Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 січня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6005334

Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 04.2022 по нині (2 роки)
Харчова промисловість

- Здійснення масового підбору персоналу.
- Проведення первинних співбесід з кандидатами та організація співбесід кандидатів з керівниками.
- Своєчасне оформлення прийняття/переведення/звільнення працівників згідно з трудовим законодавством.
- Розроблення мотивацій для персоналу.
- Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з їх трудовою діяльністю.
- Ведення кадрового документообігу.
- Моніторинг ринку праці.

Начальник відділу кадрів

з 07.2018 по 02.2022 (3 роки 7 місяців)
Виробництво напоїв, Черкаси (Харчова промисловість)

-Підбір персоналу, проведення первинних співбесід з кандидатами та організація співбесід кандидатів з керівниками.
-Своєчасне оформлення прийняття/переведення/звільнення працівників згідно з трудовим законодавством.
-Ведення табеля обліку робочого часу, обліку надання відпусток працівникам, складання та контроль за додержанням графіка відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
-Ведення особових справ працівників, облік, заповнення та збереження трудових книжок, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників, розроблення штатного розпису, ведення встановленої документації з обліку кадрів.
-Складання та здача щорічних звітів.

Менеджер з адміністративної діяльності (суміщення)

з 05.2018 по 11.2020 (2 роки 6 місяців)
Виробництво напоїв, Черкаси (Харчова промисловість)

-Прийом телефонних дзвінків та відвідувачів.
-Прийом кореспонденції, яка надходить на розгляд керівникові, передача її, згідно з прийнятим рішенням, до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
-За дорученням керівника надавати відповіді партнерам на листи, запити тощо.
-Ведення журналу відряджень працівників.
-Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи підприємства.

Освіта

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Правознавство, Черкаси
Вища, з 2015 по 2016 (1 рік)

Повна вища освіта.
Спеціаліст.
Денна форма навчання.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК M.E.Doc

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Відповідально виконую поставлені завдання, легко знаходжу спільну мову з людьми, не конфліктна, вмію працювати в колективі, прагну до постiйного розвитку, швидко навчаюсь новому, без шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: