• PRO

Наталія

Секретар-діловод, офіс-менеджер, помічник депутата, 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спецiaлicт

з 02.2007 по 09.2015 (8 років 7 місяців)
Голосiïвська районна в м.Киïв державна адмiнiстрацiя, Киев (Державні організації)

2007-2010рр.провідний спеціаліст-член адміністративної комісії ГРДА.
Забезпечувала оформлення вихідної та вхідної кореспонденції відповідно до інструкції по діловодству і номенклатури справ. Приймала участь в проведенні нарад при заступникові голови та оформляла протокол доручень.
Приймала участь у забезпеченні обліку, формування справ, оперативний пошук документів, їх збереження і передачу в архів.
Неодноразово підвищувався професійний рівень згідно з чинним законодавством
Вела по справах, що розглядаються комісією, протоколи засідань комісії;
разом з головою комісії підписувала протокол і постанову комісії по справі про адміністративні правопорушення,тощо.
2010-2015рр головний спеціаліст ГРДА

Помiчник народного депутата

з 04.1999 по 06.2002 (3 роки 2 місяці)
Верховна Рада Украïни, Киев (Державні організації)

Обов'язки згiдно до "ПОСТАНОВА Верховної Ради України Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України"
- написання депутатських листів, запитів та звернень, контроль за їх виконанням;
-аналіз законодавчої та нормативно-правової бази;
-складання аналітичних документів з різних політичних і правових питань, підготовка та публікація юридичних висновків;
Згідно завдання депутата -організація вивчення громадської думки, потреби територіальної громади, місцевих громад

Освіта

НУБiП

Правознавство/юрист, Киев
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки 1 місяць)

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Email
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • CRM
  • Google
  • Уміння переконувати
  • Робота із запереченнями
  • Навыки взаимодействия с контролирующими органами
  • Связи с общественностью:умею использовать разные социальные

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Досвiд роботи в державнiй службi та не державних установах. доброзичливa, серед чеснот:
пунктуальність охайнiсть, до
акуратність та уважність до деталей, вільне спілкування українською та російською мовами маю досвід організації і ведення системи обліку документообігу в компанії (АСКОД).
Маю досвід роботи у колл-центрах, CRM++
Впевнений користувач ПК (MS Office, Internet, електронна пошта)
Маю знання основ ділового спілкування та листування, властива здатність швидко навчатися, аналізувати та структурувати інформацію, вміння працювати в режимі багатозадачностi Основні функціональні обов’язки:
Прийом телефонних дзвінків та відвідувачів.
Прийом, розподіл та відправлення кореспонденції, її реєстрація у журналах вхідної та вихідної кореспонденції, робота з кур'єрською/поштовою службами.
Оформлення та реєстрація довіреностей.
Робота із службами таксі.
Допомога в організації службових відряджень співробітників (замовлення залізничних/ авіа- квитків та бронювання готелів). Забезпечення безперебiйного функцioнування офiсу в аспектi господарницько-клiнiнгових вимог.


тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), Наталiя Анатолiïвна

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>