Світлана

Керівник, начальник відділу персоналу (кадрів), HRD, фахівець з військового обліку

Вид зайнятості:
повна
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Київський національний економічний університет ім. Гетьмана (Україна, Київ)

Фінанси, магістр управління державними фінансами, Київ
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку на підприємствах, в установах і організаціях

2024

Знання і навички

  • Ведення кадрового обліку
  • Ведення військового обліку
  • Ведення ділових переговорів
  • Підбір виробничого персоналу
  • Підбір керівного персоналу
  • Онбординг персоналу
  • Проведення групової співбесіди
  • Оцінка персоналу
  • Стресове інтервʼю
  • Проведення тренінгів
  • Розробка і впровадження KPI
  • Управління проєктами
  • Управління персоналом
  • Аналітичне мислення
  • Складання аналітичних звітів
  • Адаптивність
  • Самостійне прийняття рішень
  • Толерантність
  • Комунікабельність
  • Досвід кадрової роботи на виробництві
  • В сфері послуг
  • В освітніх закладах

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Досвід роботи

1.Формування HR-стратегії, створення HR-відділу з «0».
2.Рекрутинг (організація процесу найму, адаптації персоналу, формування кадрового резерву).
3.Кадровий облік та адміністрування.
4.Оцінка персоналу.
5.Розробка і впровадження системи мотивації персоналу на основі KPI та інших показників.
6.Досвід управління колективами від 10 до 250 осіб.
7.Досвід викладання, організації та проведення тренінгів.
8.Розробка і впровадження Політик, Положень, Стандартів компанії, в т.ч. посадових інструкцій, контроль їх виконання.
9.Розрахунок та нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, (досвід роботи в 1С, М.Е.Doc).
10.Створення і підтримка корпоративної культури в компанії.
11.Розвиток внутрішньої комунікації.

Досвід, знання та навички HR (в т.ч. C&B):

1. Діловодство, облік та звітність; розробка нормативних документів
• Кадровий супровід прийому, переводу, звільнення, відпусток та лікарняних листів
• Складання та актуалізація штатного розкладу
• Ведення обліку показників праці та зарплати
• Організація обліку використання робочого часу в підрозділах та контроль правильності оформлення первинної документації (табелі, рапорти, наряди тощо)
• Координація та організація процесу подання внутрішньої та зовнішньої звітності, її консолідація. • Адміністрування трудових договорів
• Розробка положень про компенсації та пільги
• Розробка посадових та робочих інструкцій

2. Мотивація, преміювання, розрахунок заробітної плати
• Розробка, впровадження, контроль функціонування системи оплати праці компанії
• Забезпечення відповідності системи оплати праці чинному законодавству
• Розробка системи преміювання, у тому числі на основі ключових показників ефективності (KPI)
• Розробка KPI за підрозділами та посадами
• Розробка «коридорів» заробітних плат, компенсаційного пакету, системи бонусів, пільг та премій
• Формування тарифних ставок на відрядні та погодинні роботи
• Відстеження бізнес-процесів у компанії для коригування компенсаційних систем

3. Бюджетування та контроль витрат на персонал
• Планування, формування та аналіз витрачання фонду оплати праці за категоріями персоналу та видами оплати, рівнем заробітної плати за дільницями та професіями з урахуванням досягнутих показників роботи підрозділу
• Складання, погодження, контроль за виконанням бюджету витрат на персонал
• Розробка заходів щодо оптимізації витрат на оплату праці
• Розрахунок ФОП та податкового навантаження на нього

4. Нормування, чисельність, графік роботи
• Розрахунок штатної чисельності, формування штатного розкладу, контроль чисельності
• Розробка режимів праці та відпочинку, графіків роботи
• Участь у розробці та контроль проведення заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, використання робочого часу та дотримання режиму завантаження персоналу. Перевірка табелів обліку робочого часу
• Організація, проведення, обробка і аналіз фотохронометражних спостережень
• Виявлення резервів зростання продуктивність праці; введення в дію нових нормативів
• Нормування виробничих процесів та тарифікація видів робіт

5. Оцінка, грейдування, дослідження, огляди
• Проведення оглядів ринку праці з різних напрямків, аналіз рівнів зарплат та компенсаційного пакету
• Контроль змін економічних показників (споживчий кошик, безробіття та рівень інфляції)
• Участь у оглядах заробітної плати та компенсацій зовнішніх провайдерів
• Проведення опитувань з метою виявлення конкурентоспроможності системи оплати праці, що діє в компанії, порівняно з іншими підприємствами в даному секторі ринку.
• Розробка системи грейдування посад; оцінка посад за прийнятою системою грейдів
• Аналіз ефективності діючих систем оплати праці
• Складання аналітичної звітності, що базується на результатах досліджень
• Участь у процедурах оцінки ефективності діяльності працівників підрозділу

6. Страхові, пенсійні та інші соціальні програми
• Розробка та адміністрування соціального пакету для співробітників компанії (різні види страхування, пенсійна програма, оплата харчування, компенсація за використання особистого автомобіля, мобільного телефону тощо)
• Супровід бази даних щодо компенсаційних пакетів
• Організація взаємодії зі страховими компаніями

Інтереси
1.Професійний розвиток
2.Природа і суспільство
3.Швейна справа

Додаткова інформація

1.Всі розпочаті справи завершую.
2.Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власні переконання.
3.Хочу працювати в компанії де є взаємоповага між працівниками та сприяння у професійному розвитку.
4.Цікавить офіційне працевлаштування та соцпакет.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: