Катерина
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, асистент керівника, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 30 років
- Місто проживання:
- Кам'янське
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Дніпро, Інші країни, Кам'янське, Київ, Одеса, Хмельницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5906521
Досвід роботи
Менеджер по роботі з клієнтами
з 05.2023 по 12.2023
(7 місяців)
Колл-центр "IT Tehnology", Львів (Фінанси, банки, страхування)
* Продзвін теплої бази клієнтів за готовим спічем
* Консультування клієнтів за послугами компанії
* Збір інформації від клієнта та внесення до бази CRM системи
* Передання клієнта на старшого спеціаліста
Маю досвід у таких схемах як:
* банки (ВТБ, Сбер)
* МВД
* інвестиції (крипта, NFТ)
* скам, листування
Асистент засновника компанії
з 06.2020 по 03.2023
(2 роки 9 місяців)
АН KVADRATGROUP realty, Дніпро (Нерухомість)
Обов'язки:
✔️ Маркетинг та реклама об'єктів в інтернеті (соцмережі, сайти реклами, месенджери)
✔️ Менеджмент реклами на майданчиках
✔️ Моніторинг об'єктів та актуалізація бази нерухомості керівника
✔️ SEO двох ботів у Telegram & особистого сайту керівника
✔️ Комунікація з клієнтами (листування, дзвінки, добірка об'єктів на запит, співпраця з колегами)
✔️ Проведення показів об'єктів нерухомості з нуля
✔️ Оформлення договорів оренди нерухомості (набір договору, процедура підпису, розрахунків)
✔️ SMM-менеджмент у соцмережі FB & Instagram (сторіс, пости щодня)
✔️ Організація та контроль рабочого розпорядку дня керівника
✔️ Та інші особисті доручення керівника
Досягнення:
✔️ Досягла максимальної продуктивності: керівникові вдалося здати 40 квартир та продати 12 об'єктів нерухомості за місяць, завдяки делегуванню зобов'язань на мене.
✔️ Робила неможливе можливим: Знайшла та успішно оформила варіант у короткі терміни (2 дні), врахувала при цьому всі запити клієнта (сім'ї з 4 дітьми до 12 років та собакою), якому не змогли знайти підходящий варіант протягом 3 місяців ніхто з колег в місті.
Менеджер підтримки відділу збуту
з 02.2020 по 04.2020
(2 місяці)
ТОВ Магістр Кофе, Дніпро (Роздрібна торгівля)
* Обробка замовлень в 1С:Підприємство
* Підготовка первинної документації за замовленнями
* Контроль відвантаження товару клієнту
* Контроль за дотриманням клієнтом договірних зобов'язань
* Контроль і списання паливно-мастильних матеріалів
Потрапила під скорочення через епідемію короновірусу..
Директорка компанії/адміністратор/гол.бухгалтер
з 02.2019 по 12.2019
(10 місяців)
ТОВ Учбовий центр Автошкола, Дніпро (Освіта, наука)
Адміністративна функція:
* Зустріч відвідувачів (виявлення потреб, призентація послуг школи, продаж послуги, фіксація клієнта)
* Прийом вхідних дзвінків
* Прийом/надсилання кореспонденції через НП
* Забезпечення життєдіяльності офісу технічно та адміністративно (замовлення води, кава, прибирання офісу, покупка канцелярії)
* Координація робочого та навчального процесів (складання розкладу занять, контроль якості навчання)
* Організація заходів
* Замовлення квитків, організація поїздок
* Виконання особистих прохань засновника
Бухгалтерія:
* Ведення внутрішнього та зовнішнього документообігу з контрагентами/дистриб'юторами
* Первинна/вторинна бухгалтерія (виставлення рахунків, актів)
* Касовий готівковий облік
* Оплата поточних рахунків за фірмою (оренда, інтернет тощо)
* Звітність у податкову, сплата податків
Маркетинг:
* Робота з контестною рекламою в Google, FB, Instagram (таргеттинг, аналітика)
* Організація роботи промоутерів
* Ведення паблік-чатів у месенджерах
* Розвиток та впровадження нових напрямків ("дитяча автошкола", "школа дрифту", "школа контраварійного водіння")
Досягнення:
* Кар'єрне зростання від адміністратора до директора за 4 місяці
* Виведення компанії зі збитків у прибуток за 2 місяці, шляхом антикризового управління, оптимізації маркетингових процесів.
* Збільшення обороту та прибутку компанії в 3 рази, шляхом побудови ефективної структури відділу продажу та маркетингу
* Комп'ютеризувала бухгалтерію компанії: 1С 8.2, Me.Doc, клієнт-банк, електронний документообіг через файлообмінник та електронний кабінет податкової.
