Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 лютого 2023 PRO

Наталія

Адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Дистанційно, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер ЗЕД

з 02.2021 по 11.2021 (9 місяців)
ТОВ "АйВіДі-Мастер", Київ (імпорт реагентів для медичних лабораторій)

- обробка замовлень, що надходять від українських клієнтів
- робота з масивами даних Excel
- спілкування електронною поштою з постачальниками продукції в Європі (близько 5-6 постійних контрагентів)
- оформлення документів, що супроводжують вантажі з замовленнями клієнтів
- організація та дистанційна координація перевезень вантажів до України
- звітність стосовно кожного замовлення (вантажу)

Менеджер, SMM-менеджер

з 08.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
ТОВ "Мульті-Мото", Буча (мототовари)

- обслуговування клієнтів магазину
- комплектування інтернет-замовлень
- наповнення інтернет-магазину номенклатурою товарів
- ведення сторінок у соціальних мережах, спілкування з підписниками
- організація рекламних кампаній, налаштування реклами

Голова профспілки

з 06.2013 по 02.2020 (6 років 8 місяців)
Профспілка Офісу великих платників податків ДПС, Київ (Громадські організації)

За час роботи на посаді голови профспілкової організації Офісу великих платників податків мною було налагоджено роботу профспілки (включаючи шість регіональних підрозділів).

Моїми обов'язками були:

- комунікація з територіальними підрозділами;
- організація конференцій, нарад, семінарів;
- діловодство, організація документообігу;
- забезпечення роботи офісу (закупівлі необхідних матеріалів, канцтоварів, техніки, вибір подарунків та ін.);
- укомплектування пакетів первинних бухгалтерських документів для обміну з контрагентами;
- щоденне спілкування зі співробітниками офісу (загальна чисельність колективу 600 чол);
- підготовка аналітичних та/або візуальних матеріалів для нарад (презентації, таблиці та ін.);
- організація колективних заходів (офіційних, державних, святкових);
- підписання договорів з партнерами офісу (санаторії, медичні установи, івент-агенції та ін);
- телефонні перемовини, інтернет-комунікація у меседжерах з поточних питань роботи;
- створення публікацій для сторінок у соціальних мережах;
- створення звітів щодо результатів роботи;

У період роботи на попередній посаді я брала участь у міжнародних заходах (форумах), спілкувалася з високопосадовцями і рядовими держслужбовцями. Розумію та застосовую правила ділової комунікації, етичної поведінки та листування.

Освіта

КНЕУ ім.В.Гетьмана

Фінанси, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Email Ведення соціальних мереж Google Docs Розробка плакатів Canva Google Планування Telegram Viber Ведення звітності Проведення презентацій PicsArt WhatsApp Crello Приват24 Створення буклетів Вміння організовувати роботу Володіння комп'ютерною та оргтехнікою Написання та редагування текстів Створення презентацій та інших візуальних матеріалів Пошук інформації, контрагентів, постачальників, підрядників Наповнення контентом сторінок у соціальних мережах Переклад текстів з російської на українську та навпаки Вміння організовувати (заходи, події)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Не маю шкідливих звичок (не палю, не вживаю алкоголь).
Маю водійське посвідчення категорії В та біометричний закордонний паспорт.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: