Марианна
Керівник відділу навчання персоналу, HR-менеджер
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Ужгород
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5840087
Досвід роботи
Начальник відділу навчання та розвитку персоналу
з 12.2020 по нині
(3 роки 4 місяці)
ЗД АТ Укрпошта, Ужгород (Поштові послуги,логістика)
-проведення навчання нових працівників та підвищення кваліфікації
працюючого персоналу
-організація та проведення навчальних заходів у форматі тренінгів, майстер-
класів, лекцій, польових навчань
-підтримка системи дистанційного навчання персоналу
-реалізація проєктів по донавчанню, перепідготовці персоналу
- звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна), аналіз ефективності роботи
персоналу
менеджер по работе с персоналом
з 12.2017 по 11.2019
(1 рік 11 місяців)
ПП "Cакура-Уж', Ужгород (Пошук персоналу, HR)
Освіта
УжНУ
Факультет романо-германской филологии, Ужгород
Вища, з 1990 по 1995 (4 роки 11 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
ON TARGET, сертифікат адміністратора тестів, м. Харків
2012 р.
Додаткова інформація
Резюме
Ткаченко Мар"яна Степанівна
Дата народження.04.12.1974
Місце проживання: м. Ужгород
Сімейний стан: заміжня.
Освіта: закінчена вища, Ужгородський Національний університет,
Факультет романо -германської філології, фах ”Німецька мова та
література.
Конт. тел. [
Досвід роботи:
Грудень 2020- по сьогоднішній день- начальник відділу навчання та
розвитку персоналу ЗД АТ Укрпошта
Функціональні обов’язки:
-проведення навчання нових працівників та підвищення кваліфікації
працюючого персоналу
-організація та проведення навчальних заходів у форматі тренінгів, майстер-класів, лекцій, польових навчань
-підтримка системи дистанційного навчання персоналу
-реалізація проєктів по донавчанню, перепідготовці персоналу
- звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна), аналіз ефективності роботи персоналу
2017 – листопад 2019 – ПП «Сакура - Уж» -менеджер по роботі з
персоналом
Функціональні обов’язки:
-пошук персоналу та ведення проектів згідно замовлень роботодавця
-проведення співбесід, тестування
-збір та підготовка документів для консульства та міграційної служби країни-роботодавця
-організація та контроль виїзду та приїзду працівників, робота з договорами,допомога в адаптації і т.д.
участь в переговорах з потенційними роботодавцями, робота з партнерамина території України.
2015 -2017 – неофіційна робота в сфері підбору персоналу.
2014- 2015- адміністратор торгового залу ТОВ Епіцентр К м.
Ужгород
Функціональні обов’язки:
- контроль роботи торгового залу, робота з рекламаціями та претензіями
покупців
- врегулювання конфліктних ситуацій
- робота з документацією, контроль закриття торгового залу.
2013 - 2014 - менеджер з персоналу відділу по роботі з персоналом
ТОВ Епіцентр К м. Ужгород
Функціональні обов’язки :
-підбір персоналу, проведення співбесід
-адаптація персоналу, навчання персоналу, проведення атестацій
- робота з кадровим резервом ( визначення кандидатів, тестування)
- розробка планів індивідуального кар’єрного зростання, контроль
проходження планів, контрольна перевірка.
- проведення тренінгів для персоналу
- прийом, звільнення, переведення працівників ( частково, в період
відсутності кадровика)
2011- 2012 р. - ТОВ Брейн Сорс Інтернешнл м.Київ
Посада: провідний фахівець з підбору персоналу
Функціональні обов’язки:
- робота з пошуковими системами, відбір резюме
- проведення співбесід, визначення рівня кваліфікації кандидата
- проведення інтерв’ю з елементами інтерв’ю по компетенціях
- участь в міжнародних проектах ( Росія, Молдавія)
- масовий підбір
- навики кадрового діловодства
2004 - 2010р. – Рекрутингова агенція „Комфорт-Сервіс”
Посада: спеціаліст з рекрутингу
Функціональні обов’язки:
- ведення переговорів з замовниками, заключення договорів
- пошук персоналу
- проведення співбесід, визначення рівня кваліфікації згідно вакансії
- оцінка персоналу, визначення особистих якостей кандидатів
- подання резюме замовнику , перевірка рекомендацій
- організація прихованого збору інформації про спеціалістів в конкуруючих
компаніях
- моніторинг рівня заробітних плат
- оцінка складності заявки щодо пошуку та підбору персоналу.
Освіта: закінчена вища, Ужгородський Національний університет,
факультет романо -германської філології, фах ”Німецька мова та
література.
Сертифікати: ON TARGET, сертифікат адміністратора тестів, м. Харків ,
2012 р.
Додаткова інформація:
Вміння працювати з різними джерелами інформації, розвинуті навики
ділового спілкування. наявність організаторських здібностей вміння
письмово і усно спілкуватися з кандидатами, володіння ПК на рівні
впевненого і користувача ( MS Word), Internet, досвід в написанні та
проведенні тренінгів. Грамотна, комунікабельна.
Бажані посади: керівник відділу персоналу, заст. директора по роботі з персоналом, менеджер по роботі з персоналом, комерційний директор, адміністратор та ін.. Допускається неповна зайнятість
Схожі кандидати
Начальник відділу кадрів, директор, менеджер з персоналу
Ужгород
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Ужгород, Вінниця
,
ще 8 міст
HR-директор, менеджер, спеціаліст з навчання персоналу
Ужгород
Директор, зам. директора, керівник відділу
Ужгород, Мукачево
Рекрутер, HR-менеджер, фахівець з персоналу
20000 грн, Ужгород, Конотоп, Дистанційно
HR generalist, менеджер з персоналу, рекрутер
Ужгород, Івано-Франківськ
,
ще 2 міста