* Успішний підбір та адаптація персоналу у відділ обслуговування клієнтів, у відділ продажу
* Штат співробітників у підпорядкуванні (10-30) осіб
Помічник психотерапевта, керівника (віддалений вид зайнятості у режимі Online)
з 05.2018 по 03.2022
(3 роки 10 місяців)
ТМО ПСИХИАТРИЯ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Адміністративна функція:
*Робота з базою клієнтів: пошук нових та підтримка існуючих
* Допомога в організації та проведенні психологічних тренінгів, вебінарів
* Реклама у соціальних мережах
* Контент-менеджмент пабліків у месенджерах
* Аналітика даних соц.мереж
* Проведення тренінгів, опитувань, збір анамнезу та психоаналітична взаємодія із клієнтами
Досягнення та отримані навички:
* Набула розуміння побудови реклами в соц.мережі та інтернет
* Успішно освоїла методи розміщення контекстної реклами та аналітики продажів
* Отримала навички продажів в соціальних мережах
Віддалений вид зайнятості у режимі Online
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, логіст, помічник гол. бухгалтера
з 09.2016 по 09.2017
(1 рік)
ТОВ "Ремеріс-Автотранс", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функції менеджера по роботі з клієнтами:
* Ведення та розширення клієнтської бази, залучення нових клієнтів (виявлення потреби, презентація товару, укладання угоди)
* Проведення переговорів із клієнтами
* Складання та підписання договорів
* Створення комерційних пропозицій
* Контроль дебіторської заборгованості
* Закупівля/збут продукції промислового типу, будівельних матеріалів
Функції логіста:
* Допомога в організації доставки вантажів
* Контроль логістики (своєчасне завантаження та вивантаження товару)
* Пошук та підбір автомобілів (Lardi, Della)
Бухгалтерські функції:
* Участь у тендерах (підготовка необхідної документації)
* Документообіг (виставлення рахунків, облік приходу, виписка видаткових накладних, ТТН) в 1СПідприємство:8.2
* Контроль за поверненням первинних документів
* Створення щоденної звітності у форматі MS Ecxel, 1С
Досягнення та навички:
* З успіхом освоїла нову для себе професію та сегмент ринку за 2 тижні
* Здобула навички роботи в режимі мультизадачності, успішно справлялася з останньою
* Набула досвіду обслуговування ключових клієнтів компанії
* Здобула навички успішних телефонних продажів
* Здобула навички управління персоналом
Агент з нерухомості (вторинна житлова нерухомість - продаж/оренда)
з 05.2012 по 03.2014
(1 рік 10 місяців)
АН Бордо, Дніпро (Нерухомість)
Функції:
* Ведення та оновлення існуючої бази клієнтів
* Пошук нових клієнтів, розширення існуючої бази
* Підготовка та супровід операцій з нерухомістю (сегмент ринку: продаж/оренда вторинної житлової нерухомості)
* Приватизація, узаконення, оцінка та підготовка інших документів щодо об'єктів нерухомості
* Переговори з потенційними клієнтами
* Організація та проведення презентації об'єктів нерухомості
Досягнення та отримані навички:
* Протягом місяця освоїла нову професію з нуля
* Першу угоду з продажу житлової нерухомості закрила на другому тижні роботи
* Здобула позитивний досвід спілкування з чиновниками та іншими представниками держ.органів, першими особами компаній
* Успішно освоїла принципи та техніки особистих продажів, проведення презентацій та переговорів
Освіта
МАУП (Межрегіональна Академія Управління Персоналом)
Психологія, Клінічний психолог, Київ
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)
Навчалася заочно в Києві. Отримала міжнародний диплом та ступінь бакалавра з клінічної психології.
УДХТУ (Український державний хіміко-технологічний університет)
Механічний, інженер, Дніпро
Незакінчена вища, з 2010 по 2012 (2 роки)
Очна освіта. На бюджеті. Отримувала стипендію. Після 2 курсу перевелася у м. Київ за академрізницею.
Знання і навички
Знання мов
- Українська — просунутий
- Англійська — середній
- Російська — вільно
Рекомендації
-
Руденко Станіслав Станіславович
Керівник відділу збуту, ТОВ Магістр Кофе
Контактні дані приховані -
Баранов Юрій Олексійович
Засновник компанії, ТОВ Ремеріс - Автотранс
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
✅ Головні недоліки: самоорганізована та відповідальна, пунктуальна
✅ Легко та швидко навчаюсь
✅ Уважна до деталей
✅ Креативна та цілеспрямована
✅ Аналітичний склад ума
✅ Амбіверт, сангвінік з гарним та тактовним почуттям гумору
✅ Висока здатність до реверсії
✅ Як подарунок: відсутність шкідливих звичок 🚭🚫
Інші резюме цього кандидата
Кам'янське, Дніпро, ще 3 міста
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер по роботі з клієнтами, Ван Колл Центр, ООО, 8 місяців
Схожі кандидати
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, помічник керівника, куратор навчальних груп
Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент крюїнг-менеджера, помічник керівника
Одеса
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, секретар керівника
Одеса
Помощник руководителя, администратор, лидогенератор, менеджер по работе с клиентами в соц. сетях
35000 грн, Харків, Дистанційно
Помощник руководителя, администратор, менеджер по административной работе
Дніпро, Київ
,
ще 2 міста