- PRO
Діана
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, 12 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Вознесенськ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Миколаїв
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6404858/
Досвід роботи
Менеджер з персоналу
з 10.2018 по 07.2020
(1 рік 9 місяців)
ТОВ "Сумісне Підприємство" Південна Аграрно-Експортна Компанія", Николаев (Сільське господарство, агробізнес)
-Ведення кадрового діловодства в повному обсязі підзвітних підприємств;
-Формування штатного розпису підзвітних підприємств;
-Ведення особових справ працівників на підзвітних підприємств;
-Облік відпусток;
-Розробка та впровадження документованих процедур з кадрової політики компанії;
-Розробка посадових інструкцій
Менеджер з персоналу
з 12.2017 по 11.2018
(11 місяців)
ТОВ "Ойлтранстермінал", Николаев (Сільське господарство, агробізнес)
-Прийом, переведення, звільнення працівників;
-Формування особових справ працівників;
-Ведення табелів обліку робочого часу працівників;
- Прийом і обробка листів непрацездатності; розрахунок страхового стажу працівників;
-Облік відпусток працівників (основна щорічна, соціальна, додаткова за шкідливість, відпусток без збереження заробітної плати за угодою сторін);
-Оформлення працівників у відрядження (Наказ на відрядження + кошторис);
-Формування штатного розпису підприємства, організаційної структури;
-Розробка посадових інструкцій працівників;
-Ведення обліку окремих категорій працівників (осіб з інвалідністю, матерів, що виховують двох дітей у віці до 14 років, одинокі матері, матері, що виховують дітей з інвалідністю).
-Організація закупок новорічних подарунків для дітей працівників (формування списку, заключення договору купівлі та специфікації до нього).
-Планування бюджету відділу кадрів;
-Організація внутрішнього і зовнішнього навчання персоналу.
-Подання звітності до Центру зайнятості (звіт про прийнятих працівників, звіт про попит на робочу силу); подання звітності до ДПІ (про прийом працівників), Подання звіту 10-ПН, подання звіту РВК про наявність автотранспорту на підприємстві.
Секретар
з 07.2009 по 12.2017
(8 років 5 місяців)
ТОВ "Ойлтранстермінал", Николаев (Сільське господарство, агробізнес)
Основне завдання - забезпечення ефективного документообігу на підприємстві.
1. Створення бази даних для зберігання та обліку вхідної, вихідної документації, наказів з основної діяльності, службових записок.
2. Ведення реєстру договорів. Створення бази договорів.
3. Підготовка розпорядчих документів по підприємству (накази, розпорядження, Акти комісійні), листів (відповіді, підтвердження, запити тощо) відповідно до норм ДСТУ 4163-2003.
-Робота з контрагентами від проведення тендеру до введення первинних бухгалтерських документів (Рахунків, Актів виконаних робіт, розрахункових накладних, Договорів купівлі/продажу/надання послуг) :
-Укрпошта (договір оренди на а/с, закупку ЗПО, конвертів, формування централізованої підписки на періодичні видання);
-Закупівля продуктів харчування для офісу (ТАВРІЯ В);
-Співпраця з кур'єрськими службами для відправлення кореспонденції (Нова Пошта, КСД, ТНТ)
4. Формування бюджету витрат в межах свого підрозділу.
5. Ведення протоколів нарад з виробничих питань.
6. Виконання доручень керівника підприємства.
Освіта
Чорноморський державний університет ім. Петра Могили (Миколаїв)
Факультет соціології, магістр соціальної роботи, диплом з відзнакою, Николаев
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 10 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Основи документаційного забезпечення управління: адміністративна система документування та кадрове діловодство
Діловодство. Кадри (Київ, 2009)
Бухгалтер-практик в комплексі з 1С + М.Е.Doc. Кадры делового мира (Многопрофильный центр бизнес-профессий) м. Миколаїв
10.02.2021; 30 часов
ТОВ "Кадроленд", м. Київ Тема: "Військовий облік: як його веде роботодавець"
20.06.2020 (2 год.)
ТОВ "Кадроленд", м. Київ. Тема: "Кадри в 1С"
14.06.2020 (4 год.)
ТОВ "Кадроленд" - online-школа. Тема "Кадри і трудове право від А до Я"
08.12.2020 (70 год.)
Знання і навички
- 1С
- MS Office
- 1С:Підприємство
- MS Outlook
- BAS Бухгалтерія
- DOT-Chain
- Кадрове адміністрування
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Особисті якості:
відповідальність;
старанність;
вміння працювати в команді та самостійно;
стресостійкість;
аналітичний склад розуму;
здатність швидко навчатися;
позитивна життєва позиція;
ініціативність;
комунікабельність.
Сімейний стан: заміжня, маю 2-х дітей (2013 р.н., 2015 р.н).
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
20 000 грн
Вознесенськ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Бухгалтер, Кадры делового мира, 2 місяці
Схожі кандидати
-
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Рогатин, Дистанційно -
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно -
Менеджер по персоналу (HR), Junior IT Recruiter, Talent Sourcer
Дистанційно -
НR manager, рекрутер, кадровик, менеджер з персоналу
Дистанційно -
Technical recruiter, Talent Sourcer, IT-рекрутер
50000 грн, Дистанційно -
Менеджер по персоналу, HR manager, IT-рекрутер
Запоріжжя, Львів , ще 2 міста