Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 травня 2020 PRO

Анна

Діловод, спеціаліст з документообігу, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Бориспіль, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу управління персоналом, документообігу та організаційно-інформаційної діяльності апарату адміністрації

з 06.2010 по 03.2020 (9 років 9 місяців)
Бориспільська районна державна адміністрація Київської області, Борисполь (Місцевий орган державної виконавчої влади)

1. Контроль за дотримання управліннями, відділами, статурними підрозділами райдержадміністрації вимог інструкції з діловодства, регламенту райдержадміністрації та національних стандартів.
2. Реєстрація та технічна обробка вхідної, вихідної, нормативно-розпорядчої документації в системі електронного документообігу «АСКОД» за допомогою персонального комп»ютера.
3. Технічний контроль за строками проходження і виконання службових документів, що надійшли до райдержадмінісрації.
4. Відправка вихідної кореспонденції адресатам.
5. Дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу.
6. Виявлення факту порушення виконавської дисципліни та підготовку відповідних доповідних записок про вжиття заходів до порушників виконавської дисципліни.
7. Оперативний пошук документів в системі електронного документообігу «АСКОД».
8. Здійснення електронного зв»язку з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності.
9. Виконання доручень голови районної державної адміністрації, І-го заступника та заступника голови, керівника апарату районної державної адміністрації та начальника відділу управління персоналом, документообігу та організаційно-інформаційної діяльності апарату районної державної адміністрації.
10. Здійснення підготовки документів та оформлення справ для здачі на державне зберігання.
11. Організація роботи з архівними документами, забезпечення контролю за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають передачі в архів, проведення експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на державне зберігання, підготовка справ до передачі у відділ архівної справи та реєстраційних дій райдержадміністрації.
12. Організація нагляду за станом збереження документаційного фонду установи в електронній формі та користування ним, здійснення пошуку документів, виготовлення та видачу необхідних копій документів (в т.ч. архівних копій).
13. Здійснення інформаційно-довідкової роботи з документами, оперативний, інформаційний обмін з використанням службової пошти.

Освіта

Київський національний університет культури і мистецтв

Спеціальність – документознавство та інформаційна діяльність, кваліфікація – документознавець, менеджер в органах державного управління і влади, Киев
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Користувач Internet Робота з оргтехнікою АСКОД СЕД

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: