06.2010 по 09.2019 (9 років 3 місяці)
ТОВ"Зара Україна", Київ (Роздрібна торгівля жіночою, чоловічою та дитячою одежеюп)

На посаді продавця-консульта у мої обов'язки входило :
- привітно зустрічати гостей у торговому залі
- консультування клієнтів, гарно орієнтуватися у торговому залі, для того щоб вдало підібрати цікавий образ клієнту з наших речей.
- була відповідальна у дні прийому поставок .
-приймала участь в організації презентації новой колекції у вигляді показу моди(дефіле), який проводили кожного сезону.
На посаді касира у мої обов'язки входило: робота з касовим апаратом у програмі 1С.
Відкриття і закриття каси, на протязі дня проводила продажі, робила повернення грошових одиниць, готівкою або на карту.

Продавець - консультант

з 09.2008 по 01.2009 (4 місяці)
ПП " Фокстрот", Хмельницький (Роздрібна торгівля)

На обраній посаді:
- я консультувала людей
-надавала всю необхідну інформацію, яка б допомогала їм у вдалому виборі дрібної побутової тхніки.
-легко знаходила спільну мову та індивідуальний підхід до кожного з клієнтів, що давало мені змогу організувати комплексгу покупку.
Була лідером з продажу, за що отримувала винагороду.

Освіта

Хмельницький міжрегіональний університет розвитку людини"Україна"

Психологія, психолог, Хмельницький
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Академія Бізнес- рішень , навчання за програмою " Практична психологія"

З 19 лютого по 30 квітня

Знання і навички

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість, швидко вчусь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: