Резюме від 27 березня 2020 PRO

Нерубайський Андрій Володимирович

Керівник, інженер відділу IT, технічної підтримки, 20 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
44 роки
Місто:
Бориспіль
Готовий до переїзду в:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Начальник відділу підтримки користувачів (SERVICE DESK)

з 08.2015 по 12.2019 (4 роки 4 місяці)
АТ "ТАСКОМБАНК", Київ (банківська діяльність)

Основні задачі:
• організація роботи підрозділу та взаємодії з іншими підрозділами банку;
• консультація співробітників Банку з питань інформаційно-технічних послуг;
• класифікація, маршрутизація звернень, початкова підтримка співробітників з питань інформаційно-технологічних послуг;
• координація та контроль виконання робіт по зверненням (інцидентам) спеціалістами профільних підрозділів;
• виконання технологічних операцій в АБС (SR Bank);
• супроводження роботи систем SERVICE DESK Redmine та OTRS на рівні адміністратора систем;
• організація роботи служби SERVICE DESK на практиках ITIL.

Керівник напрямку Управління ІТ інфраструктури Департаменту інформаційних технологій

з 04.2009 по 04.2015 (6 років)
ПАТ "КБ "НАДРА", Київ (банківська діяльність)

центральний офіс ПАТ КБ «Надра», матеріально-відповідальна особа центрального офісу по комп'ютерній техніці і серверному обладнанні.
Облік матеріальних цінностей, складський облік МТЗ, забезпечення співробітників ЦО комп'ютерною технікою, витратними матеріалами, ремонт комп'ютерної техніки на вузловому рівні, робота з партнерами, підписання договорів, проведення тендерів на товари і послуги. Формування інвестиційного та операційного бюджету. Управління процесом централізованого забезпечення Регіональних управлінь комп'ютерною технікою та витратними матеріалами. Підтримка користувачів ЦО з питань ІТ. Консультації співробітників ІТ Регіональних управлінь. Аналіз парку техніки ЦО і Регіональних управлінь.

Начальник відділу підтримки користувачів (служба Service Desk) Департаменту експлуатації та підтримки інформаційно-технологічних послуг.

з 08.2007 по 04.2009 (1 рік 8 місяців)
ВАТ "КБ "НАДРА", Київ (банківська діяльність)

Відділ виконує функції централізованої служби підтримки користувачів (Service Desk) щодо ІТ-питань для співробітників всіх майданчиків ВАТ КБ «Надра» в Україні, підтримка клієнтів POS-терміналів в торгових і заправних мережах по Україні, цілодобово - 3 зміни, в підпорядкуванні 26 чоловік. Організація роботи відділу в режимі 24/7, контроль якості роботи операторів, щоденна звітність про роботу відділу, адміністрування системи реєстрації звернень користувачів IBM Maximo. Участь в проекті по впровадженню автоматизованої системи ServiceDesk.


Освіта

Університет ім. П.Тичини

Фізико-технічний факультет, Умань
Вища, з 09.2000 по 05.2002 (1 рік 8 місяців)

Український Державний університет харчових технологій

Механічний факультет, інженер-механік, Київ
Незакінчена вища, з 09.1992 по 06.1996 (3 роки 9 місяців)


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: