Резюме від 21 вересня 2020

Васкова Еріка Золтанівна

Фінансовий менеджер, бізнес-аналітик, економіст, 18 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
53 роки
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Васкова Еріка
Золтанівна

Дата та місце народження: 16 червня 1967 року,
м. Ужгород
Вік: 52 р.
Сімейний стан: заміжня
Адреса: м. Ужгород, вул.Собранецька, буд. 82
моб. тел. +050-192-82-77
+067-487-04-80
e-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА
Фінансовий менеджер, бізнес аналітик, економіст. Повна зайнятість

ДОСВІД РОБОТИ

2016-2020рр. – Директор Закарпатської філії ТОВ «РАЙТ ПАУЕР ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА» (постачання природного газу непобутовим споживачам)
1991-2016рр. - 24,5 роки безперервного стажу в Головному управлінні Державної фіскальної служби у Закарпатській області (ДПС, ДПА, ГУ Міндоходів) на посадах: податковий інспектор, старший, головний податковий інспектор, начальник відділу оподаткування підприємств з іноземними інвестиціями, начальник валютної інспекції, начальник відділу прямих податків, начальник управління оподаткування юридичних осіб, заступник голови ДПА, начальник управління оподаткування юридичних осіб
1990-1991 роки - Обласне госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно планувальне бюро при головному управлінні архітектури та містобудування Закарпатського облвиконкому - економіст
1984-1990 роки – Закарпатська база «Укроптмясомолторгу» - комірник, інженер по нормуванню праці планово-економічного відділу
На даний час не працюю.

ОСВІТА

Вища (1985-1990 рр.)
Ужгородський державний університет
- Економічний факультет
- Спеціальність: бухгалтерський облік і аналіз господарської діяльності
- Кваліфікація: Економіст

ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ І НАВИЧКИ

Професійні знання і навички у підприємницькій діяльності - пошук потенційних клієнтів, холодні дзвінки, зустрічі-переговори та презентації, складання і направлення комерційних пропозицій, лідогенерація (СRM Бітрікс24), укладання договорів на постачання газу і оренди обладнання та додаткових угод, організація, координація та контроль за роботою менеджерів з продажу та обслуговуванню клієнтів, формування актів приймання-передачі газу та послуг, рахунків на оплату, робота по забезпеченню погашення дебіторської заборгованості, щоденний моніторинг та аналіз результатів діяльності, підготовка документів та участь у публічних закупівлях, звітність, організація оптимального функціонування та утримання офісу філії, відбір та проведення співбесід з кандидатами на заміщення вакантних посад

Професійні знання і навички у податковому органі - знання податкового та валютного законодавства, аналітичні знання (планування доходів бюджету області по податках і зборах, аналіз поступлень до бюджету та впливу змін податкового законодавства та інших факторів на базу оподаткування, документальний та камеральний контроль правильності визначення суб’єктами господарювання податкових зобов’язань), комунікаційні навики (організація та участь у семінарах, міжнародних зустрічах, круглих столах, інших заходах), досвід роботи в інформаційних системах податкової служби

вміння працювати в операційній системі Windows (Word, Excel,Vision), програмі 1-С8, Бітрікс24.

ЗНАННЯ МОВ

Українська, російська, угорська – вільно володію, англійська – середній рівень

ДІЛОВІ ЯКОСТІ
Відповідальність, старанність, ініціативність, толерантність, дипломатичність, вміння працювати в команді, ефективно організовувати свою роботу та підлеглих, комунікабельність, витривалість, дисциплінованість, аналітичне та творче мислення, спрямованість на отримання високого результату в роботі, систематичне вдосконалення знань


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: