Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 травня 2021

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6095481

Керівник адміністративного відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної та комерційної роботи офісного центру

з 07.2010 по нині (13 років 9 місяців)
Нерухомість

Кваліфікація та професійні навички:
•Ефективне керування сервісними підрядними організаціями;
•Досвід організації, контролю та приймання ремонтних робіт офісних приміщеннь;
•Досвід підбору постачальників, організації закупок;
•Досвід ведення переговорів;
•Досвід підготовки договірної документації, ділового листування;
•Ефективна робота зі зверненнями, досвід вирішення конфліктних ситуацій;
•Досвід розробки внутрішніх інструкцій та режимних документів офісного центру.
Функції:
•Управління сервісними підрядними організаціями (прибирання, ремонтні роботи, охорона, обслуговування мереж);
•Організація своєчасного якісного експлуатаційного обслуговування орендованих приміщень та будівлі офісного центру;
•Організація ремонтних робіт в приміщеннях офісного центру, контроль якості та термінів виконання робіт;
•Облаштування та підтримка естетичного та функціонального простору офісу компанії та загальних площ офісного центру;
•Робота з постачальниками та організація замовлень витратних матеріалів (продукти харчування, канцелярія, предмети інтер'єру);
•Ефективна робота зі зверненнями орендарів, досвід вирішення конфліктних ситуацій;
•Аналіз кон’юнктури ринку оренди комерційної нерухомості Києва, розробка цінової політики компанії;
• Ведення перемовин з потенційними та поточними орендарями, презентація вакантних приміщень;
•Організація процесу укладення та переукладення договорів оренди та угод, складання та погодження договорів та угод з орендарями;
•Контроль дотримання платіжної дисципліни орендарями;
•Підготовка офіційної супутньої документації компанії (актів, листів, протоколів, тощо), ділове листування.

Менеджер відділу продаж та маркетингу по продуктам ABBYY (країни східної Європи)

з 01.2007 по 01.2010 (3 роки)
ABBYY Ukraine, Київ (IT)

•Складання планів маркетингових заходів у регіоні, їх реалізація та оцінка результату;
•Укладення партнерських договорів та угод;
•Продаж товарів в партнерській мережі, організація та контроль логістики;
•Контроль взаєморозрахунків з партнерами.

Освіта

Національний Авіаційний Університет

Менеджмент та управління, менеджмент організацій, Київ
Вища, з 1999 по 2003 (3 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Project ABBYY FineReader Договірна робота Microsoft Dynamics AX ABBYY Ефективне керування сервісними підрядними організаціями Переговорні навички Облаштування та підтримка офісного середовища Організація корпоративних заходів Розробка та впровадження внутрішніх інструкцій компанії Організація та контроль виконання ремонтних робіт

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Особисті якості:
Цілеспрямованість, аналітичний склад розуму, самоорганізованність, вміння знаходити спільну мову з різними людьми.

Захоплення:
Малювання, дизайн інтер’єрів. Дотримуюсь активного способу життя.

Водійське посвідчення категорії В. Водійський стаж 11 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: