Резюме від 9 грудня 2022PRO

Анастасія

Адміністратор офісу, менеджер з обробки замовлень, помічник керівника, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дистанційно, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер по обробці замовлень

з 03.2021 по 12.2021 (9 місяців)
Berni, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Консультація/коригування/прийом вхідних заявок від клієнтів (оформлення, ціна, параметри, терміни, реквізити) - в телефонному режимі/hub
Взаємодія з ROZETKA, КASTA, Аllo.
Прийом/оформлення замовлень, що повертаються (засобів).
Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.

Менеджер по роботі з персоналом

з 12.2019 по 10.2020 (10 місяців)
ТОВ Ветсинтез, Харків (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Прийом/складання заявки на пошук та підбір співробітників;
Активний пошук підбору персоналу;
Пошук кандидатів за допомогою месенджерів, сайтів для пошуку роботи;
Упорядкування посадових інструкцій;
Кадрове адміністрування персоналу (1С);
Моніторинг/аналіз ринку праці з з/п;
Надання статистики щодо співробітників;
Формування/ведення бази з вакансіями/кандидатами;
Проведення співбесід (телефонні/зустрічі);
Організація привітань із ДР.

Документознавець

з 05.2019 по 11.2019 (6 місяців)
Фінансова мережа Leads.su, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Ведення ділового листування;
АХО офісу;
Організація поїздок/заходів;
Реєстрація кореспонденції;
Робота із первинною документацією;
Звіряння з контрагентами;
Формування та ведення реєстру договорів, внутрішній. наказів;
Погодження та підписання договорів.

Адміністратор офісу

з 04.2017 по 04.2019 (2 роки)
ЖК Воробйові гори, Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Комунікація з партнерами/підрядниками.
Облік, контроль виконання, зберігання, довідкова робота з документами фірми.
Повний цикл адміністрування офісу (контроль, постачання, видача необхідного)
Організація харчування, замовлення води/канцелярії.
Координація роботи офісних служб (кур'єрів, водіїв, технічних працівників)
Організація поїздок та відряджень
Формування/ведення офісних витрат.
Ведення ділової кореспонденції, розподіл дзвінків.
Аналіз діяльності постачальників
Своєчасне інформування співробітників про зміни


Освіта

ХНУРЕ

Автоматики та комп'ютеризованих технологій, спеціальність «Комп'ютеризовані та робототехнічні системи», магістр (2018), Харків
Вища, з 2012 по 2018 (6 років)


Додаткова освіта

Lemon.school - Веб-дизайна UX/UI Design (Figma) + Prototyping (2018, 3 месяца)


Додаткова інформація

Креативна, миролюбива, с активной жизненной позицией, рассудительна и коммуникабельна.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: