Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 квітня 2024 PRO

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, асистент керівника, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Кам'янське
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Інші країни, Кам'янське, Київ, Одеса, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 05.2023 по 12.2023 (7 місяців)
Колл-центр "IT Tehnology", Львів (Фінанси, банки, страхування)

* Продзвін теплої бази клієнтів за готовим спічем
* Консультування клієнтів за послугами компанії
* Збір інформації від клієнта та внесення до бази CRM системи
* Передання клієнта на старшого спеціаліста


Маю досвід у таких схемах як:
* банки (ВТБ, Сбер)
* МВД
* інвестиції (крипта, NFТ)
* скам, листування

Асистент засновника компанії

з 06.2020 по 03.2023 (2 роки 9 місяців)
АН KVADRATGROUP realty, Дніпро (Нерухомість)

Обов'язки:
✔️ Маркетинг та реклама об'єктів в інтернеті (соцмережі, сайти реклами, месенджери)
✔️ Менеджмент реклами на майданчиках
✔️ Моніторинг об'єктів та актуалізація бази нерухомості керівника
✔️ SEO двох ботів у Telegram & особистого сайту керівника
✔️ Комунікація з клієнтами (листування, дзвінки, добірка об'єктів на запит, співпраця з колегами)
✔️ Проведення показів об'єктів нерухомості з нуля
✔️ Оформлення договорів оренди нерухомості (набір договору, процедура підпису, розрахунків)
✔️ SMM-менеджмент у соцмережі FB & Instagram (сторіс, пости щодня)
✔️ Організація та контроль рабочого розпорядку дня керівника
✔️ Та інші особисті доручення керівника


Досягнення:
✔️ Досягла максимальної продуктивності: керівникові вдалося здати 40 квартир та продати 12 об'єктів нерухомості за місяць, завдяки делегуванню зобов'язань на мене.
✔️ Робила неможливе можливим: Знайшла та успішно оформила варіант у короткі терміни (2 дні), врахувала при цьому всі запити клієнта (сім'ї з 4 дітьми до 12 років та собакою), якому не змогли знайти підходящий варіант протягом 3 місяців ніхто з колег в місті.

Менеджер підтримки відділу збуту

з 02.2020 по 04.2020 (2 місяці)
ТОВ Магістр Кофе, Дніпро (Роздрібна торгівля)

* Обробка замовлень в 1С:Підприємство
* Підготовка первинної документації за замовленнями
* Контроль відвантаження товару клієнту
* Контроль за дотриманням клієнтом договірних зобов'язань
* Контроль і списання паливно-мастильних матеріалів



Потрапила під скорочення через епідемію короновірусу..

Директорка компанії/адміністратор/гол.бухгалтер

з 02.2019 по 12.2019 (10 місяців)
ТОВ Учбовий центр Автошкола, Дніпро (Освіта, наука)

Адміністративна функція:

* Зустріч відвідувачів (виявлення потреб, призентація послуг школи, продаж послуги, фіксація клієнта)
* Прийом вхідних дзвінків
* Прийом/надсилання кореспонденції через НП
* Забезпечення життєдіяльності офісу технічно та адміністративно (замовлення води, кава, прибирання офісу, покупка канцелярії)
* Координація робочого та навчального процесів (складання розкладу занять, контроль якості навчання)
* Організація заходів
* Замовлення квитків, організація поїздок
* Виконання особистих прохань засновника


Бухгалтерія:

* Ведення внутрішнього та зовнішнього документообігу з контрагентами/дистриб'юторами
* Первинна/вторинна бухгалтерія (виставлення рахунків, актів)
* Касовий готівковий облік
* Оплата поточних рахунків за фірмою (оренда, інтернет тощо)
* Звітність у податкову, сплата податків

Маркетинг:

* Робота з контестною рекламою в Google, FB, Instagram (таргеттинг, аналітика)
* Організація роботи промоутерів
* Ведення паблік-чатів у месенджерах
* Розвиток та впровадження нових напрямків ("дитяча автошкола", "школа дрифту", "школа контраварійного водіння")


Досягнення:

* Кар'єрне зростання від адміністратора до директора за 4 місяці
* Виведення компанії зі збитків у прибуток за 2 місяці, шляхом антикризового управління, оптимізації маркетингових процесів.
* Збільшення обороту та прибутку компанії в 3 рази, шляхом побудови ефективної структури відділу продажу та маркетингу
* Комп'ютеризувала бухгалтерію компанії: 1С 8.2, Me.Doc, клієнт-банк, електронний документообіг через файлообмінник та електронний кабінет податкової.
* Успішний підбір та адаптація персоналу у відділ обслуговування клієнтів, у відділ продажу
* Штат співробітників у підпорядкуванні (10-30) осіб

Помічник психотерапевта, керівника (віддалений вид зайнятості у режимі Online)

з 05.2018 по 03.2022 (3 роки 10 місяців)
ТМО ПСИХИАТРИЯ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Адміністративна функція:

*Робота з базою клієнтів: пошук нових та підтримка існуючих
* Допомога в організації та проведенні психологічних тренінгів, вебінарів
* Реклама у соціальних мережах
* Контент-менеджмент пабліків у месенджерах
* Аналітика даних соц.мереж
* Проведення тренінгів, опитувань, збір анамнезу та психоаналітична взаємодія із клієнтами

Досягнення та отримані навички:

* Набула розуміння побудови реклами в соц.мережі та інтернет
* Успішно освоїла методи розміщення контекстної реклами та аналітики продажів
* Отримала навички продажів в соціальних мережах

Віддалений вид зайнятості у режимі Online

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, логіст, помічник гол. бухгалтера

з 09.2016 по 09.2017 (1 рік)
ТОВ "Ремеріс-Автотранс", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функції менеджера по роботі з клієнтами:

* Ведення та розширення клієнтської бази, залучення нових клієнтів (виявлення потреби, презентація товару, укладання угоди)
* Проведення переговорів із клієнтами
* Складання та підписання договорів
* Створення комерційних пропозицій
* Контроль дебіторської заборгованості
* Закупівля/збут продукції промислового типу, будівельних матеріалів


Функції логіста:

* Допомога в організації доставки вантажів
* Контроль логістики (своєчасне завантаження та вивантаження товару)
* Пошук та підбір автомобілів (Lardi, Della)


Бухгалтерські функції:

* Участь у тендерах (підготовка необхідної документації)
* Документообіг (виставлення рахунків, облік приходу, виписка видаткових накладних, ТТН) в 1СПідприємство:8.2
* Контроль за поверненням первинних документів
* Створення щоденної звітності у форматі MS Ecxel, 1С


Досягнення та навички:

* З успіхом освоїла нову для себе професію та сегмент ринку за 2 тижні
* Здобула навички роботи в режимі мультизадачності, успішно справлялася з останньою
* Набула досвіду обслуговування ключових клієнтів компанії
* Здобула навички успішних телефонних продажів
* Здобула навички управління персоналом

Агент з нерухомості (вторинна житлова нерухомість - продаж/оренда)

з 05.2012 по 03.2014 (1 рік 10 місяців)
АН Бордо, Дніпро (Нерухомість)

Функції:

* Ведення та оновлення існуючої бази клієнтів
* Пошук нових клієнтів, розширення існуючої бази
* Підготовка та супровід операцій з нерухомістю (сегмент ринку: продаж/оренда вторинної житлової нерухомості)
* Приватизація, узаконення, оцінка та підготовка інших документів щодо об'єктів нерухомості
* Переговори з потенційними клієнтами
* Організація та проведення презентації об'єктів нерухомості


Досягнення та отримані навички:

* Протягом місяця освоїла нову професію з нуля
* Першу угоду з продажу житлової нерухомості закрила на другому тижні роботи
* Здобула позитивний досвід спілкування з чиновниками та іншими представниками держ.органів, першими особами компаній
* Успішно освоїла принципи та техніки особистих продажів, проведення презентацій та переговорів

Освіта

МАУП (Межрегіональна Академія Управління Персоналом)

Психологія, Клінічний психолог, Київ
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

Навчалася заочно в Києві. Отримала міжнародний диплом та ступінь бакалавра з клінічної психології.

УДХТУ (Український державний хіміко-технологічний університет)

Механічний, інженер, Дніпро
Незакінчена вища, з 2010 по 2012 (2 роки)

Очна освіта. На бюджеті. Отримувала стипендію. Після 2 курсу перевелася у м. Київ за академрізницею.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство CRM Водійські права кат. B Бітрікс24 Instagram Facebook Робота в команді Google Фотографія Відеомонтаж Google Ads Реклама Самостійно приймаю рішення та несу відповідальність за це Оператор 1С 7.7/8.2: Підприємство Оператор 1С 7.7 /8.2:Підприємство Ведення документації Canva Adobe Photoshop Стресостійкість Комунікабельність Користувач 1С Здатність до навчання Ведення CRM Управління командою Управління магазином Лідерство

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Руденко Станіслав Станіславович

    Руденко Станіслав Станіславович

    Керівник відділу збуту, ТОВ Магістр Кофе

    Контактні дані приховані
  • Баранов Юрій Олексійович

    Баранов Юрій Олексійович

    Засновник компанії, ТОВ Ремеріс - Автотранс

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

✅ Головні недоліки: самоорганізована та відповідальна, пунктуальна
✅ Легко та швидко навчаюсь
✅ Уважна до деталей
✅ Креативна та цілеспрямована
✅ Аналітичний склад ума
✅ Амбіверт, сангвінік з гарним та тактовним почуттям гумору
✅ Висока здатність до реверсії
✅ Як подарунок: відсутність шкідливих звичок 🚭🚫

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: