Каріна

Адміністратор, оператор кол-центру, менеджер з продажу

Розглядає посади: Адміністратор, оператор кол-центру, менеджер з продажу, Помічник керівника, Адміністратор ресторану, Менеджер з персоналу, HR-менеджер, Адміністратор торгового залу, Адміністратор салону краси, Адміністратор з клінінгу, Адміністратор готелю, Директор автопарку
Вид зайнятості: повна
Зарплата: 25 000 грн/міс
Вік: 23 роки
Місто: Чернівці
Розглядає посади:
Адміністратор, оператор кол-центру, менеджер з продажу, Помічник керівника, Адміністратор ресторану, Менеджер з персоналу, HR-менеджер, Адміністратор торгового залу, Адміністратор салону краси, Адміністратор з клінінгу, Адміністратор готелю, Директор автопарку
Вид зайнятості:
повна
Зарплата:
25 000 грн/міс
Вік:
23 роки
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 10.2024 по 06.2025 (9 місяців)
Ветеринарна клініка, Чернівці (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Організація роботи клініки, координація персоналу та контроль якості виконання обов’язків.
•Запис клієнтів на прийом, консультація щодо послуг та оформлення платежів.
•Створення контенту для соціальних мереж, просування послуг клініки.
•Слідкування за чистотою приміщення та забезпечення наявності витратних матеріалів.
•Ведення документації та бази даних клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій.

Менеджер з продажу

з 03.2024 по 08.2024 (6 місяців)
Планування безперевності бізнесу, Чернівці (Фінанси, банки, страхування)

- Проведення холодних дзвінків для залучення нових клієнтів, використання технік активних продажів для подолання заперечень та стимулювання інтересу.
- Робота з гарячими лідами для швидкого реагування на запити та закриття угод.
- Ведення переговорів з клієнтами на різних рівнях, від представників малого бізнесу до корпоративних клієнтів, з метою досягнення взаємовигідних умов.
- Підготовка комерційних пропозицій та договорів, ведення документації та забезпечення правової коректності укладених угод.
- Аналіз ринку, відстеження нових тенденцій та конкурентів для формування ефективних пропозицій.
- Робота з CRM-системою для оптимізації роботи з клієнтами, відстеження історії взаємодій та збільшення повторних продажів.
- Участь у виставках та конференціях, проведення презентацій продукції для потенційних клієнтів.

Освіта

ЧВПУР

Фотограф, секретар керівника, оператор комп'ютерного набору., Чернівці
Середня спеціальна, з 2017 по 2020 (3 роки)

Знання і навички

  • Відповідальність
  • Креативність
  • Створення рекламних креативів
  • Лідерство
  • MS Excel
  • MS Word
  • Жестова мова
  • Користувач 1С
  • Комунікабельність
  • Старанність
  • Здатність до навчання
  • Висока працездатність

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Стресостійкість
• Вирішення проблем
• Навички комунікації
• Самомотивація
• лідерство
• робота в команді
• гнучкість

Кандидати за містами