Резюме від 15 лютого 2020

Тодорова Валерія Дмитрівна

Секретар, офіс-менеджер, 8 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
27 років
Місто:
Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Помічник керівника контрольно-ревізійного відділу з ювелірних виробів та техніки

з 08.2015 по 12.2015 (4 місяці)
ПТ «Ломбард Україна, Киев (ломбард)


Освіта

Університет економіки та права “КРОК”

Правознавство, Киев
Вища, з 09.2013 по 07.2014 (10 місяців)

Університет економіки та права “КРОК”

Правознавство, Киев
Вища, з 09.2013 по 07.2014 (10 місяців)


Додаткова освіта

Школа майбутніх юристів Асоціації міст України (2014)


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Резюме
Тодорова Валерія Дмитрівна
Дата народження: 19.12.1992 р.
Місто: Обухів
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E- mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: заміщення вакантної посади офіс-менеджера, секретаря.
Освіта:
•вересень 2008 р.- червень 2013 р.-Поліцейська фінансово- правова академія, факультет « Право» , спеціальність «правознавство» диплом бакалавра (денна форма навчання);
•вересень 2013р.- липень 2014 р.-Університет економіки та права “КРОК”, спеціальність «правознавство» диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта: березень 2014 р. - сертифікат «Школа майбутніх юристів Асоціації міст України» м. Київ.
Проходження практики :
- Пенсійний фонд м. Бровари;
- Відділ державної виконавчої служби броварського міськрайонного управління юстиції;
- Реєстрація цивільного стану громадян (РАЦС);
- Асоціація міст України;
- Верховна рада України.
Досвід роботи: Серпень 2015р.- грудень 2015 р. ПТ «Ломбард Україна», м. Київ. – помічник керівника контрольно-ревізійного відділу з ювелірних виробів та техніки.
Функціональні обов’язки:
-робота з оргтехнікою (сканер, принтер);
-перевірка трекерів машин;
-підготовка документів для керівника (звіти);
-моніторинг ринку та конкурентів;
-прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
-робота з охороною службою та контроль охорони в компанії;
-виконання особистих доручень керівника;
-проведення співбесід.
Професійні навички:
-уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word, Power Point);
-грамотна усна та письмова мова;
-знання основ діловодства та документообігу;
-знання оргтехніки ( сканер, принтер);
-знання мов: українська - вільно, російська -вільно, англійська- середній рівень.
Особисті якості: Цілеспрямованість, відповідальність, , пунктуальність, ініціативність, організованість.
Додаткова інформація: одружена; дитина (син 3 роки); шкідливих звичок немає.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: