• PRO

Наталія

Заступник головного бухгалтера, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник головного бухгалтера

з 09.2020 по нині (4 роки 1 місяць)
ТОВ "Ласка Черкаси", Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Реєстрація вхідного, та вихідного ПДВ
Підготовка документації для розблокування податкових документів
Контроль ПДВ
Підготовка даних до здачі декларації з ПДВ
Робота з клієнт-банк
Рознесення банківських виписок в 1С
Кадровий облік (прийняття, звільнення, переведення на іншу посаду, табелювання)
Повернення товарів від покупців
Робота з договорами постачальників та покупців
Проведення реалізацій товарів та послуг.
Виписка доручень, на отримання товарів від постачальників та забору грошей у покупців.
Контроль за своєчасним, та коректним внесенням первинної документації в 1С
Контроль за наявністю та коректним оформленням первинної документації
Формування звіту з кредиторської заборгованості.
Аудит дебіторської та кредиторської заборгованості.
Формування подорожніх листів.
Проведення навчання, консультація співробітників компанії в роботі з програмою 1С
Контроль касової дисципліни (робота з фіскальним реєстратором, приймання виручки, розрахунок з постачальниками, ведення книги КОРО, здача інкасації в банк)

Бухгалтер

з 05.2013 по 08.2020 (7 років 3 місяці)
Юрія-Фарм, ТОВ, Черкаси (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Реєстрація вхідного та вихідного ПДВ
Підготовка даних до здачі декларації з ПДВ
Контроль мінусових залишків на складах
Аналіз вхідних цін
Облік торгових операцій (переміщення, списання, повернення ТМЦ).
Участь у проведенні інвентаризацій, внесення результатів інвентаризації.
Ведення партійного обліку, аналіз помилок
Аналіз браку.
Проведення реалізацій товарів та послуг.
Виписка доручень, на отримання товарів від постачальників та забору грошей у покупців
Контроль за своєчасним, та коректним внесенням первинної документації в 1С
Контроль за наявністю та коректним оформленням первинної документації
Розробка методичних рекомендацій щодо роботи з програмою 1С.
Постановка технічних завдань програмістам.
Перевірка виконаних технічних завдань

Бухгалтер

з 12.2010 по 05.2013 (2 роки 5 місяців)
Черкаське районне споживче товариство, Черкаси (Роздрібна торгівля)

Внесення первинної документації в 1С
Націнка, та контроль націнки товарів
Облік торгових операцій (переміщення, списання, повернення ТМЦ)
Участь у проведенні інвентаризацій, внесення результатів інвентаризації
Складання товарно-грошових звітів
Здача інкасації
Прийомка товару
Ведення табелю робочого часу

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом

Облік і аудит, Черкаси
Вища, з 2010 по 2014 (3 роки 8 місяців)

Знання і навички

  • M.E.Doc
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • 1С:Бухгалтерія
  • Бухгалтерський облік
  • Арт-Звіт
  • Ведення звітності
  • ERP
  • Здатність до навчання
  • Розблокування податкових накладних
  • Кадрове діловодство
  • Комунікабельність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Заміжня, маю доньку. Шкідливі звички відсутні. Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: