Олена
Менеджер з закупівель, 22 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 31 рік
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6003139
Освіта
Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
Факультет: обліку та фінансів. Спеціальність: фінансист, Дніпро
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 10 місяців)
Магістр з фінансів і кредиту (диплом з відзнакою).
Додаткова інформація
Громадянство: Україна
Сімейне положення: Заміжня
Ціль: повна зайнятість, застосування професійного досвіду, навичок і знань у сфері бізнесу.
Професійний досвід:
08.05.2020 - 18.09.2020 рр.:
Фахівець з постачання сектору з постачання м’ясокомбінату відділу з постачання сировиною та допоміжними матеріалами департаменту з постачання
ПрАТ «АПК-ІНВЕСТ», м. Дніпро
Обов’язки: контроль та управління залишками; планування; збір та аналіз комерційних пропозицій, формування звітів та специфікацій; ведення переговорів з постачальниками та контроль поставок; оптимізація затрат; ведення обліку кредиторської/дебіторської заборгованостей з урахуванням своєчасності поставок ТМЦ; робота з великим об’ємом інформації.
05.01.2016 - 31.01.2020 рр.: Заступник директора з питань закупівель та логістики
ТОВ «АВІОР-ДНІПРО» (комплексне забезпечення промислових підприємств засобами індивідуального захисту та спецодягом), м. Дніпро
Обов’язки: проведення комерційних переговорів з постачальниками, пошук і залучення нових постачальників, укладання договорів; ведення документообігу; розробка та реалізація проектів, пов’язаних з діяльністю відділу продажів; супровід керівника на зустрічах, прийомах, в поїздках; аналіз діяльності підприємства, разом з керівником, в кадровій сфері, оцінка роботи персоналу, складання планів мотивації і заохочення співробітників; визначення стратегічних цілей компанії; ведення бази контрагентів; планування закупівель, формування замовлень, прийом та контроль приходу товару; управління складськими запасами; організація і проведення інвентаризації запасів складу; прийом, обробка та забезпечення замовлень менеджерів відділу продажів; виконання окремих службових доручень керівника; формування товарного портфеля; контроль та формування цін на продукцію; навчання та консультація менеджерів.
22.07.2015 - 01.12.2015 рр.: Фахівець з підтримки клієнтів у Дніпропетровському відділі збуту
ТОВ «Промислові засоби індивідуального захисту», м. Київ
Обов’язки: організація ефективної роботи та виконання доручень менеджерів корпоративного відділу продажів; консультація клієнтів, виставлення рахунків та виконання відвантажень товару; контроль оновлення сертифікатів на продукцію; супровід менеджерів корпоративного відділу у виконанні відвантажень товару за діючими договорами; ведення реєстру договорів.
* звільнення у зв’язку з закриттям філіалу у Дніпропетровську
2014 - 2015 рр.: Директор boutique LIU∙JO, ТРК «GRAND PLAZA»
ПП Неділько, м. Дніпропетровськ
Обов’язки: організація ефективної роботи магазину; забезпечення розвитку магазину; управління персоналом магазину (навчання, мотивація, контроль та інше); поповнення клієнтської бази; забезпечення високого рівня обслуговування покупців та економічних показників; взаємодія з контролюючими органами; прийом товару, проведення інвентаризації; контроль продажу товару; звітність та аналіз роботи.
2013 - 2014 рр.: Бухгалтер-товарознавець
ПП Сорочинська, м. Дніпропетровськ (Zone luxury boutique CROCUS, boutique LIU∙JO, boutique La Defanse)
Обов’язки: ціноутворення, інвентаризація; регулювання штрафової системи; реєстрація відповідної документації; розрахунок та видача заробітньої плати; регулювання прийому, кодировки та маркеровки товару.
Знання ПК
Просунутий користувач. Володіння програмами: MS office: Word, Excel, PowerPoint; 1C: Підприємство 8.3; BIZ; IT-Enterprise.
Вміння та навички
Планування та аналіз діяльності виробництва. Робота з великим об’ємом інформації. Проведення переговорів з партнерами та підписання договорів/контрактів на вигідних умовах. Проведення презентацій на широку аудиторію. Відвідування міжнародних та регіональних виставок. Приймати участь у тендерних закупівлях, у тому числі за державні кошти. Приймати управлінські рішення. Управління персоналом. Делегування обов’язків. Ведення первинної документації. Ведення і контроль роботи організації з метою підтримки її безперебійного і результативного функціонування. Розробка та реалізація проектів, пов’язаних з діяльністю відділу продажів. Забезпечення закупівель та логістики компанії. Аналіз діяльності підприємства. Контроль виконання зобов’язань.
Мови
Російська, українська мова на рівні ділових відносин (компітенція у діловій документації). Англійська мова на рівні спілкування.
Додаткова інформація
У наявності закордонний паспорт. Досвід проживання за кордоном та спілкування з представниками управління різних сфер діяльності (авіо-індустрія, індустрія харчування, PR-індустрія, будівництво, газвидобування, харчова промисловість та інші).
Особисті якості
Чесність, ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат, лідерські якості, відповідальність, стресостійкість, енергійність, здатність до самоосвіти, старанність, уважність, працьовитість.
Диплом, додаток до диплома та рекомендації будуть надані за необхідністю.
Схожі кандидати
Завгосп, регіональний менеджер з продажу, закупівель
20000 грн, Дніпро, Новомосковськ, Дистанційно
Менеджер з закупівель
35000 грн, Дніпро, Дистанційно
Директор операційний, з логістики та закупівлі, керівник ланцюга поставок
Дніпро, Вінниця
,
ще 7 міст
Руководитель отдела закупок, поставки товара, коммерческий директор
79000 грн, Дніпро, Київ, Харків
Закупівельник
50000 грн, Дніпро
Постачальник
Дніпро