Максим

Комерційний директор, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто проживання:
Куп'янськ
Готовий працювати:
Київ, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Ціль: заміщення вакантної посади виконавчого директора, комерційного директора

Освіта:
вересень 1993 р. – червень 1998 р., Харківський державний аграрний університет ім. В. В. Докучаєва, спеціальність «Аграрний менеджмент», диплом (з відзнакою) спеціаліста за кваліфікацією «Економіст організатор сільськогосподарського виробництва» (денна форма навчання).

Додаткова освіта:
2004 р.курс "Технологія розробки та управління ефективною кредитною політикою підприємства по відношенню до покупців товару", Агентство "Бізнес-Мастер"
2006 р.курс "Управління процесом продажу", Mercuri International Ukraine
2007 р.семінар "Оптимізація чисельності та нормування праці офісного та управлінського персоналу", Міжнародний інститут бізнесу
2008 р.тренінг-практікум "Бюджетування підприємств: методологія та практичні технології", Тренінговий центр ТОВ "Стратегічний партнер"
2010 р.семінар "Система розвитку підприємства", Profmeter, Сергій Висоцький

Досвід роботи:
Головний економіст
жовтень 1998 р. – жовтень 1999 р., Куп’янське міжрайонне підприємство з виробництва яловичини.

Начальник відділу прямих податків
листопад 1999 р. – листопад 2003 р., Куп’янська податкова інспекція.

Головний економіст
листопад 2003 р. – жовтень 2011 р., ПрАТ «Куп’янський молочноконсервний комбінат» (виробництво молочної продукції ТМ «Заречье»).
Функціональні обов’язки:
-розробка техніко-економічного обґрунтування проектів, спрямованих на підвищення продуктивності праці, оптимізацію штатного розкладу, ефективності та рентабельності виробництва, зниження собівартості продукції, оптимізацію бізнес-процесів, розвитку нових напрямів діяльності;
-формування фінансово-економічного плану розвитку підприємства;
-розробка бюджетної моделі підприємства;
-розробка систем і методів оплати праці, положень про структурні підрозділи, посадових і робочих інструкцій складання Колективного договору;
-аналіз ефективності витрат матеріальних, енергетичних та фінансових ресурсів, контроль цін на придбані ТМЦ;
-формування фактичної собівартості продукції;
-оптимізація оподаткування;
-аналіз, формування і контроль політики ціноутворення: калькуляції собівартості напівфабрикатів і готової продукції, відпускні ціни, знижки, бонуси;
-участь у розробці та впровадження ERP-систем на підприємстві;
-участь у переговорах з ключовими постачальниками сировини та ТМЦ, а також з покупцями готової продукції;
-участь у тендерних торгах на поставку продукції.

Директор
листопад 2011 р. – травень 2019 р., ТОВ «Торговий дім «Молочна слобода» (ексклюзивний дистриб’ютор молочної продукції ТМ «Заречье»).
Функціональні обов’язки:
-розробка і управління комерційною політикою та логістикою підприємства: ринки та канали збуту, асортимент, ціноутворення, маркетингові заходи, виведення на ринок нової продукції/торгової марки, система контролю та мотивації дистриб’юторів, визначення пріоритетних напрямків діяльності;
-пошук нових контрагентів, проведення переговорів та укладення договорів;
-контроль дебіторської заборгованості та своєчасного повернення тари;
-контроль безперебійної поставки продукції з дотриманням необхідних логістичних нормативів;
-розробка та впровадження регламентів по управлінню бізнес-процесами;
-координація діяльності відділів продажів, ЗЕД, маркетингу, логістики, бухгалтерії, юридичного та фінансового відділів та забезпечення їх взаємодії;
-розробка та впровадження систем мотивації працівників;
-підготовка типових договорів поставки та координація узгодження договорів контрагентів;
-розробка комерційних планів на рік та щомісяця;
-аналіз діяльності підприємства щодо обсягу продажу, оптових та роздрібних цін, конкурентного середовища, бенчмаркінг;
-розробка та впровадження заходів щодо покращення економічних показників підприємства;
-вирішення суперечливих ситуацій з контрагентами.
2017 р. – диплом Міністерства аграрної політики та продовольства за високі досягнення у професійній діяльності;
2019 р. – орден «Зірка успіху» Національного рейтингу якості товарів та послуг за видатну діяльність.

Професійні навички:
-практичні знання економічного планування, ціноутворення, управлінського та бухгалтерського обліку, фінансового аналізу, бюджетування, економіки праці;
-досвідчений користувач ПК (1С: УВП, MS Office);
-досвід управління колективом;
-знання мов: українська, російська.

Особисті якості:
-аналітичне мислення, системність, відповідальність, організованість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: