• PRO

Світлана

Менеджер, адміністратор, оператор, вагар, обліковець, комірник, товарознавець

Розглядає посади:
Менеджер, адміністратор, оператор, вагар, обліковець, комірник, товарознавець, Диспетчер, Лаборант
Вид зайнятості:
повна, неповна
Зарплата:
25 000 грн/міс
Вік:
49 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головной спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель

з 10.2020 по 12.2021 (1 рік 2 місяці)
Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, Одеса (Державні організації)

Вагар-обліковець

з 12.2019 по 10.2020 (10 місяців)
«Маслоекстракційний завод» філія ТОВ "Олсідз Блек Сі", Южний (Харчова промисловість)

- контроль та перевірка супроводжуючої документації;
- облік вантажів, що надходять;
- оформлення товарно-транспортних накладних;
- оформлення необхідної документації у разі розбіжностей;
- складання необхідної щоденної звітності.

Приватний підприємець

з 08.2014 по 06.2018 (3 роки 10 місяців)
ФОП "Калюжна С.І.", Березівський район (Роздрібна торгівля)

- роздрібна торгівля товарів в асортименті, переважно харчовими продуктами, напоями або тютюновими виробами та низка інших непродовольчих товарів, таких як господарські товари, електричні прилади, косметичні товари, посуд тощо.

Менеджер з питань регіонального розвитку

з 01.2013 по 08.2014 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «Агро Південь-2», Одеський район (Сільське господарство, агробізнес)

- розробляє стратегічні цілі з питань регіонального розвитку;
- складає та реєструє договори з контрагентами, з наступним внесенням до бази даних;
- забезпечує складання встановленої звітності.

Начальник КП

з 01.2011 по 08.2011 (7 місяців)
КП «Сількомунхоз», Березівський район (Послуги для населення та бізнесу)

- керує виробничою, господарською, економічною діяльністю організації;
- сприяє виконанню підприємством договірних зобов'язань перед державними бюджетами, позабюджетними фондами, контрагентами;
- вирішує питання, що стосуються економічної та виробничо-господарської діяльності організації, доручає ведення окремих завдань іншим посадовим особам.

Приватний підприємець

з 07.2006 по 01.2011 (4 роки 6 місяців)
ФОП "Калюжна С.І.", Березівський район (Роздрібна торгівля)

- роздрібна торгівля товарів в асортименті, переважно харчовими продуктами, напоями або тютюновими виробами та низка інших непродовольчих товарів, таких як господарські товари, електричні прилади, косметичні товари, посуд тощо.

Агроном-насінник

з 03.2001 по 07.2006 (5 років 4 місяці)
ПСП “Україна“, Березівський район (Роздрібна торгівля)

- здійснює контроль за підготовкою насіння та посадкового матеріалу;
- розробляє заходи щодо приготування та внесення добрив у ґрунт.

Освіта

Одеський державний аграрний університет

Плодоовочівництво і виноградарство, Одесса
Вища, з 1993 по 1999 (6 років)

Освіта плодоовочівництво і виноградарство включає сукупність засобів, прийомів, способів, методів виробництва продукції плодоовочівництва та виноградарства, відтворення ґрунтової родючості. А також діяльність:
- організаційно-технологічну;
- виробничо-управлінську;
- експериментально-дослідницьку;
- консультативну.

Знання і навички

  • MS PowerPoint
  • Google Sheets
  • Google Forms
  • Canva
  • Windows
  • MS Word
  • MS Excel
  • Оцифровка бізнесу
  • Систематизація бізнесу
  • Google Analytics
  • Оптимізація бізнес-процесів
  • Написання ТЗ
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Адаптивність
  • Самостійність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Розробка дизайну логотипів
  • Figma

Додаткова інформація

Ключові навички та інструменти:
* Поглиблена робота з даними та аналітикою:
* Експертне володіння Google Sheets та MS Excel, включаючи складні формули, масиви, калькуляції, звіряння та умовне форматування.
* Досвід роботи з Google Forms для збору даних та Google Analytics для їх аналізу.
* Здатність до автоматизованого збору, обробки даних та формування звітності.
* Розробка складних структурованих таблиць, графіків та діаграм для візуалізації даних.
* Створення облікових баз даних для виробництва та інших потреб.
* Оптимізація та систематизація бізнес-процесів:
* Вміння оцифровувати та систематизувати бізнес-процеси.
* Досвід оптимізації бізнес-процесів з метою підвищення ефективності.
* Розробка технічних завдань (ТЗ) для впровадження рішень.
* Створення уніфікованих шаблонів документів для стандартизації процесів.
* Написання методичок та лабораторних/контрольних завдань.
* Мультимедіа та візуальний контент:
* Досвід роботи з Canva для створення візуального контенту, графіки та презентацій.
* Навички роботи з ШІ-інструментами та редакторами, такими як CapCut, для створення та редагування відео.
* Створення та розміщення презентацій та сайтів у конструкторах (наприклад, ваше портфоліо на Canva Site).
* Транскрибація (переведення аудіо/відео в текст).
* Документообіг та офісні програми:
* Впевнене володіння MS Word та операційною системою Windows.
Особистісні та професійні якості (Soft Skills):
* Висока адаптивність та швидке навчання:
* Бажання вчитися та розвиватися, а також здатність до швидкого навчання та освоєння нових інструментів, включаючи нові ШІ-технології.
* Адаптивність до змінних умов та нових завдань.
* Відповідальність та самостійність:
* Відповідальність за результати роботи та якість виконання завдань.
* Самостійність у прийнятті рішень та виконанні поставлених цілей.
* Комунікативні навички та багатозадачність:
* Комунікабельність та вміння ефективно взаємодіяти з колегами та клієнтами.
* Уміння працювати в режимі багатозадачності, ефективно розподіляючи час та ресурси.
* Стійкість до стресу.

Інші резюме цього кандидата

Кандидати за містами