Резюме від 24 лютого 2020 PRO

Деркач Любов Володимирівна

Помічник керівника, бухгалтера, аудитора

Повна зайнятість.

Вік:
39 років
Місто:
Бориспіль
Готовий до переїзду в:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Заступник директора

з 02.2018 по 12.2019 (1 рік 10 місяців)
ТОВ " Автобанн ", Бориспіль (Будівництво доріг)

-організація діяльності підприємства;
-зв’язок з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань, означених керівником;
-підготовка документів і матеріалів, що необхідні для роботи керівника;
-кадровий підбір персоналу ;
-підготовка кадрових документів підприємства (наказів, особові справи, табель робочого часу, прийом, звільнення, переведення, ведення трудових книжок , протоколів, розпоряджень та ін. );
-контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
-робота з вхідною та вихідною кореспонденцією контрагентів;
-здійснення документообігу відповідно до стандартів компанії;
-оформлення договорів з постачальниками та замовниками ;
-перевірка та контроль за своєчасною сплатою постачальниками послуг, за правильністю нарахування податків та їх сплатою, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
-поведеня платежів в системі клієнт-банк та формування платіжних доручень для оплати Дежказначейством ;
-робота з первинною документацією (рахунки, накладні, акти виконаних робіт та ін.);
-контроль правильності оформлення та своєчасного повернення підписаних документі;
-робота з документами для оформлення банківських гарантій;
-постійний моніторинг змін законодавства України (бухгалтерського, податкового обліку);
-участі в держзакупівлях через систему ProZorro (реєстрація компаній на торгових майданчиках, підготовка документів, подача тендерних пропозицій, участь в аукціонах, заключення договорів, контроль сплати, термін їх виконання, постійний моніторинг публічних закупівель, пошук робіт їх аналіз).

Головний державний ревізор - інспектор

з 08.2003 по 04.2017 (13 років 8 місяців)
ДФС, Київ (Державна служба)

- нарахування та контроль сплати податків до бюджету з фізичних та юридичних осіб, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, земельного податку з фізичних осіб та орендної сплати;
- нарахуванням, утриманням та контроль за сплатою (перерахуванням ) податків до бюджету; перевірка декларацій ;
- надання розстроченням, відстроченням грошових зобов'язань або податкового боргу, шляхом перенесення строків сплати під проценти; опис майна в податкову заставу для його продажу, арешт коштів, передача пакету документів до суду на стягнення податкової заборгованості чи визнання банкрутом;
- реєстрація юридичних особи, фізичних осіб-підприємців, відокремлених підрозділів та само зайнятих осіб (адвокати, арбітражні керуючі, нотаріуси); постійних представництв; реєстрація за не основним місцем обліку платників; реєстрація нових об’єктів оподаткування; ліквідація, припинення діяльності платників (зняття з реєстрації).


Освіта

Національна академія державної податкової служби України

Фінансово - економічний факультет за спеціальністю "Облік та аудит ", Ірпінь
Вища, з 09.1998 по 05.2004 (5 років 8 місяців)


Додаткова освіта

Навчальний центр «Бухгалтер» (2018, 6 місяців)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Впевненено користуюсь ПК та офісною технікою, знаю програми: Word, Excel, Internet, систему ProZorro ,1С 8.3, Клієнт – банк, довідково-інформаційні програми.


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Завжди закінчую, те за що беруся . Поважаю чужу думку, йду на компроміс, але вмію відстоювати й власне бачення. До роботи ставлюсь з максимальною віддачею. Впевненено користуюсь ПК та офісною технікою, знаю програми: Word, Excel, Internet, систему ProZorro ,1С 8.3, Клієнт – банк, довідково-інформаційні програми. Маю досвід проходження перевірок контролюючими органами. Вмію працювати з великими обсягами інформації, швидко вчусь.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: