Резюме від 1 вересня 2023PRO

Olga

Асистент керівника, заступник директора, операційний менеджер, project manager

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Адміністратор проекту/операційний менеджер

з 02.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
представництво компанії Storm International в Україні (оператор міжнародної мережі казино Shangri La), Київ (оффлайн казино)

Обов'язки:
- супровід проекту в рамках відкриття казино Shangri La у готелі Fairmont Grand Hotel (м.Київ) та Kharkiv Palace Hotel (м. Харків)
- розробка та укладання договорів з постачальниками та підрядниками компанії в рамках реалізації проекту;
- взаємодія з логістичними компаніями та координація роботи митних брокерів з питань своєчасної організації доставки та митного оформлення ігрового обладнання для казино;
- здійснення сертифікації та підготовка пакетів документів для ліцензування ігрового обладнання;
- контроль виконання доручень менеджера проекту структурними підрозділами компанії;
- пошук нових контрагентів залежно від завдань проекту - узгодження умов роботи, підписання договорів (банки, готелі, агенції нерухомості, сервісні компанії з надання автомобілів бізнес-класу, постачальники сегменту HoReCa та ін.)
- підготовка аналітичної інформації щодо контролю бюджету за проектом

Заступник комерційного директора

з 03.2018 по 03.2020 (2 роки)
ТОВ «СОТОН ТРЕЙД», Київ (єдине в Україні підприємство-виробник полікарбонатних листів)

Обов'язки:
- планування та координація закупівель сировини для забезпечення безперебійного процесу виробництва на підприємстві;
- координація роботи відділу продажів у частині реалізації продукції, зведення та розробка виробничої програми заводу залежно від поточного попиту на ринку;
- проведення переговорів та напрацювання клієнтської бази при побудові власної дилерської мережі підприємства в Україні та за кордоном;
- підбір персоналу відділу збуту;
- пошук та диверсифікація постачальників сировини для виробництва;
- складання перспективних та поточних планів матеріально-технічного забезпечення та збуту продукції;
- проведення переговорів з контрагентами компанії (постачальники/покупці з питань укладання від імені підприємства договорів та контроль виконання договірних зобов'язань);
- складання проектів договорів, специфікацій, контроль дебіторської заборгованості, складання та узгодження плану відвантажень продукції із заводу, взаємодія з логістичними компаніями;
- підготовка аналітичних звітів/інформаційних довідок у розрізі діяльності підприємства (моніторинг ціноутворення конкуруючих компаній (імпортерів/виробників), контроль роботи дилерів, взаємодія з кінцевим споживачем щодо врегулювання спірних питань)

Ассистент руководителя

з 03.2014 по 03.2018 (4 роки)
Корпорація «Укрбудматеріали», Київ (виробництво/консалтинг)

Обов'язки:
- виконання функцій асистента юридичного департаменту (переклад юридичних документів, підготовка проектів договорів, протоколів, аналіз та підготовка інформаційних довідок з питань чинного законодавства, реєстрація товариств з обмеженою відповідальністю, внесення змін до установчих документів, реєстрація торгових марок, колективних договорів, неприбуткових організацій, підготовка пакета документів для отримання/продовження ліцензій на надрокористування);
- пошук нових клієнтів, організація та контроль розробки веб-сайтів у рамках просування послуг компанії (пошук розробників, організація та контроль просування сайтів (SEO, Google AdWords),
- адміністрування офіційного сайту Корпорації;
- підготовка презентацій бізнес-проектів Корпорації, аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів за дорученням керівника;
- організація закордонних відряджень менеджменту компанії (планування маршрутів, бронювання квитків, готелів, організація оренди автомобілів, купівля квитків на заходи та ін.);
- вирішення організаційних та кадрових питань (підготовка проектів внутрішніх наказів, службових записок

Головний спеціаліст відділу з питань європейської інтеграції Управління міжнародної діяльності; асистент радника міністра

з 06.2012 по 03.2014 (1 рік 9 місяців)
Міністерство екології та природних ресурсів України, Київ (Державні організації)

Обов'язки:
- підготовка проектів меморандумів щодо співробітництва міністерства з міжнародними організаціями;
- підготовка офіційних листів, запитів, доручень, службових записок;
- підготовка проектів нормативно-правових актів;
- адміністрування офіційного веб-сайту міністерства (наповнення контентом та виконання перекладу матеріалів з/на англійську мову);
- написання/редагування текстів новин у частині висвітлення діяльності міністерства на його офіційному сайті;
- виконання доручень керівника з питань координації діяльності між структурними підрозділами міністерства

Провідний спеціаліст аналітичного відділу Департаменту аналітичного та кадрового забезпечення

з 06.2012 по 03.2013 (9 місяців)
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, Київ (Державні організації)


Освіта

Інститут бізнес-освіти Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Право, Київ
Вища, з 2014 по 2016 (2 роки)

магістр за спеціальністю «Правове регулювання економіки»

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, фінансово-економічний факультет

Фінансово-екомічний факультет, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Магістр за спеціальністю «Фінансовий менеджмент» (2012)
Бакалавр зі спеціальності «Фінанси та кредит» зі знанням англійської мови (2011)


Додаткова освіта та сертифікати

Центр розвитку юридичної освіти ESLAW, курс юридичної англійської “English for Contract Law”

2017


Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості: пунктуальність, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, уважність до деталей
Інше: права водія категорії B, наявність особистого автомобіля


Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: