Чому варто тримати дистанцію та що з нашим лого

Резюме від 11 грудня 2019 PRO

Козуб Людмила Василівна

Менеджер по роботі з персоналом, 12 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
24 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер з адміністративної діяльності

з 02.2019 по нині (1 рік 1 місяць)
НІКО Трейдінг, Київ (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт)

•Вхідна вихідна документація, вхідні дзвінки,
•робота з персоналом, замовлення канцелярського приладдя, робота з МФУ,
•збір необхідної документації (договори, акти виконаних робіт, податкові накладні тощо)
•передплата на періодичні видання за запитом працівників офісу, ведення файлової системи, архіву, сканованих копій, облік відсутності персоналу,
•оформлення документи для відряджень співробітників, оформлення страхові поліси для закордонних поїздок співробітників та бронювання авіаквитків і готелі,
•ведення електронного документообігу, зберігання конфіденційної інформації, організація та ведення особистих справ працівників,
•оформлення на прийом та переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника, вказівок керівництва,
•участь у розробленні перспективних і поточних планів з праці і кадрів, підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників,
•зберігання, ведення трудових книжок працівників згідно з вимогами законодавства відповідно до внутрішнього класифікатора, облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток, ведення штатного розпису, оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім’ям,
•вивчення особливості переміщення і причини плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення, ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання
•контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах компанії і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку,
• облік порушень трудової дисципліни і громадського порядку, своєчасне прийняття адміністрацією, громадськими організаціями і трудовими колективами відповідних заходів, забезпечення складання встановленої звітності з обліку особистого складу та роботи з персоналом, відстеження змін в трудовому законодавстві України та їх своєчасне дотримання.

Адміністратор залу відділу продажу автомобілів

з 08.2017 по 02.2019 (1 рік 6 місяців)
НІКО Діамант, Київ (Автомобільна промисловість і Автобізнес)

Вхідна вихідна документація, вхідні дзвінки, робота з клієнтами, замовлення канцелярського приладдя, робота з МФУ.

Лаборант кафедри

з 09.2015 по 08.2017 (1 рік 11 місяців)
Кафедра публічного та приватного права Факультету права та міжнародних відносин Київського університету імені Бориса Грінченка, Київ (Освітні послуги, Юридичні послуги)

Вхідна вихідна документація, вхідні дзвінки, робота зі студентами, педагогічно професорським складом, замовлення канцелярського приладдя, робота з МФУ, ведення графіку відпусток, канікул, сесій, робота в приймальній комісії, робота з особовими справами студентів, контроль ведення залікових книжок, лікарняних.


Освіта

Київський університет імені Бориса Грінченка

Факультет права та міжнародних відносин, кафедра публічного та приватного права Магістр, Київ
Вища, з 09.2017 по 12.2018 (1 рік 3 місяці)

(Магістр права/Юрист)

Київський університет імені Бориса Грінченка

Педагогічний інститут, Кафедра теорії та історії педагогіки Магістр, Київ
Вища, з 09.2017 по 12.2018 (1 рік 3 місяці)

(Викладач електронного навчання)

Київський університет імені Бориса Грінченка

Факультет права та міжнародних відносин, кафедра публічного та приватного права Бакалавр, Київ
Вища, з 09.2013 по 06.2017 (3 роки 9 місяців)

(Викладач правознавства)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Знання ОС Windows XP, Windows 7.
Впевнений користувач MS Office (Exсel, Word), робота з Інтернетом (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome) і електронною поштою.
Роботав мережі Lotus Notes, 1C
Текстові та графічні редактори. (Word, WordPad, PowerPoint, Paint, Excel).
Впевнений користувач оргтехніки (факс, МФУ).


Знання мов

Англійська — початковий


Додаткова інформація

Знання ОС Windows XP, Vista, Windows 7, Linux. Впевнений користувач MS Office (Exсel, Word), робота з Інтернетом (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome) і електронною поштою . Текстові та графічні редактори. (Word, WordPad, PowerPoint, Access, Paint, Excel, Photoshop). Впевнений користувач оргтехніки (факс, МФУ).


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: